Windows 11 keskustelu

settings -> system -> about -> device specifications kohdasta nuolella auki jos ei ole ja advanced settings.

tai työpöydällä this pc/my computer oikealla hiirellä -> settings toimii yhtä hyvin.

tai noin itse sinne pääsen?

Tuo device specifications -kohta nimenomaan katosi tuolta System -> About valikon alta nyt jonkin viimeaikaisen Windows-päivityksen yhteydessä. Tuolta sinne ennen menin itsekin.

just, sitten en osaa auttaa.

ootko windows insiderissa mukana et oisko sielt sitten tullut joku beta juttu tai jotain? itse en tuossa ole mukana niin en osaa sanoa, tänään viimeksi ajanut updaten ja edelleen löytyy samaa reittiä.

windows versio 25h2 build 26200.7623

Palautin nyt varmuuskopion joulukuun alusta ja nyt se device specifications on taas entisellään ja linkit mukaanlukien Advanced System Settings näkyvät siinä alla.

Tosiaan sellainen ero oli, että tuo Device Specifications oli muuttunut otsikoltaan Device Infoksi ja muuten sisältö oli sama, mutta nuo linkit puuttuivat alta.

EDIT: En ole insiderissa mukana, mutta minulla on tuo "get latest updates" -täppä päällä Windows Updatessa.

EDIT2: Ajoin Windows Updaten, niin restartin jälkeen se muuttui taas. Alla screenshotit. Mikä hitto tässä on?

1768398290185.jpeg

1768398303158.jpeg

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
297 584
Jäsenet
81 347
Uusin jäsen
juha1

Hinta.fi

Back