Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko windowssisa ollut edes koskaan shortcutteja? Nuo nuolihommat oli intellin display-ajurin shortcutteja?Millä pikanäppäimel saa näytön käännetyä 90ast? ctrl alt ja nuoli ei toimi
Oli onko ainut vaihtis mennä näytön asetuksiin vaihtaa vaaka pysty kuvaan?Onko windowssisa ollut edes koskaan shortcutteja? Nuo nuolihommat oli intellin display-ajurin shortcutteja?
Ei ainakaan Samsungit pakota kirjautumaan Googleen. Sovelluksetkin voi ladata muualta kuin Google Play kaupasta.Niin ne Google ja Apple tilien pakotukset onkin ihan eri juttu?
voi windowsiakin käyttää ilman tiliä jos jaksaa ja osaa värkkäillä, ihan niinku sovelluksia saa ilman google tiliä jos vain jaksaa värkätä.Ei ainakaan Samsungit pakota kirjautumaan Googleen. Sovelluksetkin voi ladata muualta kuin Google Play kaupasta.
Niin mutta Microsoft on vaihdellut Windows Kympin / 11 suhteen ihan eri release versioihin jatkuvasti tuota että kuka ja mikä ja milloin pystyy käyttiksen asentamaan ilman MS tunnusta. Lisäksi pelottelee asennuksen aikana paikallisen tilin käyttäjiä ties millä. Ei Androidien kanssa ole tällaista ongelmaa kun tehdään ensiboottaus. Androideihin saa myös eri kauppapaikkoja eikä Google yritä estää näiden käyttöä. Microsoft taas on aina yrittänyt pakottaa Internet Exploreria kunnes nyt EU lakien uudistuksien takia tulee valinnanvapaus.voi windowsiakin käyttää ilman tiliä jos jaksaa ja osaa värkkäillä, ihan niinku sovelluksia saa ilman google tiliä jos vain jaksaa värkätä.
Sekavaa tekstiä, mitä pelottelee? Internet exploreria ei ihan vähään aikaan ole kyllä kukaan suositellut. Miltä vuosikymmeneltä nämä kokemukset mahtaa olla?Niin mutta Microsoft on vaihdellut Windows Kympin / 11 suhteen ihan eri release versioihin jatkuvasti tuota että kuka ja mikä ja milloin pystyy käyttiksen asentamaan ilman MS tunnusta. Lisäksi pelottelee asennuksen aikana paikallisen tilin käyttäjiä ties millä. Ei Androidien kanssa ole tällaista ongelmaa kun tehdään ensiboottaus. Androideihin saa myös eri kauppapaikkoja eikä Google yritä estää näiden käyttöä. Microsoft taas on aina yrittänyt pakottaa Internet Exploreria kunnes nyt EU lakien uudistuksien takia tulee valinnanvapaus.
oliks se S versio Windowsista lukittu storeen?Sekavaa tekstiä, mitä pelottelee? Internet exploreria ei ihan vähään aikaan ole kyllä kukaan suositellut. Miltä vuosikymmeneltä nämä kokemukset mahtaa olla?
E: onko ms joskus yrittänyt estää muuta kuin microsoft storen käyttöä?
E2: joka välissä kun selaimella avaa gmail tai youtube:n niin tulee suositus käyttää chromen selainta, tämä ei tunnu ketään haittaavan myöskään. Mutta jos MS suosittelee omaa selaintaan on se kauhea asia
mikä,?oliks se S versio Windowsista lukittu storeen?
Tarkoittaako siis S-mode, josta voi poistua kun itse haluaa? En edes tiedä miten sen saa päälle. MS löytyy ohjeet miten sammuttaa. Vai onko joku win versio olemassa missä ei muuta tilaa ole?Rampautettu Windows 10, johon sai asennettuna ohjelmia vain Windowsin kaupasta.
Mutta siitä ei muistaakseni alussa päässyt pois tai siitä piti maksaa vai muistanko väärinTarkoittaako siis S-mode, josta voi poistua kun itse haluaa? En edes tiedä miten sen saa päälle. MS löytyy ohjeet miten sammuttaa. Vai onko joku win versio olemassa missä ei muuta tilaa ole?
En kyllä tiedä jos on erikseen versio ollut myynnissä noinMutta siitä ei muistaakseni alussa päässyt pois tai siitä piti maksaa vai muistanko väärin
Windowsilla taas kukaan ei tarvitse tiliä sovellusten asennukseen. En edes ymmärrä kuka hitto asentelee Windowsiin mitään sovelluksia Storen kautta.voi windowsiakin käyttää ilman tiliä jos jaksaa ja osaa värkkäillä, ihan niinku sovelluksia saa ilman google tiliä jos vain jaksaa värkätä.
E2: joka välissä kun selaimella avaa gmail tai youtube:n niin tulee suositus käyttää chromen selainta, tämä ei tunnu ketään haittaavan myöskään.
Koitas tehdä puhdas Windows asennus ja tee vain paikallinen tili niin näet mitä sulle varoitetaan rajoittuneesta käyttökokemuksesta. Windows ollut mulla käytössä 30 vuotta niin onhan mulla siitä kokemusta usealta vuosikymmeneltä.Sekavaa tekstiä, mitä pelottelee? Internet exploreria ei ihan vähään aikaan ole kyllä kukaan suositellut. Miltä vuosikymmeneltä nämä kokemukset mahtaa olla?
E2: joka välissä kun selaimella avaa gmail tai youtube:n niin tulee suositus käyttää chromen selainta, tämä ei tunnu ketään haittaavan myöskään. Mutta jos MS suosittelee omaa selaintaan on se kauhea asia
Jos et jaksa yhtään kertoa mitä varoitellaan niin en nyt tuon takia ala asennusta tekemään.Koitas tehdä puhdas Windows asennus ja tee vain paikallinen tili niin näet mitä sulle varoitetaan rajoittuneesta käyttökokemuksesta. Windows ollut mulla käytössä 30 vuotta niin onhan mulla siitä kokemusta usealta vuosikymmeneltä.
Etköhän löydä noi tiedot ihan itsekinJos et jaksa yhtään kertoa mitä varoitellaan niin en nyt tuon takia ala asennusta tekemään.
Varmasti löytäsin jos haluisin. Yleensä kun esitetään väitteitä niitä perusteellankin eikä jätetä muiden huoleksi todistella sun väitteitäEtköhän löydä noi tiedot ihan itsekin![]()
En ole aloittanut tätä hääräystä joten tehtävä jää varmaan sinulle. Eikö sinulla ole edes kokemusta nykyWindowseista ja silti jankkaat täällä?Varmasti löytäsin jos haluisin. Yleensä kun esitetään väitteitä niitä perusteellankin eikä jätetä muiden huoleksi todistella sun väitteitä
On.En ole aloittanut tätä hääräystä joten tehtävä jää varmaan sinulle. Eikö sinulla ole edes kokemusta nykyWindowseista ja silti jankkaat täällä?
On.
Sinä aloit puhumaan jostain peloitteluista mitä tulee paikallisella tilillä, ei kukaan muu. Ainakaan en oo huomannu. Jos sieltä sivusta käyt heittään väitteitä ei se muiden tehtävä oo niitä tutkia.
Niin ne Google ja Apple tilien pakotukset onkin ihan eri juttu?
Minä, ja moni muukin. Microsoft Storessa on nykyään kohtalainen valikoima sovelluksia ja se on ihan käyttökelpoinen softanjakelukanava, vrt. macOS:n App Store, josta ei tunnu löytyvän käytännössä mitään. Ubuntun Snap storea oon jonkin verran deskariversiossa myös käyttänyt. Eihän nämä millään työpöytäkäyttiksellä ole verrattavissa mobiililaitteiden sovelluskauppoihin, mutta kehitys on lupaavaa MS Storen osalta.... En edes ymmärrä kuka hitto asentelee Windowsiin mitään sovelluksia Storen kautta. ...
Mistä kammon lähteistä? Ei nyt pysy mukana.Tuohon minä alunperin kommentoin. Missä tuossa kerrot sun Google ja Apple kammon lähteistä? Josko nyt pitäisit ne mölyt mahassas.
Ite olen työkoneella päässyt tutustumaan koska meillä on selitysvelvollisuus kun asennellaan omia juttuja admin by requestilla mutta store on vapaa (tosin firma poistaa automaattisesti tietyt blacklistatut softat jos ne jotakin kautta on hankkinut).Minä, ja moni muukin. Microsoft Storessa on nykyään kohtalainen valikoima sovelluksia ja se on ihan käyttökelpoinen softanjakelukanava, vrt. macOS:n App Store, josta ei tunnu löytyvän käytännössä mitään. Ubuntun Snap storea oon jonkin verran deskariversiossa myös käyttänyt. Eihän nämä millään työpöytäkäyttiksellä ole verrattavissa mobiililaitteiden sovelluskauppoihin, mutta kehitys on lupaavaa MS Storen osalta.
En tiennyt että Apple ja Google sulla pakottaa normaalisti tilin käyttöön ilman että epämääräisiä komentoja käyttämättä voi päästä eteenpäin? Onko sinulla lähdettä tähän? Liittyi siis siihen että itse unohdat jokaisesta postauksestasi lähteet mutta muilta odotat niitä koska et itse jaksa asioita selvittää.Mistä kammon lähteistä? Ei nyt pysy mukana.
Kysyin vain miksi ne Apple tai Google tilit hyväksytään mutta MS tilistä jaksetaan valittaa. Mulla löytyy tilit noihin kaikkiin eikä oo mitään ongelmaa.
Miten nyt tuohon kommenttiin liittyy nuo epämääräiset väitteet kuinka windowsissa pelotellaan paikallisen tilin käytöstä? Ei nyt oikein auennut
Kuka niin on väittänyt? Käyttöä lähinnä haittaa. Heitä sää nyt niitä linkkejä omiin väittämiin äläkä yritä keksiä kaikkea muuta.En tiennyt että Apple ja Google sulla pakottaa normaalisti tilin käyttöön ilman että epämääräisiä komentoja käyttämättä voi päästä eteenpäin? Onko sinulla lähdettä tähän?
Miten Google ja Apple sulla pakottaa tilejään? Microsoftilla nykyään Windows 11 ei päästä edes alkuasennuksessa eteenpäin ilman tiliä, nörtit sitten voivat näitä rajoituksia itse komentokehotteilla muokata.Kuka niin on väittänyt? Käyttöä lähinnä haittaa. Heitä sää nyt niitä linkkejä omiin väittämiin äläkä yritä keksiä kaikkea muuta.
Ei sulta näköjään mitään kummempaa tukea väitteille saa, keksit lisää jankkaamista.Miten Google ja Apple sulla pakottaa tilejään? Microsoftilla nykyään Windows 11 ei päästä edes alkuasennuksessa eteenpäin ilman tiliä, nörtit sitten voivat näitä rajoituksia itse komentokehotteilla muokata.
Voit kokeilla asentaa Win 11 niin huomaat että pyytää sua kirjautumaan MS tilillesi. Peruskäyttäjä ei todellakaan tiedä että kirjoittamalla tuohon jonkin useasti käytetyn osoitteen tulee virheilmoitus jonka jälkeen pääsee jatkamaan paikallisen tilin luontia. Miten se Google puhelin sulla siis estää aloituksen ilman tiliä?Ei sulta näköjään mitään kummempaa tukea väitteille saa, keksit lisää jankkaamista.
Voihan sillä iPhonella soittaa ja ottaa kuvia ilman tiliä, oikein muuta ei pystykkään.
Aiemmin on monikin jo sanonut että ei tartte mitään ihmeellistä värkkäämistä win11 asennus ilman tiliä, mutta sulla vissiin on muuta tietoa?
Kerro nyt siitä pelottelusta äläkä jänkkää muuta.Voit kokeilla asentaa Win 11 niin huomaat että pyytää sua kirjautumaan MS tilillesi. Peruskäyttäjä ei todellakaan tiedä että kirjoittamalla tuohon jonkin useasti käytetyn osoitteen tulee virheilmoitus jonka jälkeen pääsee jatkamaan paikallisen tilin luontia. Miten se Google puhelin sulla siis estää aloituksen ilman tiliä?
Etenkin Windows 11 myötä muun kuin Microsoft-tilin avulla käyttöjärjestelmän käytöstä tuli tuskallisen vaikeaa,
Se teksti on tuolta linkin takaa. Ei ole käyttäjän sanoma.Mitä tarkoitat tuskallisen vaikealla? Minulla on Windows 11 käytössä ilman Microsoft-tiliä, eikä tässä ole mitään vaikeaa, kaikki toimii täysin niinkuin ennenkin esim. Windows 7:lla ja 10:llä.
Miten kirjaudut Xbox sovellukseen ilman että kone automaattisesti kirjaa sun paikallisen tilin sisään myös MS tilillesiMitä tarkoitat tuskallisen vaikealla? Minulla on Windows 11 käytössä ilman Microsoft-tiliä, eikä tässä ole mitään vaikeaa, kaikki toimii täysin niinkuin ennenkin esim. Windows 7:lla ja 10:llä.
Se kysyy xbox appiin kirjautuessa, kirjaudutaanko laajasti vaiko vain tuohon appiin. Sama homma muistaakseni oli storessa, eli vastaa "ei". Ainakin itsellä on lokaali tili, mutta Xbox appi sekä store on kirjattuna sisäänMiten kirjaudut Xbox sovellukseen ilman että kone automaattisesti kirjaa sun paikallisen tilin sisään myös MS tilillesi![]()
Miten kirjaudut Xbox sovellukseen ilman että kone automaattisesti kirjaa sun paikallisen tilin sisään myös MS tilillesi![]()
Kokeilin puhtaalla Windows 11 asennuksella ja tosiaan Xbox appiin kirjauduttaessa valittaessa vain "Microsoft Apps only" jonka pitäisi olla se kevyempi vaihtoehto, niin myös Windows kirjautuu sisään tunnuksellasi vaikka tuosta ei sellaista kuvaa saakkaan. Tämän jälkeen voi mennä Windowsin asetuksista vaihtamaan tuon täpän että kysyy aina erikseen kirjautumista eri paikoissa ja logata ulos Windowsista mutta pysyt sisällä Xboxilla. Kai tuossa joku kusetus on taas Microsoftilla takana kun on pakko muutaman sekunnin olla kirjautuneena Windowsilla nettiin tunnuksien kera.Se kysyy xbox appiin kirjautuessa, kirjaudutaanko laajasti vaiko vain tuohon appiin. Sama homma muistaakseni oli storessa, eli vastaa "ei". Ainakin itsellä on lokaali tili, mutta Xbox appi sekä store on kirjattuna sisään
Niin ne Google ja Apple tilien pakotukset onkin ihan eri juttu?
E:mikään pakko ei ole käyttää ms tiliä eikä sen enempää oo pakko valittaa kun win11 sitä vaatii. Kai MS saa omalle käyttikselleen laittaa mitä vaatimuksia itse haluaa
Microsoft-tiliä voi kuitenkin käyttää myös näissä mobiililaitteissa halutessaan.
Aiemmin on monikin jo sanonut että ei tartte mitään ihmeellistä värkkäämistä win11 asennus ilman tiliä, mutta sulla vissiin on muuta tietoa?
Androidilla tai Ios:llä?Voi ostaa myös sellaisen puhelimen mihin ei tartte mitään tiliä.
Android ei tietääkseni vaadi että kirjaudut millään tilillä. Integroidu sovelluskaupat vaativat sen tilinAndroidilla tai Ios:llä?
Android ei tietääkseni vaadi että kirjaudut millään tilillä. Integroidu sovelluskaupat vaativat sen tilin
Voit asentaa sovelluksia vaikkapa APKPuren kautta, ei ole yhtään hankalaa.Joo, ei vaadi ei, käyttö voi olla sitten vähän hankalampaa
Mut ei kai mitään pankkien sovelluksia yms. saa asennettua?Voit asentaa sovelluksia vaikkapa APKPuren kautta, ei ole yhtään hankalaa.
Saa asennettua apksta mutta riippuen vaatimuksista ja siitä onko se puhelin myös rootattu /miten se ilmoittaa ominaisuutensa sovelluksille saattavat toimia tai sitten eiMut ei kai mitään pankkien sovelluksia yms. saa asennettua?
Tarpeeksi nörtti on niin onnistuu, normi käyttäjää tuskin kiinnostaa edesVoit asentaa sovelluksia vaikkapa APKPuren kautta, ei ole yhtään hankalaa.
APKMirrorista löytyy joitain pankkien asennusfiluja,Mut ei kai mitään pankkien sovelluksia yms. saa asennettua?
Löysin seuratuista ketjuista: Android -käyttöjärjestelmä (yleistä keskustelua)Myös Aurora, aptoide ja apkpure löytyy myös sovelluksina android laitteisiin, eli ovat google play storea vastaavia, ilman kirjautumista toimivia "kauppoja". Noilla ei tarvitse arvailla enää muiden sovellusten kanssa minkä version asentaisi ja mistä apk löytyisi. Mutta olisikohan Androidille oma ketjunsa, en äkkiseltään haulla löytänyt?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.