Android ei tietääkseni vaadi että kirjaudut millään tilillä. Integroidu sovelluskaupat vaativat sen tilinAndroidilla tai Ios:llä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Android ei tietääkseni vaadi että kirjaudut millään tilillä. Integroidu sovelluskaupat vaativat sen tilinAndroidilla tai Ios:llä?
Android ei tietääkseni vaadi että kirjaudut millään tilillä. Integroidu sovelluskaupat vaativat sen tilin
Voit asentaa sovelluksia vaikkapa APKPuren kautta, ei ole yhtään hankalaa.Joo, ei vaadi ei, käyttö voi olla sitten vähän hankalampaa
Mut ei kai mitään pankkien sovelluksia yms. saa asennettua?Voit asentaa sovelluksia vaikkapa APKPuren kautta, ei ole yhtään hankalaa.
Saa asennettua apksta mutta riippuen vaatimuksista ja siitä onko se puhelin myös rootattu /miten se ilmoittaa ominaisuutensa sovelluksille saattavat toimia tai sitten eiMut ei kai mitään pankkien sovelluksia yms. saa asennettua?
Tarpeeksi nörtti on niin onnistuu, normi käyttäjää tuskin kiinnostaa edesVoit asentaa sovelluksia vaikkapa APKPuren kautta, ei ole yhtään hankalaa.
APKMirrorista löytyy joitain pankkien asennusfiluja,Mut ei kai mitään pankkien sovelluksia yms. saa asennettua?
Löysin seuratuista ketjuista: Android -käyttöjärjestelmä (yleistä keskustelua)Myös Aurora, aptoide ja apkpure löytyy myös sovelluksina android laitteisiin, eli ovat google play storea vastaavia, ilman kirjautumista toimivia "kauppoja". Noilla ei tarvitse arvailla enää muiden sovellusten kanssa minkä version asentaisi ja mistä apk löytyisi. Mutta olisikohan Androidille oma ketjunsa, en äkkiseltään haulla löytänyt?
Eli loppujenlopuksi elämä on paljon helpompaa ja väitän että turvallisempaa kun ei yritä taistella näitä isojen firmojen tilejä vastaan vaan ratkaisu jolla jotakin oikeasti voi saavuttaa on compartmelization.
Kun vaikuttaisi että toisenlainen näkökulma näyttäisi aiheuttavan hammastenkiristelyä ilman kuitenkaan selvää hyötyä.
mysmerkkinä? Muutaman päivän ajan Aloituksessa kysytään "Solmuke", sinulla on tärkeä tili-ilmoitus.
Kun klikkaan kuvaketta, niin siinä lukee Älä koskaan menetä käyttöoikeutta jne. Pitäis antaa puhelinnumero tai muuttaa tilin asetuksia tai lukita tai kirjautua ulos.
Alhaall keskellä on hakupalkki niin saako siihen että hae Googlesta.. nyt hakee Bing...
Edit: mitenköhän saisi oikealla alhaalla näkyvän kellon joka on muodossa 10.24 muotoon 10:24
Kiitos. Olipa paikassa.. Mun lämpöloggeriohjelma menee sekaisin jos win kello ei ole : muotoa. Eiköhän se taas toimi.Ei saa Googlea siihen.
Asetukset -> Aika ja kieli -> Kieli ja alue -> Hallinnointikielen asetukset -> Muotoilut -> Lisäasetukset -> Aika -> Kellonajan muodot -otsakkeen alle kirjoita kenttiin kaksoispiste pisteen tilalle niihin kohtiin mihin haluat.
Töissä (Win 10) oli isoja ongelmia yhden ohjelmiston kannsa samasta syystä. Softa etsi kellonaikaa : erottimella ja ei ymmärtänyt pistettä.Kiitos. Olipa paikassa.. Mun lämpöloggeriohjelma menee sekaisin jos win kello ei ole : muotoa. Eiköhän se taas toimi.
Minkä virheilmoituksen saat ja missä yhteydessä? Pääsetkö kirjautuu tuolle tilille esim. osoitteessa Microsoft account | Sign In or Create Your Account Today – MicrosoftUusi läppäri & Windows 11 & MIcrosoftin tili. Ekalla kerralla loggautui tilille ilman ongelmia. Sen jälkeen se (kerran jo kelvannut) sähköpostiosoite - joka on jo vahvistettu - ei kelpaakaan enää. Wow.
Metsurit asialla...
No nyt semmoinen asetus hukassa jolla saisi muutettua virtanapin toimintoa ja sitä että kone sammuu ihan kokonaan kun sen sammuttaa
Muuten hyvä mutta ei anna valita sitä ruksia pois. se on semmoinen tummenpi neliö niinkuin ei käytössä... mitenköhän sen sit saisi pois päältä.. ja löysin sen tosiaan ohjauspaneelista.. sen virtanappulan säädön mut miksi täs win 11 ei pääse ohjauspaneeeliin kuin haun kautta?Fast Bootia pois päältä.
How to disable fast startup in Windows 11
You may not want fast startup on your PCwww.xda-developers.com
Paina sinistä "Ei käytettävissä olevien asetusten muuttaminen"
Olen kyl oman koneen admin
Microsoftilla on hyvät ohjeet moneen asiaan, tämä löytyi google-haulla "Ohjauspaneeli pikakuvake"Olin vissiin pöllö... nyt se antoi sen muuttaa...kiitti... mut eix toi ohjauspaneeli oikeasti löydy muualta kuin haulla?
On tää winukka 11 kyl susisurkea näiden pakattujen filujen kanssa, jatkuvasti tuntuu olevan jotain ongelmia. Ensinnäkin aikasemmissa windowseissa olen pystynyt purkamaan useamman pakatun tiedoston suoraan hiiren oikealla, nyt joutuu joka kerta avata itse pakkausohjelman että saa kansiot purettua. Tänään ilmeni, kun yritän avata pdf tiedostoa jonka olen purkanut niin eipä koko PDF aukea, valittaa vain virhettä ja tiedostoa ei voi korjata. 7-zipin ja winrarrin kanssa olen nyt pelleillyt... Eipä ollut win10:ssä moisia ongelmia.
Klikkaa oikealla hiiren painikkeella käynnistä nappia.Olin vissiin pöllö... nyt se antoi sen muuttaa...kiitti... mut eix toi ohjauspaneeli oikeasti löydy muualta kuin haulla?
Windows 11 toimii aivan loistavasti ja kaikki sujuu kuin leikki
Linux on silti parempi ja MacOS:lla kaikki GUI:t
Poista muut pakkausohjelmat ja asenna NanaZip (kauniimpi versio 7-Zipistä) joka tukee Windows 11:n uudempaa right click -kontekstivalikkoa ja näkyy suoraan siellä, Jos haluat jatkaa 7-Zip -käyttöä, niin palauta klassinen kontekstimenu ja saat saman käyttökokemuksen, kuin Windows 10:ssä (ohje: How to get Old Right-click Context Menu back on Windows 11 (thewindowsclub.com)).
Mitä tulee tuohon "tiedostoa ei voi avata", niin siinä ongelma on varmasti rikkonainen tiedosto eikä liity itse Windowsiin mitenkään.
Ei kyllä varsinaista tarvetta tuon vaihdon myötä ole Windowsin uudelleenasennukselle. Tsekkaa ihan ensin Laitehallinnasta, ettei näy tunnistamattomia/vikatilassa olevia laitteita.Vaihdoin tuossa emolevyn, muuten kokoonpano pysyi samana. Jonkin verran keskustelua aiheesta löytyy, että asentaakko windows tässä tilanteessa uudestaan, vaiko ei. Haluaisin tässä herättää vielä vähän keskustelua aiheesta. Itse en asentanut windowsia uudestaan ja kaikki tuntuisi toimivan normaalisti, mutta mietityttää vain, että toimiiko kuitenkaan niin hyvin, kuin asentamalla windowsin puhtaana uudestaan? Olisiko esim. jokin korjaus asennus hyödyksi? Emo vaihtui asusin x570 - > b550 ja piirisarjan ajurit asensin uudestaan.
Kiitos vinkistä. Tämän tarkisin, eikä moisia löytynyt.Ei kyllä varsinaista tarvetta tuon vaihdon myötä ole Windowsin uudelleenasennukselle. Tsekkaa ihan ensin Laitehallinnasta, ettei näy tunnistamattomia/vikatilassa olevia laitteita.
Klikkaa oikealla hiiren painikkeella käynnistä nappia.
Toinen tapa on valita se asetukset tms. Käynnistä-valikosta
Klikkaa oikealla hiiren painikkeella käynnistä nappia.
Toinen tapa on valita se asetukset tms. Käynnistä-valikosta
Kumpikaan ei kyllä näytä ohjauspaneelia.
Sen sijaan ohjauspaneelin saa kyllä kiinnitettyä käynnistä-valikkoon. Hiiren oikealla klikillä.
Voidtools Everything.miten täs saa haettua koneen tiedoista jotain tiedostoa nimellä tai osa nimellä? toi alaosan palkki ei tunnu mulla toimivan järkevästi
Eli täs windowsissa ei ole omaa kansiohakua jol löytää jotain?Voidtools Everything.
File Explorer ja sieltä haku?Eli täs windowsissa ei ole omaa kansiohakua jol löytää jotain?
Eli täs windowsissa ei ole omaa kansiohakua jol löytää jotain?
Ei se taho löytää. menin siihen indeksointi asetuksiin ja laitoin koko kone ja poistin sieltä ne ei haettavat kansiot.. ei löydä mitä haluis..Painat Windows -painiketta ja alat kirjoittamaan