Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla on kuvat, jossa näkyy kun ESU saatavilla ja kun on aktiivisena...Mitä siellä päivitys historiassa lukee jos tuo esu päivitys on tullut, kaveri ei ole aivan varma onko hänelle tullut.
Mitäs nyt pitäisi tehdä ku läppärissäni on win 10 home ja päivitys vissiin win 11 onnistuisi mutta haluaisin asentaa siihen puhtaan asennuksen, miten tulee toimia?
Joutuuko siihen ostamaan uuden lisenssin tjms.
Jos lisenssi on "poltettu emolle" (kuten about jokaisessa vähintään 10 vuoden ajan julkaistussa koneessa, poikkeuksena ilman lisenssiä tilatut) niin ei tarvitse päivitellä. Ja vaikka olisi jälkikäteen hankittu lisenssi, niin todnäk MS haistelee ihan hardware id:n perusteella suoraan 11:n aktivoinninkin. Eli puhdasta asennusta vaan suorilta kehiin, kympin lisenssi käy, et joudu ostelemaan.Mitäs nyt pitäisi tehdä ku läppärissäni on win 10 home ja päivitys vissiin win 11 onnistuisi mutta haluaisin asentaa siihen puhtaan asennuksen, miten tulee toimia?
Joutuuko siihen ostamaan uuden lisenssin tjms.
Tuolla on kuvat, jossa näkyy kun ESU saatavilla ja kun on aktiivisena...
Windows 10:n tuen päättymisen keskustelu
olen estänyt kaikki päivitykset 10. koska mikkisoftan spammi . :Dbbs.io-tech.fi
Kaverilta puuttuu tuo nuolen osoittama teksti.Tuolla on kuvat, jossa näkyy kun ESU saatavilla ja kun on aktiivisena...
Windows 10:n tuen päättymisen keskustelu
olen estänyt kaikki päivitykset 10. koska mikkisoftan spammi . :Dbbs.io-tech.fi
Jouduin tekemään rekisterimuutoksen saadakseni rekisteröitymislinkin näkyville, mutta se ei silti anna rekisteröityä. Tulee vain kuvan mukainen ikkuna. Missä vika?
![]()
Täsmälleen sama vika täällä. Ennen ilmoitusta lähetti Windowsin käyttäjätilille laitettuun Gmailiin koodin, joka ei sitten kelvannutkaan..
Windows 10 Pro.
Tuo allaoleva toimi minulla.Täsmälleen sama vika täällä. Ennen ilmoitusta lähetti Windowsin käyttäjätilille laitettuun Gmailiin koodin, joka ei sitten kelvannutkaan..
Windows 10 Pro.
Itse en saanut mitään mahdollisuuttaa liittyä ESUun ja myös 10 pro. Mutta tällä onnistuin saamaan esun päälle GitHub - abbodi1406/ConsumerESU: Windows 10 Consumer ESU Enrollment
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.