Windows 10:n tuen päättymisen keskustelu

olen estänyt kaikki päivitykset 10. koska mikkisoftan spammi . :D

Tyytyväisiä XP/7:n käyttäjiä näyttää paljon olevan eikä ongelmia ole ilmeisesti ollut, toki eipä sitä varmaan itse aina huomaakaan jos koneessa majailee reiän kautta tulleita kutsumattomia vieraita. Seiskaan ilmeisesti saanut tuen päättymisen jälkeenkin jotain muuta kautta turvapäivityksiä.

Ehkä heillä on nyt keinot niitä 240 miljoonaa konetta vastaan...kun joku 7 loppui, niin rikollisilla, sekä virallisilla että oikeilla rehelisillä roistoilla ;-) oli vähän kökömmät metodit.
On niitä XP, 7 ja 8 koneitakin käytössä vielä tuotannossakin vaikka kuinka paljon. Että ei se nyt sinänsä iso juttu ole.

Tyytyväisiä XP/7:n käyttäjiä näyttää paljon olevan eikä ongelmia ole ilmeisesti ollut, toki eipä sitä varmaan itse aina huomaakaan jos koneessa majailee reiän kautta tulleita kutsumattomia vieraita. Seiskaan ilmeisesti saanut tuen päättymisen jälkeenkin jotain muuta kautta turvapäivityksiä.
Siinähän se suurin ironia onkin, että koska päivitykset on usein ongelma, niin kone toimii paljon paremmin kun päivitykset jotka aiheuttaa ongelmia loppuvat.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 946
Jäsenet
77 252
Uusin jäsen
infernaalinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom