Etkös juuri kertonut että et ole vaihtanut osia moneen vuoteen.Kyllä mulla ainakin aktivoitui OEM-lisenssi uuteen emoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkös juuri kertonut että et ole vaihtanut osia moneen vuoteen.Kyllä mulla ainakin aktivoitui OEM-lisenssi uuteen emoon.
No, käsittääkseni nelisen vuotta on "moneen vuoteen" tietokoneessa.Etkös juuri kertonut että et ole vaihtanut osia moneen vuoteen.
Tai siis c-aseman sisältävä levy, eikö?Itsellä siis työpöytäkoneella on c asema edelleen mbr asemana
Tai siis c-aseman sisältävä levy, eikö?
Windows-lisenssejä on monenlaisia. Itse olen tutustunut seuraaviin:No, käsittääkseni nelisen vuotta on "moneen vuoteen" tietokoneessa.
Tästä alla olevasta oli alkuperäinen kysymys ,jos vain pysyttäisiin itse asiassa. Mikähän on sinun neuvosi?
Can You Change Your Motherboard without Reinstalling Windows 10?
When changing motherboards, many people found that have to reinstall their OS. Can you change the motherboard without reinstalling Windows 10?www.maketecheasier.com
Niin, mitä kysyjä siis voi tehdä? Asentaa uuden emon, heittää tulille bootin ja katsoo mitä tapahtuu?Linkkaamassasi artikkelissa nähtävästi oletetaan, että lisenssi on retail-tyyppinen
niin tarkoitus ei siis ole asentaa windowsia uusiksi vaan siirtää se nykyisestä emosta uuteen kovalevyn mukana. muutenhan tuossa ei olisi mitään ongelmaa..
Tuotahan olen koittanut ehdottaa, mutta kysyjä ei halua ms tiliä.Eikös yksinkertaisin ole kirjautua MS tilille ja varmistaa että tietokoneen tiedoissa lukee "Windows is activated with a digital license linked to your Microsoft account.”
Justiinsa, itse muistan olisiko vuonna 2011 paikkeilla asensin ainakin viiteen kavereitten koneeseen win 7 pron samalla omalla oem avaimella tai vastaavalla ja kaikki aktivoitui !!!!Ehkä se sitten päivittää itseään jos jossain vaiheessa vahdan komponentteja riittävästi, mutta sitä odotellessa.
Millä saa nykyään blokattua Windows 10 Homessa (20H2) Windows Updatea, ettei asentaisi näytönohjaimelle ajuria?
Ai niin tämäkin tuli kokeiltua, ei auttanut, asentaa siltiAuttaisiko tuo:
How to Disable Automatic Driver Downloads on Windows 10
By default, Windows downloads fresh drivers automatically, but you can turn this feature off.www.laptopmag.com
Juu näin on. Perinteinen toimintaohje oli, että jos lisenssisi on OEM-tyyppinen, niin emon vaihtuessa hankit uuden lisenssin, mutta retail-lisenssin pitäisi kelvata edelleen. Product key kenties joudutaan syöttämään uudelleen, jos se ei ole tallessa MS-tilin takana. Mutta näköjään säännöt ovat muuttumeet. Jos lisenssi on linkattu MS-tiliin, sen voi ottaa käyttöön toisella koneella Activation troubleshooter -menetelmällä, vaikka lisenssi on OEM-tyyppinen. Ja näköjään saman lisenssin voi aktivoida useallakin koneella, ainakin joksikin aikaa. Olen siis tätä harjoitellut virtuaalikoneilla, kun minulla on nippu huokeita ebay-lisenssejä, jotka oletan OEM-tyyppisiksi. Ei taida olla OEM- ja retail-lisensseillä käytännössä mitään eroa, paitsi jos käyttäjä ei suostu MS-tiliin.Käytä aktivoinnin vianmääritystä. Eli puhtaan asennuksen jälkeen kirjaudut sisään omalla MS-tilillä, valitset asetukset - > päivittäminen ja suojaus -> aktivointi, käynnistät aktivoinnin vianmäärityksen ja valitset että olet vain päivittänyt koneen komponentteja. Digitaalinen käyttöoikus siirtyy uuteen emolevyyn.
Jos et ole MS-tiliä tehnyt, pitää soittaa MS:n tuotetukeen ja hoitaa aktivointi sitä kautta.
Mä heitin muistaakseni aikoinaan vanhan win 7 pro avaimen, kun vaihdoin emon ja se aktivoitu sillä takaisin win 10 pro:n.
Emo vaihdettu ja kivuttomasti meni. vanhasta emosta levyt irti ja kiinni uuteen emoon. virrat päälle ja windows konffasi itsensä ylös.Tuotahan olen koittanut ehdottaa, mutta kysyjä ei halua ms tiliä.
Joten ehdottakaa jotain muuta, jos muuta yleensä onkaan?
Onkohan kysyjä saanut näistä kommenteista mitään selkoa. tuskin?
Onko kellään avainta tuolla? Windowsin salakirjoitusavaimen poistaminen Microsoftin palvelimilta (Miten)Onko siis mitään riskiä, että tietokone menisi lukkoon uudelleenkäynnistyksen jälkeen?
Onko siis mitään riskiä, että tietokone menisi lukkoon uudelleenkäynnistyksen jälkeen?
Vaan nepä taitavatkin olla retail-versioita ne ebay-lisenssit. slmgr -dli sanoo:Olen siis tätä harjoitellut virtuaalikoneilla, kun minulla on nippu huokeita ebay-lisenssejä, jotka oletan OEM-tyyppisiksi. Ei taida olla OEM- ja retail-lisensseillä käytännössä mitään eroa, paitsi jos käyttäjä ei suostu MS-tiliin.
Vinkkejä missä 6 GB käytettynä tilana saattaisi piilotella? C-aseman levynkäyttö 28,2 GB ja kaikki tiedostot/kansiot valittuna näyttää 22,2 GB. Hibernate-toiminto/file disabloitu kuten kuvasta näkyy.
En ole. Latasin myös sen ehdotetun softan ja tein lopuksi vertailua sen, admin promptin ja guin tiedostonhallinnalla, ja muutamista windowsin kansioista nämä kolme eri tapaa olivat eri mieltä miten paljon tilaa ne vievät (huom. myös siis windowsin oma admin prompt vs. guin tiedostonhallinta). Mitään logiikkaa en oikein löytänyt mistä erot noiden kolmen välillä tulivat. Ainoa mistä tuli vihjettä oli se, että (jos muistan nyt vielä oikein) windowsin joku "app" kansio ei taida ainakaan guin tiedostonhallinnassa näkyä tilaa vievänä (vaikka olen asetuksista kaikki estot laittanut pois) ja selitti ehkä osin asiaa mutta löin hanskat naulaan kun tämän kolmoisvertailun kanssa ei mitään oikeasti selvää syntynyt.Oletko saanut ratkaisua tai löytänyt syyllistä, että mihin sulta on 6 GB hävinnyt?
Tullu siihen päätelmään että microsoft store on niin rikki ettei auta kuin kokeilla korjaavaa asennusta niin mitä kaikkea se nyt poistaa? Kaikkin windows appit? Että uskaltaako erilliset kiintolevyt jättää kiinni operaation ajaksi?
Kerro toki jos saat storen toimimaan. Mullakin se on niin jumissa että edes laskin ei lähde päälle. Mitään ei myöskään storesta voi ladata. Vaikka mitä loitsuja on ajeltu mutta ei vaan toimi.Tullu siihen päätelmään että microsoft store on niin rikki ettei auta kuin kokeilla korjaavaa asennusta niin mitä kaikkea se nyt poistaa? Kaikkin windows appit? Että uskaltaako erilliset kiintolevyt jättää kiinni operaation ajaksi?
Eikö päivitysten asennus tai välimuistin tyhjennys auta? Vai onko jo tehty?Mullakin se on niin jumissa että edes laskin ei lähde päälle
Voisko ystävällisesti vääntää rautalankasta...kun olen jotenkin ymmärtänyt, että jos tuo on käytössä nettinopeus olisi hidasta sekä lataaminen.
Tuo vaikuttaa vain Windowsin sisäisten toimintojen internetin käyttöön: Windowsin päivitykset, Microsoft Storen kautta asennettujen sovellusten automaattiset päivitykset, uuden laitteen liittämisessä Windows ei automaatisesti lataa sille ajuria, ym. Muiden ohjelmien internetin käyttöä tuo asetus ei hidasta, esimerkiksi netin selailua Chromella tai Firefoxilla tai Steamin pelien latausnopeutta tai Youtuben videoiden laatua.
Huomaan enemmän virheitä Sinun viestissäsi kuin kuvassa...PS. Winukkaa on pujahtanut pieni suomenkieliseen sanaan pieni virhe (kuka huomaa kuvasta).
Kannattaa poistaa manuaalisesti itse kaikki tempit sun muut turhat.tiedostojen kooksi 5,56 Gt
On tehty ja dism /online /cleanup-image /restorehealth sekä SFC /scannow. Sekä poistettu puoliväkisin ja asennettu uudelleen, ei vaan toimi.Eikö päivitysten asennus tai välimuistin tyhjennys auta? Vai onko jo tehty?
How to Clear and Reset Microsoft Store Cache in Windows 10
How to Clear and Reset the Store Cache in Windows 10 Information If you are having issues with installing or updating Store apps in Windowww.tenforums.com
Huomaan enemmän virheitä Sinun viestissäsi kuin kuvassa...
Mutta näin pikaisella silmäyksellä epätoivottu-sanan voisin ehkä korvata ei-toivotulla. Muutoin oikolukuni ei juurikaan tuottanut tuloksia, etenkin kun kyseessä on tietokoneympäristö eikä kielitoimiston käytävä. Tai jotain.
Get-AppxPackage -AllUsers| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”} powershellillä ja WSReset.exe cmd;llä järjestelmänvalvojana tietty.Sekä poistettu puoliväkisin ja asennettu uudelleen, ei vaan toimi.
[/QU
On nuokin ajettu. Get antoi useita herjoja luonnollisesti koska softia on päällä.Get-AppxPackage -AllUsers| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”} powershellillä ja WSReset.exe cmd;llä järjestelmänvalvojana tietty.
Aika ihmeellistä, kun itsellä ei ole ollut vastaavaa?koska softia on päällä
Tää onkin tiltissä Todennäköisesti tämä käyttäjätili on jotenkin umpisolmussa ja uuden tilin luonti auttaisi siihen. Siihen ratkaisuun olen törmännyt netissä. Itse ei vaanjaksa vaihtaa tiliä tuollaisen takia.Aika ihmeellistä, kun itsellä ei ole ollut vastaavaa?
Kyllä se vielä voi päivittää ilmaiseksi. Tuolla on ohjeet. Joko pelkkä päivitys tai sitten puhdas asennus.Voinko ja jos niin kuinka päivitän tämän Windows 10:ksi ilmaiseksi?
Kyllä se vielä voi päivittää ilmaiseksi.
Lataa Windows 10