Nyt tuli pimax 5k+ postista ja täytyy sanoa, että ei ole ruusuisesti lähtenyt.
Paketti ja sisältö oli ihan hyvin pakattu ja asennus sujui kutakuinkin vaivattomasti vaikka tuo Pimaxin pitool tuntuu olevan aika kökkö.
Ongelmia alkoi esiintyä kun laitoin lasit silmille. Ensiksi huomio kiinnittyi vääristymiin, joita tuntui olevan joka puolella (Sekä ääreisnäössä linssien ulkoreunoilla, että sisäreunoilla).
Olin lueskellut, että noiden lasien kanssa IPD on tosi tärkeää olla oikein, joten täytyypä käydä optikolla mittaamassa tarkka lukema. Omilla silmämääräisillä testeillä sain kuvan jollain tasolla siedettäväksi.
Kuvan tarkkuus oli mielestäni melko hyvä ja SDE oli pienentynyt normi viveen verrattuna. Värit on pliisummat mitä vivessä, johtuen lcd näytöistä, jota nuo käyttää.
Ajattelin ensiksi testata serious samia ja käynnistelin pelin. Jostain syystä peli käynnistyi siten, että mulla oli oikeassa silmässä 3DOF ja vasemmassa 6DOF. Käynnistelin Pitoolin uusiksi todetakseni, että koko pitool ei löydä enää mun base stationeita. Siitä alkoi sitten troubleshoottaaminen, joka on edelleen menossa.
Lasit toimii tällä hetkellä ainoastaan 3DOF tilassa ja olen kokeillut lukemattomia temppuja, jotta tuo löytäisi noi majakat.
Testailin vielä varmuudeksi vivellä, että se löytää majakat normisti niin siinä ei ollut mitään ongelmaa.
Foorumeilla on aika paljon muita käyttäjiä, joilla on ollut vastaavanlaisia ongelmia, mutta heillä on lähtenyt noi pelaamaan uuden firmiksen myötä. Mulla ei auttanut edes uusi firmis, joten huomenna jatketaan supportin kanssa varmaan beta-firmisten kanssa tai jotain.
Pääsepähän sentään testaamaan VorpX:n tai jotain tässä välissä... Ehkä tämä tästä paranee.