VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Toisaalla tuli vastaan. Onkohan tuota pelannu täällä joku jolla ei ole rumpalin tai tanssija koordinaatiokyky? Mimmonenhan tuo on oikeasti pelata?


Tästä tulikin mieleen, että onko jossakin jo näkynyt tarkempaa tietoa milloin Beat Saber on tulossa PSVR:lle? Ja onkohan PSVR-versioon saatavilla custom-biisejä lainkaan?
 
Pääsin guitar herossa maksimissaan kitaran kanssa mediumiin, rummuilla ehkä easyyn. En harrasta myöskään tanssia enkä kamppailulajeja. Beat saberissa parin harjottelun jälkeen pystyy mediumilla hakkaamaan kuutioita.

Todella palkitsevan tuntuinen peli, myöskin hiton raskas fyysisesti. Peli antaa pisteitä käytetystä voimasta/liikeradasta tms, jotenka tulee aika antaumuksella pätkittyä. Ekan pelikerran jälkeen eivät kädet meinanneet nousta ilmaan. Radat on käsipelillä luotu mätsäämään tosi kivasti hakkaavaan soundtrackiin ja ainakin itelle nuo teknobiisit maistuivat vaikka olenkin hevimiehiä. Vaikeammat vaikeustasot sitten vaativat jo liikaa koordinaatiokyvyltä/refleksejä ilman ulkoaopettelua itseltä.

Netistä saa myös käyttäjien tekemiä kenttiä jotka ovat aivan supervaikeita jos nyt sattuu joku jedininja olemaan. Nopealla mulkaisulla niissä kyllä tuntuu usein hukkuvan beat saberin perus ajatus voimakkaasta, rytmitetystä hakkaamisesta ja liikkeet näyttää lähinnä siltä että miekalla piirretään ilmaan jotain tiettyä (monimutkaista) kuviota.

Perus 10 biisin setti saattaa olla 20e hintaan hieman paljon, mutta pelissä on kyllä paljon potentiaalia. Itse tälläisenä peruskoodarina tuon 10 biisin settikin on fyysisesti riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Innostuin kyllä itse tuosta sen verran paljon että uskallan suositella tuohonkin hintaan.

Lopuksi vinkkinä että kannattaa pelata ehkä jonkun toisen henkilön kanssa vuorotellen, niin ei tule niin saatanan hiki heti ja ehtii voimat vähän palautua vaihtopenkillä.

Edit: katsottuani tuon videon yllä (missä on custom track), niin tuo vaikuttaa aika keskitason vaikeudelta.

Aika pitkälti samaa mieltä. Ostin viime viikonloppuna ja eka tunnin pelisessio takana. Käytännössä jo ekalla pelikerralla vähän biisistä riippuen normal / hard vaikeustasoilla läpi muttei toki mitään kunnon pisteitä. Pisteiden määrä riippuu lyönnin voimakkuudesta ja siitä kuinka keskelle kuutiota osuu. Jatkuvilla osumilla saa combo kerrointa ja toisaalta peli loppuu jos mokaa liian monta kuutiota putkeen. Easy oli ehkä vähän turhankin helppo omaan makuun. Expert puolestaan sitä tasoa että saa tovin harjotella, jotta muistaa ne vaikeimmat tykityskohdat suurin piirtein ulkoa kun ei niitä oikein ehdi katsoa. Pelissä tosiaan tällä hetkellä 10 biisiä ja jokaiselle noi neljä vaikeusastetta jokaiselle niistä. Virallisen level editorin alpha piti tulla jo mutta sitä lykättiin hieman eteenpäin. Lisäksi on jossain kohtaa tulossa ilmeisesti ilmainen DLC, joka tuo lisää biisejä.

On PSVR näemmä jo vahvistettu ja joku leakattu trailerikin:



BTW tässä vielä ohje noille custom biiseille ennen level editorin julkaisua:
How To Download And Install New Custom Songs On Beat Saber
 
Viimeksi muokattu:
Tuli työreissulla napattua "heräteostoksena" Dellin Windows Mixed Reality Headsetti matkaan ja pitihän siitä eilen illalla kotiin palattua ottaa ensisauhut vielä ennen nukkumaanmenoa.

Setuppi oli aivan huikean simppeli.
- HDMI ja USB kiinni koneeseen ja patterit kapuloihin
- Windows 10 käynnisti automaattisesti Windows Mixed Reality apuohjelman joka opasti ensin parittamaan kapulat.
- Kun kapulat oli reilassa niin näytettiin headsetille paikka joka on se "default" piste.
- Sitten "piirrettiin" headsettia liikuttamalla alue jossa halutaan liikkua ja tästä tulee virtuaalimaailmaan rajat/boundaryt ettei törmäile esteisiin.
- Headsetti päähän ja pieni tutoriaali kapuloiden käytöstä ja liikkumisesta
- Homma valmis ja meni noin 10minuuttia koko hommassa

Playstation VR:ään verrattuna (PSVR:ää käytetty myös PC:ssä) resoluutio on huomattavasti parempi.
Tosin ennätti kokeilla vasta sen verran että hiippaili niissä kahdessa talomaisemassa jotka Windows tarjoaa ja kokeilin Steam VR:n kautta Google Earthin Street Viewia joka oli muuten aika wow-efektin aiheuttava näin ensimmäisellä kokemuksella.

Oma IPD on jotain ~65-66 luokkaa mikäli Playstation VR:n mittaukseen on luottamista.
Toki kuva sumenee jonkin verran reuna-alueilla mutta näin silmälasien käyttäjänä on kai jo tottunut kääntelemään koko päätä ettei asia haitannut.
Ja tuo Dellin WMR headset toimii tosiaan ihan hyvin myös silmälasien kanssa.

Omaa puusilmää ei screen door efekti ennättänyt tuon lyhkäisen kokeilun aikana haittaamaan.
Näppituntuma laitteesta on tukeva ja laadukas, saa nähdä miten pitkään tuo valkoinen pinta pysyy puhtaana.
Tulen varmaankin kirjoittelemaan lisää käyttökokemuksia jahka ennättää pyörimään enemmän virtuaalimaailmoissa.
 
Sony: VR market growth "below expectation" | Eurogamer

Eipä se mene Sonylläkään näemmä tarpeeksi hyvin muista puhumattakaan.

Sama muna-kana-ongelma kuin vuonna 2016 mutta ilman sen ajan toiveikkuutta. Tämän sukupolven laitteilla tuskin nähdään enää mitään erityisen mielenkiintoista, mutta se ei toisaalta tarkoita, etteikö seuraava yritys voisi räjäyttää pottia.

Tänään viimeksi testasin jotain pientä yliopisto-opiskelijan demoa ja mietin, että näille saisi kyllä mielenkiintoista sisältöä aikaan, jos vain jollakulla olisi rahallinen intressi tehdä.
 
Oculus Go on nyt toista päivää käytössä. Kuvanlaatu ei ole minun silmään huomattavasti parempi, kuin Riftissä. SDE efekti on pienempi, mutta värit ja kontrasti selvästi heikompia, kuin Riftissä.
Huomaan myös, että Go ei istu näin hyvin päässä, kuin Rift. Paino on naamalla ja tämä myös tuntuu!
Oculus Riftin käyttäjänä, näen Go paikan ainoastaan mediasoittimena, jos sitäkään. Koskaan kuvan laatu on siinä ja siinä, että riittäkö elokuvien katsomiseen (minun silmään). Akun kesto ja käyttömukavuus vievät oman osan Go käyttämisen ilosta.
Lyhyesti minun näkemys: Kyllä tämä Oculus Go on yksi lelu, Riftin, Viven, tai PSVR jälkeen.
 
Sony: VR market growth "below expectation" | Eurogamer

Eipä se mene Sonylläkään näemmä tarpeeksi hyvin muista puhumattakaan.

Taitaa olla että kaikki VR:stä innostuneet on jo laitteet hommanneet eikä nämä kiinnosta tavallista kaduntallaajaa samalla tavalla kuin innokkaita harrastajia joita on huomattavasti vähemmän.
Sitten kun se ensimmäinen laite on hommattu niin huomataan nykyisen laitesukupolven rajoitukset ja jäädään vartomaan seuraavaa suurempaa mullistusta tekniikassa, eikä aleta päivittämään porras kerrallaan aina sitä seuraavaa uutuutta ja sitten taas sitä seuraavaa jne.

Tälle voi käydä samoin kuin 3D televisioille kävi että alkuun niistä oltiin innostuneita, sitten huomattiin miten kauhean kömpelö se on ja lopulta kaikki vain totesi ettei se nyt ollutkaan niin välttämättömyys ja lisää vain kustannuksia sekä vaikeuttaa käyttöä verrattuna vanhaan.
Mutta kivoja leluja.
 
Taitaa olla että kaikki VR:stä innostuneet on jo laitteet hommanneet eikä nämä kiinnosta tavallista kaduntallaajaa samalla tavalla kuin innokkaita harrastajia joita on huomattavasti vähemmän.
Sitten kun se ensimmäinen laite on hommattu niin huomataan nykyisen laitesukupolven rajoitukset ja jäädään vartomaan seuraavaa suurempaa mullistusta tekniikassa, eikä aleta päivittämään porras kerrallaan aina sitä seuraavaa uutuutta ja sitten taas sitä seuraavaa jne.

Tälle voi käydä samoin kuin 3D televisioille kävi että alkuun niistä oltiin innostuneita, sitten huomattiin miten kauhean kömpelö se on ja lopulta kaikki vain totesi ettei se nyt ollutkaan niin välttämättömyys ja lisää vain kustannuksia sekä vaikeuttaa käyttöä verrattuna vanhaan.
Mutta kivoja leluja.

Jep olen kanssa alusta lähtien pitänyt aika 50-50 mahdollisuutena, että VR:lle käy lopulta samat kuin Microsoft Kinect, Nintendo Wii, Rock Band -pelit, 3D-televisio/elokuvat tai muut vastaavat eli muutaman vuoden hitti vaihtelevalla menestyksellä kunnes kuolee käytännön realiteetteihin kun ei vaan skaalaudu millään.
 
Jep olen kanssa alusta lähtien pitänyt aika 50-50 mahdollisuutena, että VR:lle käy lopulta samat kuin Microsoft Kinect, Nintendo Wii, Rock Band -pelit, 3D-televisio/elokuvat tai muut vastaavat eli muutaman vuoden hitti vaihtelevalla menestyksellä kunnes kuolee käytännön realiteetteihin kun ei vaan skaalaudu millään.
Simu-ajeluun VR on tullut kyllä jäädäkseen. Kyllä joku niille sitten tekee, jos ei nämä nykyiset.
 
Ihmettelen kovasti, jos VR/AR:lle käy samalla tavalla kuin 3d:lle. Siinä missä en itse ainakaan koskaan vakuuttunut 3d-elokuvista, niin VR on täysin eri sfääreissä. Kuvanlaatu ja etenkin immersio on jo nyt vaikuttavaa. Mukavuuskin on jo siedettävällä tasolla.

Muutaman vuoden päästä ei ole enää kaapeleita sotkemassa, ja siitä vielä vähän eteenpäin VR/AR-lasit ovat niin kevyitä ja pieniä, että ne laittaa päälle vaivattomasti ja niitä voi pitää pitkään päässä ilman epämukavuuksia. Etenkin Hololens-tyyliset lasit luulisi olevan laajassa käytössä, kun pystytään usuttamaan objekteja oikeaan maailmaan ihan missä tahansa.

Voin kyllä olla väärässäkin. Nyt kyllä kieltämättä näyttää aika masentavalta, kun kunnon sisältöä ei tule ja jatkuvasti eri tahot ilmoittavat, kun ei profiittia tule... kehitystyö kuitenkin jatkuu ja toivottavasti tulee jatkumaan pitkälle tulevaisuuteen.
 
Jos ketään kiinnosta Oculus Go 64 GB (tehdas paketissa ja muoveissa), ottakaa yht. Lappeenranta.
Muoveissa? Testasitko niitä siis lainkaan?

Millä hinnalla lähtee?

Edit.
Eikun näköjään jotain käyttökokemuksia olikin tuossa ylempänä. Ostitko siis kahdet kerralla, vai miten nämä ovat edelleen muoveissa?
 
Varmaan meinasi niitä ulkopuolella olevia kalvoja, ettei ole ottanu pois. Pelkät linssien suojakalvot pois ottamalla sitä pystyy käyttämään ihan hyvin.
 
Oculus puhuu taas prototyypistään. Nyt mukana ei ole Mitchellin jarruttelua.

“It’s something I’d worked on briefly before but never had the full set of collaborators to practically resolve,” Lanman explains. “Prior solutions always made some unacceptable trade-off in resolution, image quality, or system bulk. One day, I took a look around the growing lab and saw we had quickly assembled the best team in the world to make meaningful progress on varifocal displays, including experts in mechanical engineering, computer vision, and perception science. As a researcher, this was the first time I looked at a problem and realized lack of talent, time, or resources wouldn’t be the deciding factor.”

Together with Mechanical Engineering Lead Ryan Ebert, Lanman pitched the idea of building a team to construct a groundbreaking varifocal VR headset, one that would work seamlessly with both eye tracking and refined optics to advance the clarity and comfort of VR.

“Fortunately, it wasn’t all a bluff,” Lanman says. “Within a couple months, Ryan, Alex Fix, our lead computer vision scientist on the effort, and I delivered our first working prototype. We’ve been at it ever since, methodically refining the system together with a greatly expanded set of collaborators.”

Introducing the Team Behind Half Dome—Facebook Reality Labs’ Varifocal Prototype
 
Muoveissa? Testasitko niitä siis lainkaan?

Millä hinnalla lähtee?

Edit.
Eikun näköjään jotain käyttökokemuksia olikin tuossa ylempänä. Ostitko siis kahdet kerralla, vai miten nämä ovat edelleen muoveissa?
Irrotin ainoastaan linssien suojakalvot, nämä laitoin takaisiin paikoille. Eli käytetty kokeilun verran. Go 64 GB suomihinta on 269,- Myyn hintaan 250,- noudettuna Lappeenrannasta. Puh. 0458480005
 
Viimeksi muokattu:
Jos ette ole vielä testanneet tuota Beat Saber-peliä, niin suosittelen ostamaan, aivan mahtavaa ajanvietettä ja tuossa saa hien pintaan.:joy:
 
Jos ette ole vielä testanneet tuota Beat Saber-peliä, niin suosittelen ostamaan, aivan mahtavaa ajanvietettä ja tuossa saa hien pintaan.:joy:
Onhan tuo loistava tekele. Kannattaa toki custom biisejä latailla. Itse olin niiden ekojen joukossa ketkä niitä väänsi. Nyt taitaa olla lähemmäs 1000 custom viisua ladattavissa. Vaikeusasteet tosin pyörii aika korkealla.

Nyt on ollut aika hiljaista muuten vr puolella. Tuo beatsaber on ollut lähiaikojen hitti. Varmaan e3:sella jysähtää joku isompi tekele. Nyt kun pelaamista on vähemmän niin pitänee aloittaa harjoitella vr pelien tekemistä. En nyt mitään suurempaa kuin unityllä kikaillua suunnittele mutta aihe kiinnostaisi.
 
Onhan tuo loistava tekele. Kannattaa toki custom biisejä latailla. Itse olin niiden ekojen joukossa ketkä niitä väänsi. Nyt taitaa olla lähemmäs 1000 custom viisua ladattavissa. Vaikeusasteet tosin pyörii aika korkealla.

Nyt on ollut aika hiljaista muuten vr puolella. Tuo beatsaber on ollut lähiaikojen hitti. Varmaan e3:sella jysähtää joku isompi tekele. Nyt kun pelaamista on vähemmän niin pitänee aloittaa harjoitella vr pelien tekemistä. En nyt mitään suurempaa kuin unityllä kikaillua suunnittele mutta aihe kiinnostaisi.

Kannattaa Beat Saberiin tosiaan asennella tämä: Umbranoxio/BeatSaberModInstaller niin saa parilla klikkauksella asennettua kolme tärkeintä modia eli Custom Song Injectorin, Beat Saver browserin, jonka kautta voi ladata pelin sisältä uusia custom biisejä ilman säätämistä sekä tuen custom biisien leaderboardseille. Valtaosa custom biiseistä on tosiaan expert tasolla, joten vähän saa harjotella ennen kuin niistä saa jotain irti mutta kyllä sieltä löytyy myös easy/normal/hard tason biisejä seasta.

Beat Saber käy kyllä liikunnasta. Tuli tossa viikonlopulla vedettyä 2h sessio sykemittarin mukaan 145 keskisykkeellä ja 1759 kcal kuluttaen :)
 
Hieno ja mukavaa vaihtelua simuilulle tuo beat saber. Hintakin jäi 7euroon kun oli se oculuksen sertti hyvitys 13e käyttämättä.
 
Eikai, en ole vaan keksinyt ostettavaa sille aiemmin ja nyt oli hyvä sauma.
 
Mitä, vanheneeko se hyvitys?

Eikai, en ole vaan keksinyt ostettavaa sille aiemmin ja nyt oli hyvä sauma.

Lahjakortti vanhenee 2 vuodessa. Itelle tuli 50€ lahjakortti ocujen mukana.
En ole keksinyt vielä mitään ostettavaa. Hitto ku menin jo sen loggaamaan tonne ocu-storeen, siellä kun ei ole noita sensoreita myynnissä.
Ehkä sen kolmannen voisi sillä hankkia jos saisi sen siirrettyä sinne web-hw-kauppaan...
 
Vois näin äkkiseltään kuvitella, että uus rifti tulis loppuvuodesta myyntiin. Hienoa.

Oculus ilmoitti jo viime vuonna useassa haastattelussa, ettei 2018 nähdä uutta Riftiä myynnissä. Ellei sitten ole jotain yllättävää edistymistä tapahdu tai ole tapahtunut, niin ei kannata hirveästi odotella :)
 
Oculus ilmoitti jo viime vuonna useassa haastattelussa, ettei 2018 nähdä uutta Riftiä myynnissä. Ellei sitten ole jotain yllättävää edistymistä tapahdu tai ole tapahtunut, niin ei kannata hirveästi odotella :)
Vois kuvitella että siellä kuitenki jotai uutta tulevaa laitetta esitellään, koska jotai 5v suunnitelmia esitellään.
 
Vois kuvitella että siellä kuitenki jotai uutta tulevaa laitetta esitellään, koska jotai 5v suunnitelmia esitellään.

Santa Cruz varmaan esitellään ja tulee kehittäjien saataville loppuvuodesta/alkuvuodesta ainakin aikaisempien juttujen perusteella.
 
Sais kyllä minun puolesta tulla jotain uutta paremmalla resolla varustettua kampetta. Ollu tässä jo useamman viikon painallusta vailla valmiina Samsung Odysseyn tilaus, mutta vielä malttanu olla tilaamatta.
 
Sais kyllä minun puolesta tulla jotain uutta paremmalla resolla varustettua kampetta. Ollu tässä jo useamman viikon painallusta vailla valmiina Samsung Odysseyn tilaus, mutta vielä malttanu olla tilaamatta.

Misät tilaat? Paljon tulee hinnaksi. Ite kans ehkä ocu myyntiin ja tuo ostoon.
 
Sinänsä hauska että eilen lentelin DCS:ää kaverin kanssa kenellä on Vive Pro ja Oculus, niin kaveri tykkää noista käyttää mieluummin Oculusta simuilussa tällä hetkellä mukavuuden vuoksi. Toki myönsi että Vive Pro näyttää paremmalta ja kohteita voi havaita kauempaa, mutta FPS tuntuu paljon huonommalta ja laite yleensäkin epämukavammalta yhtään pidemmissä sessioissa.
 
Porukka ei aina muista tuosta matalasta resoluutiosta valittaessaan että pelkkä resoluution ja FoV nosto ei tee autuaaksi jos samalla aletaan vaatimaan jotain supertietokoneita että ruudunpäivitys pysyy järjellisenä.
 
Jos joku Odysseyn omistaja olisi kiinnostunut vaihtamaan Oculukseen, niin mulle voi pistää privaa. Maksaisin hyvin väliä... :)
 
On tää Beat Saber aivan hemmetin hauska peli. Ja hiki tulee :) Toimii näemmä Riftilläkin Steam versio ihan suoraan. Ostin Steamistä kun en huomannut että olisi ollut Oculus Storessakin.
Custom biisien lataaminen on älyttömän helppoa. Suurin osa on expert tason kipaleita, joita ei ainakaan vielä tarvitse itse pelata :D
 
Tää on kyllä lupaavin vehje imo, ja vieläpä Härmästä :)
Toivottavasti menestyy!

Oliko niin, että ensi vuonna siis tulisi ensimmäinen kuluttajaversio?

Ainakin vielä maaliskuussa Varjon edustaja sanoi että eivät ole tähtäämässä kuluttajamarkkinoille, vaan ammattilaiskäyttöön noin kymppitonnin hintaluokassa. Onko näiden kuluttajaversiosta ollut jotain puhetta jossain?
 
Ainakin vielä maaliskuussa Varjon edustaja sanoi että eivät ole tähtäämässä kuluttajamarkkinoille, vaan ammattilaiskäyttöön noin kymppitonnin hintaluokassa. Onko näiden kuluttajaversiosta ollut jotain puhetta jossain?
Mielestäni mainitsi tuossa videossa...ei jaksa skippailla ja ettiä...
 
Mielestäni mainitsi tuossa videossa...ei jaksa skippailla ja ettiä...
Ei se mun mielestä kuluttajaversiosta varsinaisesti mitään puhunut. Seuraavasta generaatiosta ja halusta olla tuotefirmasta kyllä mutta uskon että hinta tulee oleen vielä jonkin aikaa rajoite kuluttajamarkkinoille. Noh aika näyttää mihin hinta asettuu.
 
Viimeksi muokattu:
Ei se mun mielestä kuluttajaversiosta varsinaisesti mitään puhunut. Seuraavsta generaatiosta ja halusta olla tuotefirmasta kyllä mutta uskon että hinta tulee oleen vielä jonkin aikaa rajoite kuluttajamarkkinoille. Noh aika näyttää mihin hinta asettuu.
Jees, mä vähän sillee puolivaloilla tuota kattelin.
Ihmettelen kyllä, jos ei yritä ottaa kuluttaja-VR kuninkaan manttelia...eiköhän muillakin ole jo vastaavia virityksiä suunnitteilla.
 
Jees, mä vähän sillee puolivaloilla tuota kattelin.
Ihmettelen kyllä, jos ei yritä ottaa kuluttaja-VR kuninkaan manttelia...eiköhän muillakin ole jo vastaavia virityksiä suunnitteilla.

Se on vähän erityyppinen markkina. Yrityksille nuo myy todennäköisesti sen itse laitteen päälle jonkun määrän konsultointia, yrityksen omaa vaatimaa simumallinnusta tms. Kuluttajamarkkinassa taas olennaista on saada luotua se ekosysteemi, mihin peli- ja softakehittäjät lähtee luomaan sisältöä, kun ilman sisältöä kehittyneinkin mahdollinen laite jää aika orvoksi. Tästä syystä pidän todennäköisempänä että lisensoivat tekniikkaansa Facebookille, HTC:lle yms. jotka sitten tuo vastaavia markkinoille.
 
Se on vähän erityyppinen markkina. Yrityksille nuo myy todennäköisesti sen itse laitteen päälle jonkun määrän konsultointia, yrityksen omaa vaatimaa simumallinnusta tms. Kuluttajamarkkinassa taas olennaista on saada luotua se ekosysteemi, mihin peli- ja softakehittäjät lähtee luomaan sisältöä, kun ilman sisältöä kehittyneinkin mahdollinen laite jää aika orvoksi. Tästä syystä pidän todennäköisempänä että lisensoivat tekniikkaansa Facebookille, HTC:lle yms. jotka sitten tuo vastaavia markkinoille.
Jep. Kyllähän sen pitäisi sitten steam pelejä tukea ja toisinpäin. Ei siitä muuten mitn tule.
Tosin tää VR on niin harvojen hupi, että ei sieltä suuria voittoja vielä hetkeen ole tulossa.
 
Jees, mä vähän sillee puolivaloilla tuota kattelin.
Ihmettelen kyllä, jos ei yritä ottaa kuluttaja-VR kuninkaan manttelia...eiköhän muillakin ole jo vastaavia virityksiä suunnitteilla.

Käsittääkseni ei ole mitään järkeä edes yrittää kaikkien haastisten perusteella, koska tekniikan yms. hintalappu on niin korkealla. Tuohan on suunniteltu ammattikäyttöön alusta lähtien eli mahdollisesti kotikäytön hyppelyyn ja muuhun pelimäiseen käyttöön ei keskitytä lainkaan vaan myydään yrityksille pakettina, johon kuuluu huoltotuki.

Muistaakseni ei kohteena olleet edes VR-arcadet tai huvipuistot(?)
 
Puuh.. Ensimmäisen kerran pääsin yhden kappaleen läpi Beat Saberissa expertillä. Kyllä tämän oppii :) Aika pitkälti joutuu opettelemaan nuotit ulkoa. Ei pelkillä reflekseillä pärjää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 490
Viestejä
4 497 987
Jäsenet
74 214
Uusin jäsen
Fd3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom