VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Kannattaa varoa. Monella Riftin käyttäjällä kaatuu 15min jälkeen. Näkyy Oculus storen arvosteluista että jotain häikkää vissiin ladatessa tallennusta.

Saavatko Oculus Storen käyttäjät halutessaan rahat takaisin? Jos ei, niin eikös Oculus-käyttäjienkin kannattaisi ostaa Steamista?
 
Mitenkäs se Vive Pron tilanne on? Pelkkää kakkulaa saa jo mutta missä viipyy koko setti uusi majakoineen ja ohjaimineen? Langaton adapteri taitaa myös tulla vasta syksyllä? Olen nyt PSVR:llä ajellut ja on se edelleen kivaa (varsinkin kun ei tarvitse jatkuvasti enää vaihdella HDMI-piuhaa, kiitos uudelle versiolle!) mutta jokainen ylimääräinen johto lattialla on liikaa.

Se 2.0 pro kit on on julkaistu enterprise puolella hintaan 1399e VIVE Enterprise | Professional Grade VR
 
Itse ostan aina Steamiin jos mahdollista, sillä Oculuksen kaupassa ei ole erittäin tärkeää pilvitallennusta.
 
Itse ostan aina Steamiin jos mahdollista, sillä Oculuksen kaupassa ei ole erittäin tärkeää pilvitallennusta.

Kyllä siellä on alusta saakka melkein ollut cloud save -tuki, mutta kuten Steamissa se vaatii koodaajan tekevän vähintään minimaalisen tuen niille.
 
Kyllä siellä on alusta saakka melkein ollut cloud save -tuki, mutta kuten Steamissa se vaatii koodaajan tekevän vähintään minimaalisen tuen niille.

Eipähän säilynyt yhdenkään omistamani pelin tallennus kun Windows piti asentaa uusiksi.
 
Kiitän, mennyt ohi kokonaan vaikka sivuja kaivelin :sori:
Aika hintava, pitää katella sitten kun on se langaton adapteri myynnissä, ehkä silloin uskaltaa sulattaa ~1600€ ostoksen :beye:

Ei tossa paketissa ole kyllä mitään järkeä tuolla hinnalla ja noin pienillä hyödyillä.
 
Vielä ehtii kokeilla tänään Echo Combattia ("Echo VR") ilmaiseksi.

Olipa ensimmäinen VR-moninpelikokemus sitten Dead & Buriedin. On kyllä sanottava, että sosiaalisuus on ihan eri tasolla kuin monitorilla pelatessa. Kaikki käsieleet sun muut on kaikilla niin erilaisia. Itsehän en niin sosiaalinen todellakaan ole, mutta silti tuli fistbumppia vedettyä hyvän matsin jälkeen, kun joku tuli sellaista tarjoamaan.

Peli tuntui olevan ihan hauskaa räiskintää, joskin aika yksinkertaista. Parasta tuossa on, että ei tarvitse kyykkiä tai ryömiä maassa ollakseen hyvä.


Edit: No nyt loppui beta. Hyvää meininkiä oli.
 
Viimeksi muokattu:
Doom VFR on ihan kiva. Tuli nyt ihan itse ostettua. Turhaan niin kovasti haukuttu kun vertaa laatua muihin VR-peleihin. Varmaankin syynä oli ainakin aluksi smooth locomotionin puute, mutta nyt se on lisätty ja kyllä se paras liikkumismoodi on.

Käynnistysongelmia on toki vieläkin. Mutta ainakaan peli ei kaadu jos sen käyntiin saa...
 
Viimeksi muokattu:
Beat Saberiin on tulossa multiplayer mode. Beat Saberin devaajat ilmeisesti käytännössä palkkasivat epävirallisen modin koodaajan tekemään modista virallisen osan peliä. Toimii siis niin että ollaan samassa lobbyssä virtuaalisesti. Valitaan yhteinen biisi ja pelataan se samanaikaisesti soolona läpi siten että kumpikin näkee reaaliajassa toisen scoren. Ihan hyvä lisä peliin.



Video epävirallisesta modista:


Epävirallisen modin kanssa järkätty Beat Saber Invitational:


'Beat Saber' to Get a Multiplayer Mode, Custom Avatars & Sabers Considered
 
Onko mitään tietoa onko Samsung Odyssey rantautumassa Eurooppaan tänä vuonna? Osto ajoittuisi tuonne Black Fridayn tienoille.
 
En tiedä onko tästä ollut keskustelua mutta Mamut Touch Grip on tulossa postiluukkuun kohta. Viime viikolla lähettäneet ennakkotilauksia. Tuossa video mistä on kyse.

 
Beatsaberille kyllä peukku. Ajattelin että ostan ja pyydän rahoja takaisin niinkuin usein näiden vr pelien kanssa käy, mutta tuo on oikeasti viihdyttävää mätkettä. Tulee ihan frets on firet mieleen vuosien takaa. Tuota peliä voisi nyt kavereillekin esitellä kun aloittamiskynnys ei ole korkea ja valomiekat nyt vain on cool :D Toinen mikä on yllättänyt positiivisesti on superhot

Edelleen vaan tämä vr puuha kärsii siitä ettei noita pelattavia pelejä oikeasti ole montaa ja jos ei osu omaan genreen ne harvat niin se on voivoi
 
Viimeksi muokattu:
Tästä listasta oli mielenkiintoista katsoa VR-pelien myyntejä: Valvelta vuotaneet tiedot kertovat, mitkä pelit ovat Steamin pelatuimpia - Steamin myydyin peli ei olekaan PlayerUnknown's Battlegrounds | Muropaketti.com. Esim. Doom VFR myynyt yllättävän huonosti.

Mikäköhän on omistetuin VR-peli Steamissa? Job Simulator tuli Viven mukana ja se löytyi 203k pelaajalta, Space Pirate Trainer 179k:lta.

Vähän ihmettelen ettei listalta löydy ollenkaan esimerkiksi Onwardia, Pavlovia tai Standout VR:ää. Sitten joku Heaven Island - VR MMO löytyy taitaa olla ensimmäinen puhdas VR-peli 654. sijalta 413 860 pelaajalla.
 
Vähän ihmettelen ettei listalta löydy ollenkaan esimerkiksi Onwardia, Pavlovia tai Standout VR:ää. Sitten joku Heaven Island - VR MMO löytyy taitaa olla ensimmäinen puhdas VR-peli 654. sijalta 413 860 pelaajalla.

Noiden puuttuminen johtuu epäilemättä siitä, että niissä ei ole achievementeja.
 
Tästä listasta oli mielenkiintoista katsoa VR-pelien myyntejä: Valvelta vuotaneet tiedot kertovat, mitkä pelit ovat Steamin pelatuimpia - Steamin myydyin peli ei olekaan PlayerUnknown's Battlegrounds | Muropaketti.com. Esim. Doom VFR myynyt yllättävän huonosti.

Mikäköhän on omistetuin VR-peli Steamissa? Job Simulator tuli Viven mukana ja se löytyi 203k pelaajalta, Space Pirate Trainer 179k:lta.

Doom VFR:n myyntejä en ihmettele yhtään. Harvoin olen maksanut pelistä, jonka asennuksen poistan jo tutoriaalin jälkeen.
 
Jos lasketaan virallisesti VR-tuetut pelit niin assetto corsa ja Dirt rally on aika vahvoilla. Toki niitä voi pelata ilman VR:ää
 
Uusi open standard usb-c / displayport alternate mode pohjainen liitäntä VR-headseteille tuotiin julkisuuteen tänään.

Kuten uutisen kommenteissakin todettiin, en näe syytä iloon. Kuulemma Viven yhden johdon kaapeli oli huonompi kuin se alkuperäinen kolmen johdon kaapeli, niin en näe mitä iloa standardista on.
 
Syynä lienee varmaankin se että se nykyinen "One for all" kaapeli näyttää olevan melkoinen jötkäle, tuo USB-C piuha on abouttia rallaa samaa kokoluokkaa kuin nykyisetkin USB-C piuhat (eli ohuehko ja joustava)
 
Kuten uutisen kommenteissakin todettiin, en näe syytä iloon. Kuulemma Viven yhden johdon kaapeli oli huonompi kuin se alkuperäinen kolmen johdon kaapeli, niin en näe mitä iloa standardista on.

No joo ehkä vähän turha täysin yleistää yhdestä huonosta toteutuksesta. Riftillä on sinänsä ihan toimiva "yhden johdon" toteutus, johon on toki yhdistetty "vain" usb ja hdmi. Sen ainut ongelma on johdon pituus, joka nyt ei liity suoraan yhden johdon toteutukseen. Vivellä on etenkin Pron kanssa ryssitty johdon ominaisuuksissa ja sen proprietary liitännässä. Kyllä USB-toteutuksessa kuitenkin omat etunsa on. Todennäköisesti johto saadaan puristettua pienempään tilaan. Toisaalta liitännät eivät vaihdu niin helposti mallien välillä eli ne aiemmin hommatut jatkojohdot ja muut viritykset toimivat uusillakin VR-laseilla. Lisäksi mahdollisesti tulee paremmin tarjolle esim. eri mittaisia custom johtoja tai nimenomaan vr-tarpeisiin suunniteltuja johtoja. Toki omat haasteensa tossa on. En tiedä miten näyttiksen pää aiotaan toteuttaa eli tuleeko sinne joka tapauksessa joku adapterihässäkkä vai aiotaanko näyttiksiin lisätä tulevaisuudessa oma usb-pohjainen liitäntä VR-laseille.
 
Tuo pienikokoinen usb-c liitin ei kyllä herätä yhtään luottamusta kestävyyden suhteen.
Liittimessä ei ole minkäänlaista lukitusta ja rakennekkin on aika heiveröinen. Kännyköissäkin olevat vastaavat latausliittimet tuppaava rumppautumaan helposti löysäksi ettei kaapeli tahdo enää pysyä siinä kunnolla kiinni.
 
No joo ehkä vähän turha täysin yleistää yhdestä huonosta toteutuksesta. Riftillä on sinänsä ihan toimiva "yhden johdon" toteutus, johon on toki yhdistetty "vain" usb ja hdmi. Sen ainut ongelma on johdon pituus, joka nyt ei liity suoraan yhden johdon toteutukseen. Vivellä on etenkin Pron kanssa ryssitty johdon ominaisuuksissa ja sen proprietary liitännässä. Kyllä USB-toteutuksessa kuitenkin omat etunsa on. Todennäköisesti johto saadaan puristettua pienempään tilaan. Toisaalta liitännät eivät vaihdu niin helposti mallien välillä eli ne aiemmin hommatut jatkojohdot ja muut viritykset toimivat uusillakin VR-laseilla. Lisäksi mahdollisesti tulee paremmin tarjolle esim. eri mittaisia custom johtoja tai nimenomaan vr-tarpeisiin suunniteltuja johtoja. Toki omat haasteensa tossa on. En tiedä miten näyttiksen pää aiotaan toteuttaa eli tuleeko sinne joka tapauksessa joku adapterihässäkkä vai aiotaanko näyttiksiin lisätä tulevaisuudessa oma usb-pohjainen liitäntä VR-laseille.
Tuota minäkin ihmettelin kun Riftillä ei ole ongelmaa usean kaapelin kanssa. USBi ja HDMI kiinni koneeseen ja Riftiin menee ohut johto. Olin itse asiassa aika hämmästynyt kun Riftin paketin avasin ensimmäistä kertaa että onpa ohut kaapeli.
Onhan se tietenkin hyvä että tuo saataisiin standardoitua. Nykyisellä Riftillä tästä ei vaan olisi paljon hyötyä kun sensorit kuitenkin vaativat jokainen oman usbinsa.
 
Illalla alkaa taas Echo Combatin ilmainen beta-viikonloppu. Löytyy Oculus Homesta nimellä "Echo VR", joka sisältää Arenan ja Combatin.


Jos alkuperäisistä Doomeista tykkää, niin osoitteesta Fishbiter/gz3doom löytyy tuki ohjaimille.

Hi-res texturet esimerkiksi täältä: MEGA

Ne saa käyttöön editoimalla OpenVRDoom.bat -tiedostoa ja lisäämällä zdoom-dhtp-20180514.pk3:n sinne muiden pakkien perään.

Snap-kääntymisen saa päälle seuraavilla ohjeilla: r/SteamVR - Doom VR with motion controls
 
Echo Combat oli kyllä jälleen rautaa. Nälkä vain yltyy. Oliko SpeCi liikkeellä aliaksella Spesialisti? If so, niin samassa tiimissä mentiin ainakin kertaalleen.
 
Juuh, Spesialisti olin. Katos, en tiennytkään, että olit suomalainen :) Monessa pelissä oltiin samaan aikaan.

Echo Combat kieltämättä iskee aika kovaa. Vihdoinkin jokin moninpeli VR:ssä, jota voisi pelata enemmänkin.
 
Onko co-op VR pelejä enemmänkin kuin Arizona Sunshine ja The Forest? Tuli nuo hakattua kaverin kanssa lävitse ja hauskaa oli.
 
Onko co-op VR pelejä enemmänkin kuin Arizona Sunshine ja The Forest? Tuli nuo hakattua kaverin kanssa lävitse ja hauskaa oli.
Onward on ainakin. Taktista räiskintää.
Tarinaa tosin ei ole.
Paras taktinen räiskintä mikä tullut vastaan.
 
Onward on ainakin. Taktista räiskintää.
Tarinaa tosin ei ole.
Paras taktinen räiskintä mikä tullut vastaan.
Voiko pelata istualtaan? Tuon Pavlov VR:rän ostin ja ja tuossa ei voi kyykistyä kuin manuaalisesti niin ei sovellu itselle, ja tuohon vielä päälle Oculus VR:rrän nuo lattia ongelmat, omat asetukset tuolla Advanced Settings SteamVR jutulla saatu juuri sopivaksi niin ei silti yltä kyykätessä tuossa pelissä käsi maahan niin jos ase tippui se oli hyvästit sille aseelle :D
 
Onko co-op VR pelejä enemmänkin kuin Arizona Sunshine ja The Forest? Tuli nuo hakattua kaverin kanssa lävitse ja hauskaa oli.
En tiedä millä alustalla pelaat mutta ainakin seuraavat ovat olleet hyvässä seurassa nautinnollisia:
- From Other Suns (Rift) (hyvä istumatuki)
- Brass Tactics (Rift) (istumapeli)
- Raw Data (Rift + Vive)
- Serious Sam: The Last Hope (Rift + Vive)
- Serious Sam 3 (Rift + Vive)
- Killing Floor: Incursion (Rift + Vive)
- Star Trek Bridge Crew (Rift + Vive)
- Payday 2 (Rift + Vive)
 
Voiko pelata istualtaan? Tuon Pavlov VR:rän ostin ja ja tuossa ei voi kyykistyä kuin manuaalisesti niin ei sovellu itselle, ja tuohon vielä päälle Oculus VR:rrän nuo lattia ongelmat, omat asetukset tuolla Advanced Settings SteamVR jutulla saatu juuri sopivaksi niin ei silti yltä kyykätessä tuossa pelissä käsi maahan niin jos ase tippui se oli hyvästit sille aseelle :D

Menetät kyllä puolet ilosta jos et saa roomscalea toimimaan. Tässä listan jatkoksi jotain pelejä, jotka tosin vaativat pääosin roomscalen:
- Ironwolf VR
- Sairento VR
- Rec Room
- Out of Ammo (en ole testannut)
- Gunheart (en ole testannut)
- Dead Effect 2 VR (en ole testannut)
 
En tiedä millä alustalla pelaat mutta ainakin seuraavat ovat olleet hyvässä seurassa nautinnollisia:
- From Other Suns (Rift) (hyvä istumatuki)
- Brass Tactics (Rift) (istumapeli)
- Raw Data (Rift + Vive)
- Serious Sam: The Last Hope (Rift + Vive)
- Serious Sam 3 (Rift + Vive)
- Killing Floor: Incursion (Rift + Vive)
- Star Trek Bridge Crew (Rift + Vive)
- Payday 2 (Rift + Vive)

Menetät kyllä puolet ilosta jos et saa roomscalea toimimaan. Tässä listan jatkoksi jotain pelejä, jotka tosin vaativat pääosin roomscalen:
- Ironwolf VR
- Sairento VR
- Rec Room
- Out of Ammo (en ole testannut)
- Gunheart (en ole testannut)
- Dead Effect 2 VR (en ole testannut)

Siinähän onkin kiva lista pelejä mitä käydä läpi, Serious Sam onkin tuttu nimi ja tuo kolmonen jäänyt pelaamatta niin voisi olla kiva VR:rrässä, tuo The Last Hope taitaa olla rail shooter että siinä ollaan paikoillaan ja räiskitään ja siirrytään seuraavaan pisteeseen?
Kiitoksia suosituksista!

Kaipa tuon roomscalenkin voisi säätää toimimaan mutta pari kertaa sen kanssa olen tapellut ja joka kerta tuo lattia asetus sekoaa jotenkin, en tiedä mitä teen väärin kun asetan ensiksi lattian Oculus asetuksista ja sitten SteamVR puolelta, toimin ohjeitten mukaan mutta siltikään käsi ei osu lattiaan peleissä. VRChattiin sain tuon fixattua tosiaan tuolla Advanced Settings SteamVR ohjelmalla jossa toinen ohjaimista lasketaan lattialle ja se katsoo lattian sen kautta.
 
Siinähän onkin kiva lista pelejä mitä käydä läpi, Serious Sam onkin tuttu nimi ja tuo kolmonen jäänyt pelaamatta niin voisi olla kiva VR:rrässä, tuo The Last Hope taitaa olla rail shooter että siinä ollaan paikoillaan ja räiskitään ja siirrytään seuraavaan pisteeseen?
Kiitoksia suosituksista!

Kaipa tuon roomscalenkin voisi säätää toimimaan mutta pari kertaa sen kanssa olen tapellut ja joka kerta tuo lattia asetus sekoaa jotenkin, en tiedä mitä teen väärin kun asetan ensiksi lattian Oculus asetuksista ja sitten SteamVR puolelta, toimin ohjeitten mukaan mutta siltikään käsi ei osu lattiaan peleissä. VRChattiin sain tuon fixattua tosiaan tuolla Advanced Settings SteamVR ohjelmalla jossa toinen ohjaimista lasketaan lattialle ja se katsoo lattian sen kautta.
Muistanko väärin mutta ei kai SteamVR:n room scale setuppia ole pakko tehdä ollenkaan? Käytän Oculuksen omaa guardiania eikä SteamVR:n chaperone ole ollut aikoihin käytössä. Ainakin Pavlov VR toimii näin.
 
Muistanko väärin mutta ei kai SteamVR:n room scale setuppia ole pakko tehdä ollenkaan? Käytän Oculuksen omaa guardiania eikä SteamVR:n chaperone ole ollut aikoihin käytössä. Ainakin Pavlov VR toimii näin.
Pavloviin taisi tulla natiivi Oculus tuki päivityksessä niin sen takia ei käytä enää?
 
Nyt päivän ollut käytössä nuo Mamut Touch Gripit. Aattelin sanoa pari sanaa kun ei näytä missään olevan mitään arvosteluja vaikka oikein hyvä tuote kyseessä.

Heti näin alkuun varoituksen sana että ei ole kyseessä mikään "pistä vain kiinni ja Rifti tulille" tuote. Jumalauta 45min meni että olin tyytyväinen aloittamaan pelaamisen. Kuitenkaan en pystyisi enää olemaan ilman tätä lisäriä.

Tuote tuli pussissa postilaatikkoon pienen a5 ohjelapun kanssa. En tiedä olenko vain tyhmä vai oliko ohjeet huonot mutta niistä en oikeen saanut mitään selvää. Kuvat olivat mustavalkoisia ja haaleita (vissiin tuleet jostain halvasta tulostimesta) niin päätin katsoa vain kuvan tuotteen sivuilta millainen lopputulos pitäisi saada. Pitää tässä vaiheessa sanoa että kaveri joka näitä tekee työskentelee periaatteessa yksin. Pitää yllä Discordia aspana.

Hyvät puolet: Ohjaimia ei tarvitse enää pidellä kämmenellä ja sormet ovat vapaina -> immersio paranee. Tarkkuus ja tuntuma paranee joka pelissä. Pystyt käyttämään enemmän voimaa liikkeissä. Vakaampi käsi. Hiki ei enää vaikuta liukkauteen. Isommille käsille on pakko-osto (saat tilaa noin toisen sormen verran alaspäin). Kuvissa näkyy että minun neitikäsillekkin jää paljon tilaa. Materiaali on hiukan kumista eikä täysin kovaa muovia. Narut ovat sopivan joustavia ja helppo korvata vaikka kengännauhoilla.

Huonot puolet: Kokoaminen aika kyseenalaista. Ylimääräiset narut roikkuvat vapaana ellet sido niitä kiinni. Oculus Touchin oma naru pitää olla kiinni (tämän voi toki laittaa käteen vielä varmuuden vuoksi). Joskus saattaa ohjain liikahtaa jos tarpeaksi käyttää voimaa ja nopeutta liikkeissä. Jos on pienemmät kädet niin tuo pieni sarake pikkusormen kohdalla (kuvassa) on aika terävä. Uskon että tuon voi hioa helposti pois. Kiristin painaa hiukan liian kovaa naruja ja on mahdollisuus että katkaisee narun mikäli vain vetää naruista. Tässä pitää tietää että todella vaikea kiristää naruja jos kummassakin kädessä on ohjain. Paristojen vaihtaminen muuttui minuutista kymmeneen.

Kokeilin Beat Saberia, Robo Recallia, Oculus Mediumia ja Echo Arenaa. Beat Saberissa aivan loistavat. Sain paremmin pisteitä kun pystyin tekemään suurempia ja nopeampia heilautuksia ilman että käyttäisin voimaa ohjaimen kiinnipitämiseen. Kesällä ehdoton kun hiki ei haitannut menoa. Robo Recallissa parani tarkkuus ja tuntuma. Oculus Mediumissa ei enää käsi vapissut samalla tavalla. Sain paljon parempia vetäisyjä. Echo Arenassa ilmeni parempia heittoja kun sain voimaa heittoihin ilman pelkoa että ohjain lentää näyttöön.

Tällä hetkellä maksaa 32€ + postit joka on omasta mielestä juuri oikea hinta näille. Hyvät puolet vievät huonot ja tulen jatkossa pelaamaan vain näillä. Kyllähän tälläisiä purkkaviritelmiä on kotikonstein tehtävissä, mutta tämä on paras tämänhetkin ratkaisu jos haluaa knuckles ohjaimet muttei omista Viveä. Suosittelen kaikille Riftin omistajille.

Imgur Tuossa kuvia. Narut siis sidottu kinni koska muuten roikkuisivat vapaana. Ei mikään kaunis näky mutta lasit päässä ei noita paljoa katella. En nyt jostain syystä saa lisättyä suoraan postaukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Derail Valley on Steam
Yllättävän kiva junasimun demo! Early Accessina tulossa syyskuussa. Pakko oli koittaa heti kaikki demon tehtävät kun koukutus tapahtui heti. Lupaava ja hauska, puhdas VR simu joka toimi Oculus Riftilläkin hienosti vaikka Steamissä mainitaan vain Vive. Simuilijoiden kannattaa testata ilman muuta!
 
Onko muilla Microsoft Windows Mixed Reality headsettien omistajilla tullut vastaan ongelmaa että kun headsetti vain on kiinni koneessa ja makaa pöydällä, niin Windowsin äänenvoimakkuus tipahtaa nollaan.
Kun äänenvoimakkuutta nostaa takaisin niin hetken päästä se valahtaa itsestään takaisin nollaan, näkee kun äänenvoimakkuuspalkki tippuu pykälittäin muutaman sekunnin aikana nollaan.

Pitkään etsiskelin mikä tämän aiheuttaa ja ongelma loppui vasta sitten kun irrotin headsetin usb-kaapelin koneesta.
Ongelma oli niin kauan poissa kunnes kytkin headsetin usb-kaapelin takaisin koneeseen niin äänenvoimakkuuden ongelma alkoi hetken päästä uudelleen.
Pieni mutta ajoittain ärsyttävä ongelma jos ei muista irrottaa aina tuota usb-kaapelia sen jälkeen kun lopettaa VR-pelin pelaamisen.
 
ChinaJoy messuilla oli jotain juttua tulevista VR-peleistä, "Nostos"-pelistä ei ole vielä traileria mutta jotain tietoja:
Netease announced its online multi-player VR game, Nostos, to initially launch on Viveport in 2019. Nostos was developed by NetEase and is the first VR multiplayer online game set in an open world. It uses real physical simulation technology, a huge seamless world map, and a freedom movement system, bringing to you an adventure into a world approaching the end of days tailored just for you. In this game you will be placed on Nostos, a new world with artwork reminiscent of Oriental animations. Together with your friends, you will explore, fight, build and save the world. With a unique natural environment, unseen meteorological phenomena, post-apocalyptic clothing and realistic combat, Nostos will give you a shocking experience that is fully immersive.

 
Testasin vähän aikaa tuota Hellblade: Senua's Sacrifice VR Editionia. Sanonpa vaan sen, että jos Witcher 3:een tulisi samanlainen VR-päivitys, niin mitään muuta peliä en varmaan enää pelaisi :eek: Olan takaa -kameran lisäksi vaihtoehtoina on tabletop- ja giant-moodit: ensimmäisessä pelimaailma avautuu pelaajalle miniatyyrimuodossa, mikä on varsin veikeän näköistä ja hauska pelata; giant-moodi oli joukon heikoin, se näytti vähän oudolta. Ne jotka väittävät, ettei VR sovi 3rd person -peleihin, ovat viimeistään tämän pelin myötä niin väärässä :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 475
Viestejä
4 497 789
Jäsenet
74 213
Uusin jäsen
Naxu20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom