VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 113
-miten pitäisi saada nuo steamin pelit käyntiin kun oculus home pukkaa ekana silmille ja sitten jos otan steam vr sieltä niin mitään ei tapahdu välttämättä.
Mä ainakin lyön vaan steamista vr pelit päälle ni sit toi rifti käynnistää ensin oculus homen ja sit vaihtuukin jo pelinäkymään.
En itse ole vielä edes yrittänyt homen kautta steamin pelejä käynnistellä.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 102
mitkä ihmetyttää vielä
-miten pitäisi saada nuo steamin pelit käyntiin kun oculus home pukkaa ekana silmille ja sitten jos otan steam vr sieltä niin mitään ei tapahdu välttämättä.
-vähän on horisontti vinossa näkyy oikeastaan pahiten siinä valkoisessa maailmassa kun lataa peliä
Mä ainakin lyön vaan steamista vr pelit päälle ni sit toi rifti käynnistää ensin oculus homen ja sit vaihtuukin jo pelinäkymään.
En itse ole vielä edes yrittänyt homen kautta steamin pelejä käynnistellä.
Just näin. Ja vielä kannattaa käynnistää peli nimenomaan sieltä VR otsikon alta Steamista. Oculus home vielä varalta päälle ennen pelin käynnistämistä.
Horistontista en tiedä, en ole edes ajatellut asiaa omassa Riftissä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Itselläni on nut Vivet ja käyttiksenä win10 64bit. Ostin eilen tuon Fallout VR pelin ja latasin sen tossa yön aikana. Nyt kun koitan pelata sitä niin nakyy sellainen vaaleansininen ruudukko jonka takana on kaukaa itse peli pienessä ruudussa.

Ruudulla on tuollainen virhe ilmoitus:



Kun katsoo miten pitäisi korjaantua niin:



kun katson tuota steam.exe tiedostoa niin misään noissa kohtaan ei ole ruksia ja Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe tiedostossakaan ei ole noita rukseja







[Edit]

Tuossa videota ongelmasta:

Ratkesi itselläni. Piti regeditillä poistaa steam.exe sijainnista.

Turn Off Compatibility Mode for Steam – JoshMcCarty.com
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Eve valkyrie, doom vr, ark ja Fallout 4 vr nyt äkkiseltään (voin katsoa muut tuolta historiasta jos merkitystä). Ainoat mitkä oon saanut toimimaan niin the lab, elite dangerous vr ja virtual desktop. Pelit asennettu moneen kertaan toi steaminVR juttu poistettu ja asennettu moneen kertaan uudestaa ja joka kerta vedetty toi room scale juttu myös.

Miten mahtaa päästä eroon noista chaperone lines vai mikä nyt onkaan mikä näyttää noi rajat jotka on asetettu. Aina kun käynnistän pelin nii peli aukeaa pieneltä ruudula tyylyyn teatteri mut tausta on musta ja vaikka olen oman alueeni sisällä niin nuo pelialueen viivat (chaperone lines) näkyy koko ajan näkökentässä...

About 150 tuntia mennyt jo googlailuihin, erillaisiin säätö juttuihin ja uudelleen asenteluihin eri pelien sun muiden juttujen kanssa. Hitto et nää VR jutut on kyllä hauskoja juttuja kun mitkään ei ikinä toimi. Tänään aamu 8 asti koittanut taas päästä pelaamaan tota fallout 4 vr peliä. Menee näköjään nää vapaapäivät näinkin.
Voisiko jotenkin käynnistää siinä steamin theater modessa?

Ja Chaperonen saa Steamin vr-asetuksista mielestäni pois kokonaan. 100-varma en ole, koska pidän sitä sillä developer (ohut viiva lattiassa) asetuksella.
 
Liittynyt
15.04.2017
Viestejä
127
Miten mahtaa päästä eroon noista chaperone lines vai mikä nyt onkaan mikä näyttää noi rajat jotka on asetettu. Aina kun käynnistän pelin nii peli aukeaa pieneltä ruudula tyylyyn teatteri mut tausta on musta ja vaikka olen oman alueeni sisällä niin nuo pelialueen viivat (chaperone lines) näkyy koko ajan näkökentässä...
Muistaakseni nuo chaperone linet saa pois päältä kun painat touchista oculusnäppäintä ja sieltä asetukset ja siellä on on/off tila.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Ratkesi itselläni. Piti regeditillä poistaa steam.exe sijainnista.

Turn Off Compatibility Mode for Steam – JoshMcCarty.com
Katos tällä ratkesi. Iso kumarrus ja kiitokset :)

No ei vapaa päivä kokonaan mennyt hukkaan kun kerkesi pelaamaan 1,5 tuntia heh. Kyllä oli aikas makeen näkönen peli vaikka normi version olenkin vetänyt läpi.

Ja Chaperonen saa Steamin vr-asetuksista mielestäni pois kokonaan. 100-varma en ole, koska pidän sitä sillä developer (ohut viiva lattiassa) asetuksella.
Muistaakseni nuo chaperone linet saa pois päältä kun painat touchista oculusnäppäintä ja sieltä asetukset ja siellä on on/off tila.
Täytyy huomenna tutustua jos saisi pois päältä. Mittasin tuossa että jos menee 70cm tai lähemmäs "rajaa" Niin lyö ne siniset viivat täysillä päälle joka on aikas ärsyttävää. Voi olla että tilakin (about 2,5m x 2m) on vähän "ahdas"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
13
Täytyy huomenna tutustua jos saisi pois päältä. Mittasin tuossa että jos menee 70cm tai lähemmäs "rajaa" Niin lyö ne siniset viivat täysillä päälle joka on aikas ärsyttävää. Voi olla että tilakin (about 2,5m x 2m) on vähän "ahdas"
Kannattaa asentaa tämmöinen lisäpalikka SteamVR:ään, elikkäs advanced options. Siinä saa säädettyä kuinka herkästi ja kuinka voimakkaana nuo chaperonit ilmestyy näkyviin (ilmeisesti kysyjänä taisi olla Vive-käyttäjä). Ja itse ainakin sain paljon smoothimmin pyörivän pelin kun ruksasin SteamVR-välilehdeltä nuo kaikki reprojection jne. ruksit pois. (Oculus & GTX 1060 3Gb).

Ai niin. Itse käytän Fallout 4:stä beta-versiota, jossa tuli juuri menuun optioita säätää performanssia sekä mm. jonkinlainen tuki vihdoin kiikaritähtäimille, sekä tonneittain muita pieniä parannuksia ja fiksejä. Ja käyttää nyt ini-säätöihin Fallout4Custom.ini tiedostoa, missä mulla mm. seuraavia pikkusäätöjä.

[Pipboy]
bPipboyEffectColorOnLight=0​

Tuolla saa fikkarin valon valkoiseksi, eikä pipboyn menun väriseksi. Toimii mainiosti tämän fikkari-modin kanssa, jolla valon saa toimimaan kuten fikkarilla (ilman että performanssi putoaa). Erittäin tunnelmallinen etenkin modien kanssa jotka tekevät yöstä pimeämmän (kuten darker nights).

[VRUI]
fEnemyHealthX=0
fEnemyHealthY=0
fEnemyHealthZ=0
bEnemyHealthDynamicScale=0
fEnemyHealthScale=0.0
fDynamicScaleMinDist=40
fDynamicScaleFactor=0.003
fPrimaryWandHUDScale=0.6000
fPrimaryWandHUDPitch=160.0000
fHMDHUDInfoScale 0.5000
fHMDHUDInfoZ -15.0000
fHMDHUDInfoPitch 45.0000
Näillä puolestaan saa vihollisten kirkkaana hohkaavat healthbarit pois (kuitenkin näkyvät VATSissa) sekä aseen vieressä kirkkaana holottavan ammo/healthbarit flipattua niin että näkyvät vain kun käännät aseen piippua naamaasi kohti (eli voi kurkata tilanteen halutessaan ilman että kokoajan leijuu siinä naamalla tuo näyttö. Ja viimeisimpänä nuo kolme vikaa riviä siirtävät ja kutistavat kyykkyyn mennessä [hidden] tekstiä vähän sivummalle häiritsemästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
13
Wiredin toimittaja hehkuttaa Varjoa.
Kieltämättä kuulostaa kiinnostavalta. Lisää infoa:
A company called Varjo has possibly solved vision-quality VR

Ottaen huomioon ettei tuohon tartte "kuin" yhdet 1080x1200 ja 1920x1080 näytöt per silmä, ei tuo ihan mahdottomia taitaisi vaatia sitä pyörittävältä koneeltakaan. Tosin tuon pienen detaljinäytön hinta pelkästään on $900 joten ihan heti ei edullisia adaptaatioita varmastikaan meille pulliaisille heru markettien ale-hinnoilla. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Ite joutunu lähinnä säätämään eniten juuri SteamVR kautta pelattavia pelejä (oculus siis löytyy). Arizona Sunshinen kanssa jonka ostin steamista oli melkoinen säätö, että sai inviten menemään kaverille läpi :D

Eniten haasteita ollut kun joutunut neuvomaan kavereita, että saatu pelit käyntiin ja joskus mennyt tuntikin siihen säätämiseen..
Oculus homen kautta pelattavat pelit taas on toiminut ilman isompaa taistelua.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
578
Yhtään peliä en ole toimimattomuuden takia palauttamaan, mutta kyllä tuli viikonloppuna Fancy Skiiingiä ja steamia useamman kerran käynnisteltäessä mieleen, että ei ole PC:lle järkeä hankkia VR:ää jos meinaa pelata useampia eri pelejä ja ei ole nörttiä talossa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Onko kellään tullut vastaan ongelmia nvidian 390.77 (tai .65) ajureilla? 1080 gtx ja win10 64 käytössä. Kuva ei meinaa tulla millään. Boottailee tarpeeksi konetta niin saattaa tulla ja taas sammua. Lueskelin riftin foorumeilta, että liittyy 390 ajurisarjaan ja sitä on muillakin ainakin 390.65 ajurilla. Nyt pistän 388.71 ajurit ja pitää testailla kun ehtii. Ongelma ei kuitenkaan iske kaikilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
34
Onko kellään tullut vastaan ongelmia nvidian 390.77 (tai .65) ajureilla? 1080 gtx ja win10 64 käytössä. Kuva ei meinaa tulla millään. Boottailee tarpeeksi konetta niin saattaa tulla ja taas sammua. Lueskelin riftin foorumeilta, että liittyy 390 ajurisarjaan ja sitä on muillakin ainakin 390.65 ajurilla. Nyt pistän 388.71 ajurit ja pitää testailla kun ehtii. Ongelma ei kuitenkaan iske kaikilla.
Reddittiä selatessa osui silmään taannoin, että jokunen valitus oli 390.77 ajureista että huonosti toimii ja ruutu pimenee.
Vanhemmilla ajureilla korjaantunut ongelma heille.
 
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
13
Vielä noista USB-jatkokaapeleista ja Oculus Riftistä: Tuo 2m verkkiksen Fuj:techin ei-aktiivinen USB 3.0 halpiskaapeli toimii nätisti headsetin kanssa ainakin minulla. Mutta toisella kamerallani minulla oli vastaava 3m kaapeli ja kirosin sen kanssa Falloutin jatkuvaa kaatuilua. Selvisi että tuon kaapelin kanssa Oculus kadotti träkkäyksen satunnaisesti, kaataen koko pelin (jännästi en huomannut muilla peleillä samaa ongelmaa - olivat vissiin vikasietoisempia). Kun vaihdoin kaapelin USB 2.0-porttiin ongelmat katosivat tyystin ja nyt pysyy peli pystyssä kaatuilematta parikin tuntia putkeen (pidempiä sessioita en ole pelannut). Oculuksen sovelluksen devices-välilehdellä näkee millä portilla kamera on kiinni.

Ilmeisesti signaalin laatu ei kestänyt USB 3.0:n vaatimaa isompaa kaistaa mutta toimii 2.0:n kanssa mainiosti. Nyt tilauksessa on yksi aktiivinen 3.0-kaapeli, jotta saan tuon toisen seinälle ripustettavan kameran USB 3.0:lla koneeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Minulla on ainakin toiminu träkkäys ihan hyvin usb2.0 jatkoilla. Kolme kameraa, joista vain yksi on usb3.0. Enemmän hikkoja on aiheuttanu esim Afterburner.
 

varakreivi de Valmont

cunning linguist
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 302
Yhtään peliä en ole toimimattomuuden takia palauttamaan, mutta kyllä tuli viikonloppuna Fancy Skiiingiä ja steamia useamman kerran käynnisteltäessä mieleen, että ei ole PC:lle järkeä hankkia VR:ää jos meinaa pelata useampia eri pelejä ja ei ole nörttiä talossa.
Tämä on kyllä aika leimallisesti SteamVR:n ongelma. Oculuksen puolella kaikki toimii kuin junan vessa. Steamin kanssa jos lähtee puljaamaan, on lähes varmaa, että uusin päivitys on tuottanut jonkin helvetin eksoottisen ongelman, jonka kanssa saa tuhrata ainakin 45 minuuttia.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Refundasin Mage's Talen kun oli niin täynnä bugeja ettei päässyt tarinassa eteenpäin ja kontrolleissa oli ihmeellistä säätöä. Lone Echon vedin hampaat irvessä läpi vaikken ole koskaan pelannut niin bugista peliä. No, nämä toki Reviven kautta.

Eiköhän niitä ongelmia ole alustasta riippumatta...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
566
Minulla on ainakin toiminu träkkäys ihan hyvin usb2.0 jatkoilla. Kolme kameraa, joista vain yksi on usb3.0. Enemmän hikkoja on aiheuttanu esim Afterburner.
Täällä taas ei 2.0-jatkolla suostunut toimimaan ollenkaan. Kahdella eri piuhalla tuli yritettyä. Puuilon halpis usb3.0 -jatkopiuhalla lähti sitten lopulta toimimaan.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 102
Refundasin Mage's Talen kun oli niin täynnä bugeja ettei päässyt tarinassa eteenpäin ja kontrolleissa oli ihmeellistä säätöä. Lone Echon vedin hampaat irvessä läpi vaikken ole koskaan pelannut niin bugista peliä. No, nämä toki Reviven kautta.

Eiköhän niitä ongelmia ole alustasta riippumatta...
Mulla ei ollut mitään ongelmia Lone Echon kanssa Riftillä. Mitä bugeja sulla siinä oli? Pelasin sen putkeen läpi kun ei malttanut jättää kesken :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Mulla ei ollut mitään ongelmia Lone Echon kanssa Riftillä. Mitä bugeja sulla siinä oli? Pelasin sen putkeen läpi kun ei malttanut jättää kesken :D
Jos sattui kuolemaan niin ei päässyt enää siitä podista ulos kun kahva ei ilmestynyt siihen. Siinä sitten möllötteli. Piti vetää peli melkein täysyin kuolematta muutamaa kohtaa lukuunottamatta. Onneksi ei alun radiaatiosekoilujen lisäksi kovin vaikea ollut.

Yhdessä kohtaa joku missionkriittinen itemi vain yhtäkkiä lensi kädestä pois eikä saanut enää otettua. Siihenkin auttoi vaan lukemattomat loadausyritykset (5).

Lisäksi ihan ihmeellisiä tekstuurisekoiluja ja hidastumisia.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Onko kukaan testannut Vorpxilla vanhoja Tie Fighteriä tai X-Wingejä?

Portal ainakin toimii kuin unelma sillä direct vr asetuksella säätämättä.

Kokeilin Battlefront 2:n aluksilla lentämistä, muttei siinä oikein ehdi säätää kun pataan tulee. Mulla alus kääntyi pään seurannan mukaan enkä osannut ottaa sitä pois.

Kiva yrittää lentää pädillä kun kääntyy sekö päästä, että pädistä :D
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
180
Onko kukaan testannut Vorpxilla vanhoja Tie Fighteriä tai X-Wingejä?
Ei kai noin vanhat pelit toimi edes VorpX:llä? Muistaakseni pitää olla vähintään Directx 9 -tuki pelissä. Voin kyllä olla väärässä. Tosin toimiihan se isolla ruudulla tyyliin Virtual Desktop tai Bigscreen. Immersio on silloin enintään OK, mutta kuvanlaatu on kuitenkin vielä liian huono valtaosassa peleistä.

VorpX kiinnostaa kuitenkin jonkin verran, koska tykkään pelata vanhoja pelejä paremmalla/toisenlaisella immersiolla. Tosin se on saanut niin ristiriitaista palautetta, etten tiedä kehtaako siitä maksaa.

Erityisesti GTA 5 kiinnostaa VR:nä ja luin Redditissä, että sen pitäisi toimia suhkot kiduttomasti VorpX:llä nykyään. Tosin tuo voi olla tapauskohtaista... ja muutenkin vaatii tehokasta näytönohjainta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Ei kai noin vanhat pelit toimi edes VorpX:llä?

VorpX kiinnostaa kuitenkin jonkin verran, koska tykkään pelata vanhoja pelejä paremmalla/toisenlaisella immersiolla. Tosin se on saanut niin ristiriitaista palautetta, etten tiedä kehtaako siitä maksaa.
Joo näin mä noista vanhoista muistelin myös. Saisi joku tehdä uudelleen julkaisun.

Mulla on ollut toi Vorpx Dk2:n ajoista ja aika lailla on jäänyt käyttämättä.

Portalin joskus säädin ihan ok kuntoon, mutten sitten jaksanut.

Viimeaikojen lisäys (Direct Vr) on muuttanut tilanteen täysillä. Se yhdellä näppäinkomennolla hakee automaattisesti hyvät asetukset (ei tue kaikkia pelejä).

Portal 2 tuli vedettyä läpi ja ymmärrykseni mukaan myös Half Lifet ja monet muut kuten juuri gta 5 (nykytilassa) toimivat kuin "unelma". Ajattelin kuitenkin odottaa sen modin HL2:sta varten. Witcher 3:sta olen pelannut Vorpxilla ihan tyytyväisenä.

Se onko tuote hintansa arvoineen riippuu monesta seikasta. Aikoinaan maksoin 30e ja siihen nähden jo Portal 2 läpipelattuna maksoi itsensä takaisin. Kannattaa varmaan googletella pelien suhteen mitkä toimivat ja käyttää siinä tuoreita hakutuloksia tahi sitten tolla direct vr asetusta hauissa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Mitä ongelmia afterburner on aiheuttanut?
Se aiheutti pitkään melko paljon nykimistä, riippumatta siitä mitä mitä ruudulla pyöri. Nykimisen määrä vaihteli per boottauskerta, mutta vähintään käytössä huomasi pienen nykäisyn n 10 sec välein.

Jos epäilee moista niin helppo kokeilla Ihan vain sammuttamalla Afterburner. Vaikutukset pitäisi pystyä huomaamaan jo pelkässä Homessa.

Edit: Näyttis KFA 1080
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
242
Itse pelannut omalla riftillä Steamin pelejä ja Oculuksen omia. SteamVR pelit toimii aina vähän sinnepäin ja vähintäänkin kontrollit saattaa olla persiistä kun on tarkoitettu eri ohjaimelle. Tästä viisastuneena en ole jaksanut vaivautua enää muihin kuin Oculuksen peleihin. Yhä odotellaan josko se Fallout 4 VR versio joskus tulisi tuonne Oculus storeen niin ostaisin heti.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
578
Steamissa joku hullu tarjousrysä. Ehkäpä kiinalaisen uuden vuoden takia? Esim. Fallout 4 VR ja Doom VFR on jo 30% tarjouksessa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Steamissa joku hullu tarjousrysä. Ehkäpä kiinalaisen uuden vuoden takia? Esim. Fallout 4 VR ja Doom VFR on jo 30% tarjouksessa.
Onko toi Fallout vielä hirveä bugikasa?

Edit: 41,99e on kyllä liian kallis.

Edit2: "Vaatii HTC Viven". Toimii kyllä Riftilläkin, mutta Valve se vaan yrittää buffata tuota Viveä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Ja joko tätä voi pelata oculla ilman modeja tai säätämistä :/
Voi. Laittaa vain Steamistä betan päälle niin uusin patchi korjaa ongelmat.

Edit. Sori, ei kokemusta oculuksesta. Luin ja vastasin liian hätäisesti...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
251
Siis eikös tuossa Fallout 4 VR:ssä oikeasti ollut niin että se ei toiminut kunnolla Riftin touch-ohjaimilla joten ihan validia listata vaan Vive? Ainakin aikanaan kun arvosteluja luin niin jäi sen takia ostamatta. Kommenttien perusteella ilmeisesti Betassa jo toimii, mutta sehän nyt on vaan beta.

Kuka nuo tuetut laitteet edes lätkäisee sinne sivulle? Itse veikkaisin pelin tekijää ja Bethesdalla taitaa olla vieläkin sukset ristissä Oculuksen kanssa.
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
121
Siis eikös tuossa Fallout 4 VR:ssä oikeasti ollut niin että se ei toiminut kunnolla Riftin touch-ohjaimilla joten ihan validia listata vaan Vive? Ainakin aikanaan kun arvosteluja luin niin jäi sen takia ostamatta. Kommenttien perusteella ilmeisesti Betassa jo toimii, mutta sehän nyt on vaan beta.

Kuka nuo tuetut laitteet edes lätkäisee sinne sivulle? Itse veikkaisin pelin tekijää ja Bethesdalla taitaa olla vieläkin sukset ristissä Oculuksen kanssa.
Oletuksena ei toimi Rift:llä, tai siis toimii, mutta kontrollit vaan tekevät siitä pelaamattoman. Säätämisellä saa toimimaan oikein mainiosti. Pelkästään tuolla betalla en ole itse testannut. Enemmän puintia aiheesta: Fallout 4 VR
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Siis eikös tuossa Fallout 4 VR:ssä oikeasti ollut niin että se ei toiminut kunnolla Riftin touch-ohjaimilla joten ihan validia listata vaan Vive? Ainakin aikanaan kun arvosteluja luin niin jäi sen takia ostamatta. Kommenttien perusteella ilmeisesti Betassa jo toimii, mutta sehän nyt on vaan beta.

Kuka nuo tuetut laitteet edes lätkäisee sinne sivulle? Itse veikkaisin pelin tekijää ja Bethesdalla taitaa olla vieläkin sukset ristissä Oculuksen kanssa.
Sitten voin ymmärtää jos on jotain ongelmia. Toki sitä en ymmärrä, että pelistudio saa toisella setillä toimimaan ja toisella muka ei...

Jos lataa jonkun perus SteamVR kirjaston, niin ei se erottele mikä setti siellä on käyttäjällä käsissään, toiminta on identtistä (käytännössä).

Aika monessa on tullut vastaan vain maininta Vivestä, vaikka toimii Riftilläkin. Eihän Vivellä edes ole yksinoikeuksia?
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Jos lataa jonkun perus SteamVR kirjaston, niin ei se erottele mikä setti siellä on käyttäjällä käsissään, toiminta on identtistä (käytännössä).
Jos ja kun pelin ohjaus on suunniteltu viven touchpadille niin sen pelaaminen riftin tatilla ei ole käytännössä identtistä vaan se on käytännössä pelikelvoton. Toki se toimii mutta käytettävyys on aivan surkea kun joka kerta kun haluat kääntää pelajaa joudut kääntäämään tattia ja sen lisäksi vielä klikaamaan sitä. Jos pelissä olisi rift tuki kääntyminen onnistuisi ilman klikkausta kuten kaikissa muissa peleissä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Oculuksella 24h Flash Sale.
Esimerkkinä Arizona Sunshine 19,99€
Arizona Sunshine testattu, ihan ok. Tosin vaikeustaso hyppää aivan liian nopeasti. Vähän ongelmiakin, vaikka aina pelin alussa tehdään (pelaajan korkeus) kalibrointi, niin itse en saa poimittua mitään maasta/lattialta kun touchit kolahtavat tosielämän lattiaan ennenkuin pelissä käsi osuu maahan. Myös kaikenlaiseen pikkuroskaan oma hahmo jää kiinni ja jokaisessa ovenkarmissa saa kumarrella kuin koripalloilija. Täydellä hinnalla en suosittele.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Arizona Sunshine testattu, ihan ok. Tosin vaikeustaso hyppää aivan liian nopeasti. Vähän ongelmiakin, vaikka aina pelin alussa tehdään (pelaajan korkeus) kalibrointi, niin itse en saa poimittua mitään maasta/lattialta kun touchit kolahtavat tosielämän lattiaan ennenkuin pelissä käsi osuu maahan. Myös kaikenlaiseen pikkuroskaan oma hahmo jää kiinni ja jokaisessa ovenkarmissa saa kumarrella kuin koripalloilija. Täydellä hinnalla en suosittele.
Mä taas suosittelen. Olin tosi skeptinen ja vei kyllä mukanaan. Hyvin rytmitetty kevyt seikkailu. Vr peleihin nähden hyvä tarinavetoinen (kevyt) ammuskelu. Sopivan jännittävä ja miellyttävä tunnelma. Pari vaikeampaa kohtaa tosin, mutta nekin meni parilla yrityksellä kunhan löysi hyvän paikan mistä ampua. Ei myöskään ollut yhtään ongelmaa. Pelasin Reviven kautta.
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Tuli eilen ostettua Euro Truck Simulator 2 kun luin että toimii hyvin VR:llä ja olihan siinä kenties paras tunnelma mistään ajopelistä. Kannattaa kokeilla kun pelikään ei maksa kuin 5€.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 864
Sais vaa tulla jokin simu autoilu PSVRlle niin lähtis itelläki ostoon :p GTS 1vs1 bottia vastaa ajelu ei riitä ostoon.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Mä taas suosittelen. Olin tosi skeptinen ja vei kyllä mukanaan. Hyvin rytmitetty kevyt seikkailu. Vr peleihin nähden hyvä tarinavetoinen (kevyt) ammuskelu. Sopivan jännittävä ja miellyttävä tunnelma. Pari vaikeampaa kohtaa tosin, mutta nekin meni parilla yrityksellä kunhan löysi hyvän paikan mistä ampua. Ei myöskään ollut yhtään ongelmaa. Pelasin Reviven kautta.
Teleportilla varmaan merkittävästi helpompi kuin normiliikkumisella.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 953
Mixed reality lasit lienee aika paljon samaan muottiin meneviä? Mitemkä näissä mahtuu silmälasit alle?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Mixed reality lasit lienee aika paljon samaan muottiin meneviä? Mitemkä näissä mahtuu silmälasit alle?
Laseista en tiedä, mutta niissä on vain yksi vaihtoehto. Samsung Odyssey. Muita en missään nimessä lähtisi ostamaan. Suurin syy on lcd-paneeli.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 250
Viestejä
4 195 544
Jäsenet
70 881
Uusin jäsen
Ville_bb

Hinta.fi

Ylös Bottom