Tässä pelissä on niin pienet radat että ne ja kaikki GPU piirtämä data todennäköisesti mahtuu kerralla näytöohjaimen muistiin. Datan striimausta tarvitaan vasta jossain oikeasti isossa avoimen maailman pelissä kuten GTAV tai Witcher 3, ja se rasittaa ennemminkin CPU:ta ja muistiväyliä kuin näytönohjainta.Käsitin että tuolloin sitä auton takaosaa ei tarvitse ladata näytönohjaimen muistiin. Voin olla tässä väärässäkin, mutta käsittääkseni näytönohjaimen muistissa on paljon tavaraa valmiina jota ei tarvitse nykyhetkellä piirtää sitä varten, että kuvakulmaa muutetaan nopeasti ja tätä muistissa olevaa tavaraa ei tarvitse erikseen lähteä enää hakemaan. Tuosta tulisi se suorituskykylisä muulle näkymälle kun auton takaosaa ei ole ladattu valmiiksi GPU:lle. Onhan se työ jo tehty auton takaosan visuaaleille, sillä eihän se uusinnoissa tai muita kuvakulmia käyttämällä ilman VR:ää varmasti näytä samalta puoliautolta?
Autoista pitää mallintaa tai generoida tarkimmasta mallista useita eri versioita (LOD=level of detail) joita käytetään tilanteen mukaan. Uusinnoissa näkyvässä autossa on vähemmän yksityskohtia kuin sisäkameran näkymässä joka on kaikein yksityiskohtaisin ja ainut versio josta puuttuu takaosa.