Toimiiko oculuksella?Unohtui mainita Portal Stories. Ilmainen jos omistaa Portal 2:n. Lyhyehkö puzzlepeli Portal maailmassa. Ehdottomasti kokeilun arvoinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko oculuksella?Unohtui mainita Portal Stories. Ilmainen jos omistaa Portal 2:n. Lyhyehkö puzzlepeli Portal maailmassa. Ehdottomasti kokeilun arvoinen.
Toimii, tosin kontrollit ovat vähän erikoiset.Toimiiko oculuksella?
Vivelle on uudet ohjaimet tulilla: Steam Community :: Guide :: Knuckles Quick StartOnko jotain uutta nyt tulossa? Oculukselta tai joltain.
Tulipas ostettua tuo Assetto Corsa 7.44€ hintaan ja onhan tuo upea fiilis VR:llä, aivan kuin istuisi itse auton sisällä.
Mixed reality -video puolentoista vuoden takaa:Tulipas ostettua tuo Assetto Corsa 7.44€ hintaan ja onhan tuo upea fiilis VR:llä, aivan kuin istuisi itse auton sisällä.
Emäntä kokeili tuota Assetto Corsaa VR:llä ja jo 5 minuutissa sai huonon olon, eli ei tuo VR ilmeisesti sovi kaikille. Itsellä alussa VR aiheutti hieman huonoa oloa, mutta nyt tuohon on jo tottunut. Tuli laitettua Serius Sam: Last Hope palautukseen kun ei tuo Wave Shooter oikein iskenyt ja tilalle otin Serious Sam 3: BFE:n, tuo lieneekin parasta räiskintää mitä VR:lle on? Nyt vasta latautumassa, huomenna otetaan ensipuraisut peliin.
Oletteko miten mitanneet silmien IPD:n, itse vai optikolla? Eipä ollut tullut tuollainen asia aiemmin mieleen että linssit pitää säätää pupillien etäisyyden mukaan..
En ole, sen Riftin säätöristikon mukaan oon säätänyt. Paljon tarkempi Rift tuntuu olevan tuosta pystysuuntaisesta säädöstä.Oletteko miten mitanneet silmien IPD:n, itse vai optikolla? Eipä ollut tullut tuollainen asia aiemmin mieleen että linssit pitää säätää pupillien etäisyyden mukaan..
En ole, sen Riftin säätöristikon mukaan oon säätänyt. Paljon tarkempi Rift tuntuu olevan tuosta pystysuuntaisesta säädöstä.
Koskee vain US. Ostaisin silti Oculuksen vielä kun sekin menee alennukseen black fridayna.Jokos Windows Mixed Reality Headsetin omistajat ollette kokeilleet Assetto Corsaa?
Miten toimii ja onko grafiikan laatu Oculusta parempaa?
Nyt noita laseja sais hyvällä alennuksella mutta hieman vielä mietityttää.
Microsoft Discounts Windows VR Headsets for Black Friday Sale, Up to $100 Off
Koskee vain US. Ostaisin silti Oculuksen vielä kun sekin menee alennukseen black fridayna.
Niille jotka ei tiedä, niin Payday 2 toiminut lauantaista asti ainakin oculuksella + toucheilla (VR beta). Suosittelen, ite odottelen vielä tosin tateilla liikkumista, kun en niin välitä teleporttaamisesta.
Joystikkituki tuli myös lauantaina modina ja toimii moninpelissä
Tämän videon kuvauksessa esim. ohjeet
Oletteko miten mitanneet silmien IPD:n, itse vai optikolla? Eipä ollut tullut tuollainen asia aiemmin mieleen että linssit pitää säätää pupillien etäisyyden mukaan..
Tulipa kokeiltua tuota PAYDAY2: VR Edition betaa, tuntuisi toimivan kuten odottaa saattaa. Kontrollit pitäisi opetella ja pelata kaveriporukalla voicen kanssa, ei tuosta muuten mitään tule..
Älkää kiinnittäkö huomiota itse pelaamiseen, tarkoitus oli vaan testata mekaniikkoja ja että peli ylipäätään toimii.
Kokeile ja kerro kokemuksia lähinnä niitten lasien osalta !
Poika vei oculuksen ja WMR lasit kiinnostas mutta käyttäjien kokemuksia ois hyvä saada. Lasit tulis lähinnä juuri tuohon AC peluuseen!
Mutta pelaako tuota enää kukaan sitten kun tuo -75% tuleeSemisti paska tarjous, kun viimeksi oli -50% eikä ollu edes Black Friday kulman takana. Itse odotan -75% alennusta ennenkuin tuon ostan.
Joutui lankeamaan tarjoukseen. Meinasin odotella perjantaita, mutta onhan tuo jo hyvä tarjous.
Huomenna jos sitten katselisi pelejä tarjouksesta. Miten noi autopelit toimii noilla ohjaimilla, jos ei ole rattia käytössä? Pidetään käsiä ilmassa ja pyöritellään virtuaalirattia?
Joutui lankeamaan tarjoukseen. Meinasin odotella perjantaita, mutta onhan tuo jo hyvä tarjous.
Huomenna jos sitten katselisi pelejä tarjouksesta. Miten noi autopelit toimii noilla ohjaimilla, jos ei ole rattia käytössä? Pidetään käsiä ilmassa ja pyöritellään virtuaalirattia?
Ei hirveästi ole vr puolella pelitarjouksia. Steamista löytyy joitakin. Suosittelen erittäin paljon Croteam Vr bundlea, joka näyttää olevan -64%. 66e vaikuttaa paljolta mutta nuo pelit tuossa bundlessa on parhaimmistoa vr puolella.Joutui lankeamaan tarjoukseen. Meinasin odotella perjantaita, mutta onhan tuo jo hyvä tarjous.
Pääsin kokeilemaan PSRV:tä ja yllätti itseni positiivisesti. Kokemus vei niin mukanaan, että en huomannut kiinnittää pikselitiheyteen tai muihin laatuongelmiin huomiota yhtään.
Tämän perusteella voisin sanoa että tulevaisuus tuli ja jäi pysyvästi kylään
Kiinnostaisi muiden kokemukset PSRV vs Vive/Rift. Näkyykö Viven ja Riftin paremmat speksit käytännössä ja selkeästi? PSRV:n kuva lyhyellä kokeilulla tuntui itselle ainakin jo ihan riittävältä.
Voisi tehdä hankintapäätöksen puhtaasti tarjottavan sisällön perusteella.
Tuo Oculuksen 399€ on varmaan halvin hinta tällä hetkellä vai onko jossain parempaa tarjousta?
Edit. Pistin nyt itsekin Oculuksen tilaukseen, kaus tuolta Oculus Storesta on porukalla ollut toimitusaika Suomeen?
Tuo Oculuksen 399€ on varmaan halvin hinta tällä hetkellä vai onko jossain parempaa tarjousta?
Edit. Pistin nyt itsekin Oculuksen tilaukseen, kaus tuolta Oculus Storesta on porukalla ollut toimitusaika Suomeen?