Siitä olen 100% samaa mieltä.2.0 on jo nelinkertainen määrä pikseleitä rendattavaksi verrattuna perus. Aika helposti noilla resoilla rupee jo pelit yskimään vaikka olisi millainen tykki koneena. ASW toki pelastaa sen minkä pystyy.
Omalla mopolla voi ku testailla tuota 2.0 tasoa, liian alas painuu fps.
1.3-1.5 se mitä käytän.
Itse olen sitä mieltä paljon tärkeämpi olis että pelit tehtäs reson jne puutteet huomioiden. Dcs ei ole tehty alkujaan VR peliksi, tarkat ja paljon pientä yksityiskohta sisältävät tekstuurit jne => helposti esiin tulee sahalaitaa ja grafiikat elää plus kohteiden näkeminen kauas vaikeaa.
Tricsteriä eilen pelasin ja super samplausta ei käytössä ollenkaan ja silti peli on nätti. Hyvä esimerkki pelistä joka tehty tekniikan rajat huomioiden.
Trickster VR: Co-op Dungeon Crawler on Steam