Noita kahta oon just miettiny. Kumpi vaan olis parempi valinta lähinnä rallihommiin? Niin ja varmatoimisuus olis iso + ku ei jaksais aina ruveta kauheesti säätää ennen pelaamista.Johdolla vois hyvin käyttää simuissa mut jos saa toimimaan hyvin langattomasti niissäkin ilman pelilaadun heikentymistä niin sekin iso +
Ilmeisesti kuvan laatu paranee tossa päivityksessä ihan kunnolla?
Käytännössä Quest 3 aina, jos lompakko sallii. Jos langattomuuden varmatoimisuus on suurin kriteeri (luen tuon helppoutena, sillä molemmat toimii hyvin kunhan saa sen käyntiin), niin silloinkin ehdottomasti Quest 3. Siinä en keksi muuta huonompaa kuin Picossa, kuin tuon etupainoisuuden. Questissa on hyvät langattomat yhteystavat ja niitä on 3:
-Airlink (toimii hyvin ja helppokäyttöinen)
-Uutuutena steamlink (ei kokemuksia, ilmeisesti ihan ok, jos kuvanlaatu ei tarvitse olla 10+)
-Erikseen ostettava VD (20€ lifetime kertalisenssinä)
Picossa yhteystapoja on 2: Streaming assistant (ei toimi aina ykkösellä, voi vaatia palveluiden boottia) tai tuo kertamaksullinen VD.
Molemmat lasit "vaativat" langattomana vähintään 5ghz wlan tukiaseman (quest 3 hyötyy useissa paikoissa wifi 6e 6ghz:sta, joten ääni vielä sellaiselle, mikäli Questin ostat)
Edit: ja miksi minulla on nyt Pico eikä Quest. Itsellä oli Quest 3 kokeilussa, mutta palautin ja käytän nyt tyytyväisenä Pico 4:sta:
1. Tykkään tuosta ettei lasit "vedä" päätä eteen tai taakse
2. Itsellä on silmälasit, joten olen tottunut siihen että näön keskipiste on tarkka ja reunoille katsoessa sumenee. Jos sinulla ei ole silmälaseja, niin olet tottunut käyttämään silmillä laajaa FOV:ia ->Quest 3 on lähempänä luonnollista terävää katselua.
Yhteenveto: Quest 3:n kuvanlaatu on siis hivenen parempi, mutta hintaa melkein tuplat=Hinta/kuvanlaatu ei mene mielestäni hyvässä suhteessa. siksi Pico 4 oli oma valintani