VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
610
Eikös tuo metan eventti ollut kohta, toki peleillä pääpaino mutta ilmeisesti laseistakin saatetaan jotain mainita.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 254
Toivotaan että naamapehmusteet + headsträpit ovat yhteensopivia. Noihin kun on rahaa uponnut ja olisi kiva hyödyntää seuraavassa generaatiossa. Tuo etupaino tulee olemaan nähtävästi tuossakin ongelma, mutta sitä voi tasapainottaa sitten powerbankilla takaraivossa. Ja toivotaan että IPD säätö menis esim 74mm asti. Tällä hetkellä käytän Q2:lla maximia eli 68 ja sekin tuntuu liian kapealta.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 805
Kai meta jättää hinnan, tarkat speksit jne. oculus connect tapahtumaan, joka pidetään syksyllä? Ei ainakaan mitään sellaisia vuotoja ole vielä näkynyt, joka antaisi olettaa quest3:en massavalmistuksen alkaneen. Oletan laitteen tulevan myyntiin vasta loppuvuodesta. Yleensä tehtaalta vuotaa tietoja ennen kuin laitteet on kaupassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.01.2018
Viestejä
139
Moro! Mitäs infrapuna lamppua suosittelisitte, kun tuota PS VR2:sta pitäisi päästä pimeässä pelaamaan?
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
598
Kai meta jättää hinnan, tarkat speksit jne. oculus connect tapahtumaan, joka pidetään syksyllä? Ei ainakaan mitään sellaisia vuotoja ole vielä näkynyt, joka antaisi olettaa quest3:en massavalmistuksen alkaneen. Oletan laitteen tulevan myyntiin vasta loppuvuodesta. Yleensä tehtaalta vuotaa tietoja ennen kuin laitteet on kaupassa.
Eiköhän julkaisu tapahdu Meta connect tapahtumassa syksyllä ja Quest 3 myynti alkaa sitten sen jälkeen.

Mark Zuckerberg sanoi että Quest 3 lähtöhinta on 300-500 dollaria eli varmaan 350-550 euroa. Toivonmukaan alimmassa versiossa on se 128gb muistia, 64gb ei enää riitä mihinkään!
 
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
566
Hyvin riittää, kertaakaan ei ole tullut tilasta puutosta omalla 64GB Q2:lla. Mutta eiköhän se ole 99% varma että 128 on Q3 pienempi versio kerta se on myös Q2 minimi nykyään.
Itsellä kanssa sama hinnat alkaen versio, eikä omassa käytössä ole ollut tilaongelmia.

Mutta esimerkiksi Medal of Honor on ~40Gb ja Androidissa on sellainen ongelma, että täysi APK pitää olla laitteella ennen asenusta. Ääriesimerkkinä siis tarvitsisi ohjelman kokoon nähden tuplaten tilaa.

Kyllä, tämän ympäri voi kikkailla esim. lataamalla assetit asennuksen jälkeen, mutta ei ole taattua, että julkaisija/kehittäjä niin jaksaisi tehdä.

Oman näkemyksen mukaan 64Gb laitteissa on nykyään ihan samanlainen ansa kuin aikanaan 8/16Gb hinnat alkaen -malleissa. (OT: Apple, syyttävä sormi osoittaa)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 254
Mutta esimerkiksi Medal of Honor on ~40Gb
En tiennytkään tälläistä. Sit taitaa kyllä kehittäjä ampua omaan jalkaan kerta karkottaa osan pelaajista pois. Oma kokemuks kuitenkin on ollut että Q2 versio peleistä vie sen 1-4GB ja sitten PCVR versio samasta pelista sen 6-12GB. Esim population1 ja walkabout minigolf etc mitkä on crossbuy PCVR/Q2 ja helppo vertailla. Tuo 40GB mobiilipelistä tuntuu kyllä aika käsittämättömältä. PCVR version vielä ymmärtäisin jos veisi noin paljon, esim Asgard's Wrath on jo aika monta vuotta vanha peli ja vei huimat 140GB levytilaa koneella.
 
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
566
Tuo 40GB mobiilipelistä tuntuu kyllä aika käsittämättömältä. PCVR version vielä ymmärtäisin jos veisi noin paljon, esim Asgard's Wrath on jo aika monta vuotta vanha peli ja vei huimat 140GB levytilaa koneella.
Tällä hetkellä standalone puolella valtaosa peleistä menee indie-kategoriaan, jos ei kehittäjänsä, niin sitten monimutkaisuutensa kanssa. Nämä on just niitä kivoja, korkeintaan parin gigan "mobiili"pelejä.

Nyt on nousussa nuo entiset AAA-pelit, joita käännetään tai muuten väännetään virtuaalimuotoon ja ne sitten vievät kymmeniä gigoja. RE:kin taisi kaivata jotain luokkaa 12GB asennuksen aikana. Vähän ohi aiheesta mennen, toivon, että näitä saadaan enemmänkin, mutta pelkään, että Q3:n laitekanta jää niin pieneksi, että jäädään tavallaan teknisissä kyvykkyyksissä Q2:n vangiksi pidemmäksi aikaa.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 211
Toivonmukaan alimmassa versiossa on se 128gb muistia, 64gb ei enää riitä mihinkään!
PCVR:lle riittää hyvin, SA.lle sitten riippuen kuinka isoja softia asentaa ja kuinka isoja ovat lähitulevaisuudessa.

En tiennytkään tälläistä. Sit taitaa kyllä kehittäjä ampua omaan jalkaan kerta karkottaa osan pelaajista pois. Oma kokemuks kuitenkin on ollut että Q2 versio peleistä vie sen 1-4GB ja sitten PCVR versio samasta pelista sen 6-12GB. Esim population1 ja walkabout minigolf etc mitkä on crossbuy PCVR/Q2 ja helppo vertailla. Tuo 40GB mobiilipelistä tuntuu kyllä aika käsittämättömältä. PCVR version vielä ymmärtäisin jos veisi noin paljon, esim Asgard's Wrath on jo aika monta vuotta vanha peli ja vei huimat 140GB levytilaa koneella.
MoH vie pc.llä 185GB :rolleyes:
Tuli palautettua paristakin eri syystä, mutta graafisesti ei ollut mikään nätti, jolla tuota kokoa voisi selittää.
Pop1 on muuten 45GB (Oculus appin ilmoittama asennus koko, kaupassa 48,3GB) vs. 5,23GB.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 211


Amd uusimmat Rx 7xxx sarjalaiset edelleen ei ole korjattu VR ajureita.
Itse asiassa mulle näyttää H.265 (7900xtx), ehkä siitä syystä peli on aluksi 5-10s pätkivä laseissa (ei pc näytöllä), vähän samallalailla kuin videolla kaapelin kanssa.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 805
Taitaa quest3:en resoluutionnosto olla marginaalinen parannus versus quest2. Toki resoluutio yksin ei kerro kaikkea kuvanlaadusta. Se kuitenkin kertonee, että resoluutio jätettiin kertomatta samalla kun applen laitteeseen huhutaan 2x4k ruutuja. Tosin ihan eri hinnoissahan noi on. Tuskin on paljon asiakkaita jotka pohtii quest3 ja apple ratkaisujen välillä.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
1 973
Vaikuttaa ainakin itselle niin marginaaliselta päivitykseltä, että ei varmasti tule päivitettyä Quest kakkosesta
 
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
598
Vaikuttaa ainakin itselle niin marginaaliselta päivitykseltä, että ei varmasti tule päivitettyä Quest kakkosesta
Tuplasti enemmän gpu tehoa, paremmat linssit, mahdollisesti kompaktimpi, kevyempi, mukavampi päässä, paremmat ohjaimet(ainakin tuo värinän parannus voisi olla hyvä)

Onhan tuossa jo aika hyvin tosin itse olisin toivonut isompaa fovia sekä jos siihen kolmoseen ja mahdollisesti vielä kakkoseen tulisi dlss&fsr&xess tapainen yliskaalaus jolla saisi vieläkin paremmat grafiikat!
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 254
Vaikuttaa ainakin itselle niin marginaaliselta päivitykseltä, että ei varmasti tule päivitettyä Quest kakkosesta
Mä maksaisin mielelläni rahaa jos olis vain Q2 mut paremmat linssit. Tuossa taas on paljon muitakin parannuksia kuin pelkät linssit joten ainakin itselläni menee day 1 ostokseksi Q2 tilalle. Nuo ohjaimetkin vaikuttavat erinomaisilta ja rinkuloista päästään eroon, pystyy jatkossa aseiden tähtäimistä paremmin katsomaan. Ja värillinen passthru tulee myös olemaan loistava uudistus.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 071
Joo kyllä tuo vaikuttaa olevan sellainen päivitys, että menee ostoskoriin. Veikkaan linssien olevan identtiset Quest pro kanssa. Äkkiseltään katsottuna tuohon saattaisi mennä Quest 2 käyvät head strapit.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 837
PSVR 2 vasta hankittu ja nyt jo tekee mieli vaihtaa ne Quest 3:een. :lol: Vaikka PSVR 2:n käyttöönotto on niin helppoa kuin langallinen VR voi olla, niin kyllä se vaan entistä useammin jää laatikkoon, etenkin kun ainoa peli johon sitä tulee käytettyä on GT7 ja sekin alkaa olla ajettu läpi.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
610
PSVR 2 vasta hankittu ja nyt jo tekee mieli vaihtaa ne Quest 3:een. :lol: Vaikka PSVR 2:n käyttöönotto on niin helppoa kuin langallinen VR voi olla, niin kyllä se vaan entistä useammin jää laatikkoon, etenkin kun ainoa peli johon sitä tulee käytettyä on GT7 ja sekin alkaa olla ajettu läpi.
Hieman samaa ongelmaa oli itsellä kun harkitsin ostoa. Assetto Corsa täyttää ajopelihimon, en ole mikään superinnokas simukuski ja oikein muuta todella mielenkiintoista ei ollut. Tuo RE4 remake kokoversio vaikuttaa kyllä hyvältä, mutta senkin saanee ajan kanssa 1st person VR modilla PC:lle, nyt kai jo 3rd person mod olemassa.

Henki oli aiemmin että Sony pelastaisi PCVR:nkin, mutta eipä taida Sonylta olla omia VR pelejä tulossa? En tiedä kiinnostaako nuo Quest3:nkaan stand alone pelit miten, mutta ainakin iso nippu edes Metalta on tulossa VR pelejä. Henk. koht. olisin kyllä ottanut Asgards Wrath 2:sta Rift versionkin.

Kohtahan näemme mitä Apple täräyttää pöytään, mutta walled garden approach ei oikein kiinnosta, ellei sieltä ole tulossa jotain ihan mullistavaa ja/tai laitetta saada häkättyä myös PCVR kaveriksi.

Kun näitä “halpoja” laitteita ostaa nipun, kohta olisi tullut halvemmaksi täräyttää alunperin Varjo Aero ja steam ohjaimet/asemat.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 836
Quest 3:n standalone-pelit näyttävät graafisesti yli 20 vuoden takaisilta, joten en kyllä voi innostua tuosta laitteesta vaikka yrittäisin. Saahan nämä kunnon koneeseen kytkettyä, mutta jään edelleen odottamaan kunnollisia vr-pelejä, foveated renderingiä ja silmien seurantaa.

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 650
Quest 3:n standalone-pelit näyttävät graafisesti yli 20 vuoden takaisilta, joten en kyllä voi innostua tuosta laitteesta vaikka yrittäisin. Saahan nämä kunnon koneeseen kytkettyä, mutta jään edelleen odottamaan kunnollisia vr-pelejä, foveated renderingiä ja silmien seurantaa.

Mobiililaitteella mobiililaitteen pelit. Foveated renderingin puutteen ohi pääsee kun hommaa koneeseen 4090:n niin ei tarvi mitään säälittäviä renderöintiä helpottavia kikkoja käyttää. "kunnolliset" pelit on sitten jokaisen omista mieltymyksistä kiinni.
 
Liittynyt
09.07.2019
Viestejä
490
Foveated renderingin puutteen ohi pääsee kun hommaa koneeseen 4090:n niin ei tarvi mitään säälittäviä renderöintiä helpottavia kikkoja käyttää.
No ei sillä nyt oikeastaan kunnolla pääse. 4090:n kanssa suorituskykyasetusten kanssa säätäminen toki vähenee, mutta ei lopu. Ainakin auto-/lentosimulaattorien kanssa kaivattaisiin joko vielä tehokkaampaa rautaa, tai sitten aito foveated rendering silmien seurannalla. Muutoin loppuu puhti kesken.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 836
Mobiililaitteella mobiililaitteen pelit. Foveated renderingin puutteen ohi pääsee kun hommaa koneeseen 4090:n niin ei tarvi mitään säälittäviä renderöintiä helpottavia kikkoja käyttää. "kunnolliset" pelit on sitten jokaisen omista mieltymyksistä kiinni.
4090 löytyy ja jotta päästään sellaiselle tarkkuudelle ja kuvanlaadulle, että viitsii vaihtaa 120 Hz 65" 4K HDR -näytöstä vr-kakkuloihin, niin matkaa on vielä taitettavana. Foveated rendering + silmien seuranta on paljon järkevämpi kehityssuunta kuin käyttää koko näkyvällä alueella todella suurta resoluutiota, mikä on aivan järkyttävää tehon haaskausta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 880
4090 löytyy ja jotta päästään sellaiselle tarkkuudelle ja kuvanlaadulle, että viitsii vaihtaa 120 Hz 65" 4K HDR -näytöstä vr-kakkuloihin, niin matkaa on vielä taitettavana. Foveated rendering + silmien seuranta on paljon järkevämpi kehityssuunta kuin käyttää koko näkyvällä alueella todella suurta resoluutiota, mikä on aivan järkyttävää tehon haaskausta.
Fixed foveated on toki nykyisellään aika paljon käytössä eikä se silmienseurantaan nojaava dynaaminen versio lopulta paranna niin valtavasti nykylaseilla joissa rajallinen FOV tilannetta. Alkuvaiheen haaveet valtavista eduista on sulanut vähän siihen ettei ainakaan toistaiseksi pystytä riittävän kevyeen prosessointiin reuna-alueilla kun aivot huomaavat herkästi laadun muutoksia. Ehkä joskus mutta en enää pidättelisi henkeä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 071
Fixed foveated on toki nykyisellään aika paljon käytössä eikä se silmienseurantaan nojaava dynaaminen versio lopulta paranna niin valtavasti nykylaseilla joissa rajallinen FOV tilannetta. Alkuvaiheen haaveet valtavista eduista on sulanut vähän siihen ettei ainakaan toistaiseksi pystytä riittävän kevyeen prosessointiin reuna-alueilla kun aivot huomaavat herkästi laadun muutoksia. Ehkä joskus mutta en enää pidättelisi henkeä.
Eikös Sonyn laseissa ole tietääkseni ihan toimiva systeemi jo käytössä? Luulisin, että tehonsäästö on ihan merkittävä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 880
Eikös Sonyn laseissa ole tietääkseni ihan toimiva systeemi jo käytössä? Luulisin, että tehonsäästö on ihan merkittävä.
Ne luvut joita Unity-kehittãjät taannoin jakoi kertoi nimenomaan aika marginaalisesta hyödystä vs. fixed foveated. Toki jos jotain uutta tietoa on jossa isommat niin saa jakaa, mutta eihän toi PSVR2 pelien pyöriminenkään mitenkään tajunnanräjäyttävää ole muuhun nähden että sikäli kokemukset linjassa sen kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 650
Eikös Sonyn laseissa ole tietääkseni ihan toimiva systeemi jo käytössä? Luulisin, että tehonsäästö on ihan merkittävä.
Ei se ihan hirmu merkittävä ole koska GT7 reso ja detaili asetukset on saanut reilusti kirveestä verrattuna 2d kokemukseen että framerate on saatu pysymään 60fps. Itse veikkaisin että ilman foveated renderingiä fps olisi jossain 50-60 välimaastossa mutta sen kera on saatu 60fps.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 805
Tunnin sisään selvinnee kuka on "Mun isin vr laite on paras" kisan voittaja. Voi olla, että kaikki paitsi omena on turhaa.

Mielenkiintoinen tapa metalla tehdä quest3:en ohjaimen seuranta. Itse ohjain enemmän katvealueella puuttuvan rinkulan vuoksi. Katvealueita kompensoidaan seuraamalla kameroilla käyttäjän kättä. Majakkamiehet pääsevät ilkkumaan metan ratkaisulle?

He revealed that Touch Plus still have infrared LEDs on them, on their face instead of along a tracking ring. Given these LEDs will be occluded from the headset much more often – when covered by your hand or facing away from the headset's cameras – Quest 3 also continuously runs its controller-free hand tracking, and this is fused with the controller LED tracking. As with all VR controllers, all this optical tracking data is combined with the accelerometers and gyroscopes to produce the final tracking result.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 805
Applen laite amazing. Kaikkea sitä mitä olis toivonut hololens, magic leap ja quest pro:n olevan ja ne ei olleet. Vielä kun kuulis puolueettomista lähteistä mikä todellinen kuvanlaatu ja kokemus on. m2+r1 piirit niin vetää laskentatehonkin puolesta metan puhelinpiireillä olevat laitteet kölinali. $3499, early next year. Jos on lähellä retinanäyttöä ja voi korvata läppärin niin menee kyllä vaikeaksi päättää ostaako vai ei. Melkoinen loikka tulevaisuuteen, jos näyttö lunastaa lupaukset ja softa toimii kuten videossa demosivat.
 
  • Tykkää
Reactions: PCB
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
918
Hienolta näytti Vision Pro, jos lunastaa lupaukset. Varmaan 3999€ karvalakkimalli Suomessa. Veikkaan, että viedään silti käsistä..
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
259
Saa kyllä olla linssit ja näyttö timmissä kunnossa, jos 4000€ käyttää appstoren selailuun :D

alle 400e ois voinu huvitteluun hommata, mutta ei kyllä auton hinnalla tuota pysty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 880
Applen laite amazing. Kaikkea sitä mitä olis toivonut hololens, magic leap ja quest pro:n olevan ja ne ei olleet. Vielä kun kuulis puolueettomista lähteistä mikä todellinen kuvanlaatu ja kokemus on. m2+r1 piirit niin vetää laskentatehonkin puolesta metan puhelinpiireillä olevat laitteet kölinali. $3499, early next year. Jos on lähellä retinanäyttöä ja voi korvata läppärin niin menee kyllä vaikeaksi päättää ostaako vai ei. Melkoinen loikka tulevaisuuteen, jos näyttö lunastaa lupaukset ja softa toimii kuten videossa demosivat.
Mielenkiintoinen laite kyllä, vähintäänkin tossa on paljon hyviä ideoita. Tosiaan vähän se varaus kuitenkin että missä määrin kokemus vastaa Vision Pron visioita ja eniten kyllä ihmettelen sitä että vaikka muuten oli koitettu keksiä kaikenlaisia käyttötarkoituksia niin VR/AR-pelaaminen jätettiin käytännössä täysin huomiotta vaikka se on olemassaolevien laitteiden ylivoimaisesti yleisin käyttötapa.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 805
Saa kyllä olla linssit ja näyttö timmissä kunnossa, jos 4000€ käyttää appstoren selailuun :D
Jos applella sais korvattua läppärin ja on the go iso ruutu leffoille niin kelpais enemmän kuin hyvin. Mielenkiintoinen oli miten se siirsi myös läppärin näytön ar/vr maailmaan ja pystyi "etänä" käyttämään konetta. M2 piiri niin vaikka olis alikellotettu niin hyvin pitäs riittää tehot läppärimäiseen käyttöön. Tallennustila tietty voi tulla ongelmaksi.

Jalat ämpäriin ja odottelua mikä on todellinen kuvanlaatu ja käytettävyys.

3kk kesäisin suomessa lomailua mulla. Olispa mainio tuollainen kypärä millä sais oman leffateatterin mukaan ja vois jättää läppärin pois kesälomareissusta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
259
Mielenkiintoinen laite kyllä, vähintäänkin tossa on paljon hyviä ideoita. Tosiaan vähän se varaus kuitenkin että missä määrin kokemus vastaa Vision Pron visioita ja eniten kyllä ihmettelen sitä että vaikka muuten oli koitettu keksiä kaikenlaisia käyttötarkoituksia niin VR/AR-pelaaminen jätettiin käytännössä täysin huomiotta vaikka se on olemassaolevien laitteiden ylivoimaisesti yleisin käyttötapa.
huomiotta jätettiin myös tuo piuha, joka laseista menee taskuun ja akunkesto :p
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
979
Applen laite amazing. Kaikkea sitä mitä olis toivonut hololens, magic leap ja quest pro:n olevan ja ne ei olleet. Vielä kun kuulis puolueettomista lähteistä mikä todellinen kuvanlaatu ja kokemus on. m2+r1 piirit niin vetää laskentatehonkin puolesta metan puhelinpiireillä olevat laitteet kölinali. $3499, early next year. Jos on lähellä retinanäyttöä ja voi korvata läppärin niin menee kyllä vaikeaksi päättää ostaako vai ei. Melkoinen loikka tulevaisuuteen, jos näyttö lunastaa lupaukset ja softa toimii kuten videossa demosivat.
Tuli itsekkin katseltua koko lähetys ja alkoi jo vähän haukotuttaa kun vasta lopussa oli nämä lasit:)

Onhan noi kyllä kuin jostain tieteiselokuvasta ja kuvanlaatu ja tarkkuus todennäköisesti sellaista mitä ikinä nähty millään... Mutta ei noi kyllä alussa ole tippaajaan mitkään vr lasit jos ne edes siihen pyrkii... Enemmän lisättyä todellisuutta viihdekäyttöön , etenkin leffoissahan noi olisi mahtavat. Varmaan myöhemmin tulee kyllä tuota tietoa enemmän vr puolesta, nyt siitä ei ollut käytännössä yhtään. Pelkäästään siinä disneyn videossa oli mitä pystyy MR puolella tuoda leffoihin.

Onhan noilla hintaa...mutta jos nyt vaikka joskus sais lottovoiton ;)
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
6 805
huomiotta jätettiin myös tuo piuha, joka laseista menee taskuun ja akunkesto :p
Piuha ja akku taskussa on oikeesti fiksu juttu versus, että sama paino laitetaan kypärään. Niskat kipeänä tai laitteen pidempiaikainen käyttö painon vuoksi epämukavaa. En näkis ollenkaan tyhmänä, että koko cpu+akkuosa olis piuhan päässä ja päivitettävissä. Vois sit päivitellä laskentatehoa ilman, että tarvii näyttölaitetta päivittää. Mut taitaa olla vain akku piuhan päässä eikä koko laskentayksikkö?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 071
Aika jämerän oloinen laite oli. Leffat ja liveurheilu on tuolla varmasti upea kokemus. Olis aika makeeta jos 360 high-resolution kamera olisi sijoitettuna katsomoon ja pääsis pientä maksua vastaan katsomaan urheilulähetyksiä.
Hinta on kyllä aika jäätävä :dead:
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
918
Piuha ja akku taskussa on oikeesti fiksu juttu versus, että sama paino laitetaan kypärään. Niskat kipeänä tai laitteen pidempiaikainen käyttö painon vuoksi epämukavaa. En näkis ollenkaan tyhmänä, että koko cpu+akkuosa olis piuhan päässä ja päivitettävissä. Vois sit päivitellä laskentatehoa ilman, että tarvii näyttölaitetta päivittää. Mut taitaa olla vain akku piuhan päässä eikä koko laskentayksikkö?
Olettaen että tuo M2+R1 kombo käy aika kuumana pyörittäessään kahta 4k-näyttöä, vois käydä myös tasku kuumaksi jos cpu olisi siellä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
224 851
Viestejä
3 979 289
Jäsenet
67 964
Uusin jäsen
Oliolo

Hinta.fi

Ylös Bottom