VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Rift + touch ostoskoriin ja "Estimated Order Total EUR 684,69". Molemmat ovat "Eligible for FREE Shipping" mutta silti näyttää postikuluiksi EUR 40,72? Pitääkö olla Amazon Prime tili? ALVillinen hinta ilman rahteja EUR 643,97.

Suoraan Oculus storesta rift + touch 708€.
Teit nyt jotain väärin. Kirjautumisen jälkeen lisäät tuolta aiemmin linkatulta sivulta lasit ja touchit ostoskoriin yksittäisinä tuotteina.

Postikuluja tilaukseen ei tule, mutta eri verokannasta johtuva alv-erotus lisätään loppusummaan kuten normaalistikin (lasit ja touchit kaikkine kuluineen yhteensä 643,97€).

G6ckQP5.png
 
Teit nyt jotain väärin. Kirjautumisen jälkeen lisäät tuolta aiemmin linkatulta sivulta lasit ja touchit ostoskoriin yksittäisinä tuotteina.

Postikuluja tilaukseen ei tule, mutta eri verokannasta johtuva alv-erotus lisätään loppusummaan kuten normaalistikin (lasit ja touchit kaikkine kuluineen yhteensä 643,97€).

G6ckQP5.png

Kokeilin vielä kirjautuneena. Jostain syystä Expedited Delivery oli valittuna oletuksena, normaalitoimitus tulee ilmaiseksi.
 
Satuin saamaan 20%:n alennuskoodin OpenVR:n kauppaan. HDK2-headsetti ois mahis saaha suomeen 420 eurolla sis. postit. Onko kellään mitään hajua että pärjääkö Riftille tai Vivelle? Ainakin ton kanssa pääsis leikkimään kun kaikki on modulaarista ja softa avointa.
 
Satuin saamaan 20%:n alennuskoodin OpenVR:n kauppaan. HDK2-headsetti ois mahis saaha suomeen 420 eurolla sis. postit. Onko kellään mitään hajua että pärjääkö Riftille tai Vivelle? Ainakin ton kanssa pääsis leikkimään kun kaikki on modulaarista ja softa avointa.

Ongelmia ja puutteita on niin pitkä lista verrattuna Riftiin ja Viveen, että en kyllä tilaisi. Hintaerokin on aika pieni vrt. edellisen sivun Rift-tarjous. Sen leikkimisen voisi muotoilla myös niin, että pääset taistelemaan saadaksesi edes pienen osan sovellustarjonnasta toimimaan, ja siltikin kokemus jäänee kauas kilpailijoista.
 
Suosittelen Rec Roomin asentamista (ilmainen), jos jollain ei vielä ole. Aivan mahtavia kilpailuja joihin voi osallistua ja nämä Quest-moodit on ässiä! Saiskohan täältä porukkaa kasaan jos grindailis vähän varusteita?

Otin vähän pelivideoa:
 
Itse kyllä kokeilisin tuota HDK2:a, paneeli on spekseiltään sama kuin Rift ja Vive ja oikeastaan suurimmat ongelmat tuon kanssa on softapuolella koska on open-sourcea, mutta esim SteamVR toimii tiettävästi ihan suoraan.
Ja HDK:lle on tulossa myös käsikontrollerit jossain vaiheessa.
 
Itse kyllä kokeilisin tuota HDK2:a, paneeli on spekseiltään sama kuin Rift ja Vive ja oikeastaan suurimmat ongelmat tuon kanssa on softapuolella koska on open-sourcea, mutta esim SteamVR toimii tiettävästi ihan suoraan.
Ja HDK:lle on tulossa myös käsikontrollerit jossain vaiheessa.

Paneeli on vain yksi asia. Myös seurannan ja ohjelmistopuolen pitäisi toimia kunnolla. Tuo SteamVR:kin on niin ja näin: suurin osa SteamVR-peleistä on tehty Vivelle ja edellyttää vähintäänkin liikeohjaimia, jos ei jonkintasoista room scalea. Sama koskee suurta osaa Riftin peleistä, jos ne nyt saa edes häxäiltyä toimimaan. Minä en itse ymmärrä, miksi kukaan lähtisi tuohon hintaan ostamaan tuotetta, jonka kanssa tulee varmuudella eteen iso kasa teknisiä ongelmia ja jolla valtaosa jo muutenkin kapeasta VR-pelien tarjonnasta ei toimi.
 
HTC Vive tuli "heräteostoksena" hommattua. Keskustelua olen seurannut siitä asti kun tuon tulemisesta kuulin ja nyt ylittyi kynnys ostaa. Ilmaispelejä on tullut kokeiltua ja kohta pitänee siirtyä noihin maksullisiin. Hover Junkie, Space Pirate Trainer, Cowbots and Aliens, Arizona Sunshine - nuo ainakin videoiden mukaan näyttävät kiinnostavilta. Elite Dangerous ja War Thunder on kokeiltu. Vielä on vaikea sanoa oliko hyvä ostos jota tulee käytettyä paljon. Pelko on että uutuudenviehätyksen jälkeen jää nurkkaan pölyttymään.


Sitten kysymykseen:
War Thunderia tuli eilen lenneltyä Enduring Confrontationissa. Siinä hankalinta on vihollisten ja omien tunnistaminen. Kaikki koneet näkyvät mustina pallukoina jos ovat yli 300 metrin päässä. Osaako joku sanoa johtuuko tuo WT:n koodista vai Vivestä? Saako tuota säädettyä paremmaksi?

Muuten tuo on aivan mieletön hyppäys monitorilla lentämisestä VR:ään. Pää pyörii taisteluissa ja on paljon helpompi seurata vihua. ...Ja välillä huippaa mukavasti ja koneen tonttiin putoaminenkin tuntuu pysäyttävältä...
 
HTC Vive tuli "heräteostoksena" hommattua. Keskustelua olen seurannut siitä asti kun tuon tulemisesta kuulin ja nyt ylittyi kynnys ostaa. Ilmaispelejä on tullut kokeiltua ja kohta pitänee siirtyä noihin maksullisiin. Hover Junkie, Space Pirate Trainer, Cowbots and Aliens, Arizona Sunshine - nuo ainakin videoiden mukaan näyttävät kiinnostavilta. Elite Dangerous ja War Thunder on kokeiltu. Vielä on vaikea sanoa oliko hyvä ostos jota tulee käytettyä paljon. Pelko on että uutuudenviehätyksen jälkeen jää nurkkaan pölyttymään.


Sitten kysymykseen:
War Thunderia tuli eilen lenneltyä Enduring Confrontationissa. Siinä hankalinta on vihollisten ja omien tunnistaminen. Kaikki koneet näkyvät mustina pallukoina jos ovat yli 300 metrin päässä. Osaako joku sanoa johtuuko tuo WT:n koodista vai Vivestä? Saako tuota säädettyä paremmaksi?

Muuten tuo on aivan mieletön hyppäys monitorilla lentämisestä VR:ään. Pää pyörii taisteluissa ja on paljon helpompi seurata vihua. ...Ja välillä huippaa mukavasti ja koneen tonttiin putoaminenkin tuntuu pysäyttävältä...
Jos koneessa riittää teho niin supersamplaamalla saa lähes täysin tarkan kuvan ja pikselien väliset raot pois.
 
Voi perhana ite myöhästyin tuosta Amazonin tarjouksesta, koskakohan on tulossa seuraavan kerran. Ei tuo ero nyt hirveä ole valmistajaan, mutta eipä tuota ylimääräistä suotta ole. :)
 
Jos koneessa riittää teho niin supersamplaamalla saa lähes täysin tarkan kuvan ja pikselien väliset raot pois.

No pikselien välisiä rakoja ei saa pois vaikka kuinka samplaa kun ne ovat fyysisiä. Supersamplaus kyllä poistaa sahalaitoja mutta kaukana olevien koneiden spottaukseen siitä on kehnosti apua.

Oculus CV1 täällä.
 
Voi perhana ite myöhästyin tuosta Amazonin tarjouksesta, koskakohan on tulossa seuraavan kerran. Ei tuo ero nyt hirveä ole valmistajaan, mutta eipä tuota ylimääräistä suotta ole. :)

Sama täällä. Onko nyt siis edullisin paikka ostaa pelkät lasit (en tarvitse ohjaimia) suoraan valmistajalta? Näyttää olevan 589€ pelkät lasit. Tuleekohan tuohon vielä postikulut päälle?

Edit. Tilattu ja kokonaissumma oli tuo 589€
 
Viimeksi muokattu:
Sama täällä. Onko nyt siis edullisin paikka ostaa pelkät lasit (en tarvitse ohjaimia) suoraan valmistajalta? Näyttää olevan 589€ pelkät lasit. Tuleekohan tuohon vielä postikulut päälle?
Jos postikulut näyttää 0€ tilausvaiheessa, niin ei pitäisi tulla.
 
Onko Oculus CV2:sta kellään mitään varmempaa tietoa kuin huhut ?

Nyt puolenvuoden simukäytön jälkeen kaipais kovasti isomman näkökentän = vähemmän sukellusmaski efektiä.

Ja resoa myös suhteessa sopivasti lisää.
 
Onko Oculus CV2:sta kellään mitään varmempaa tietoa kuin huhut ?

Nyt puolenvuoden simukäytön jälkeen kaipais kovasti isomman näkökentän = vähemmän sukellusmaski efektiä.

Ja resoa myös suhteessa sopivasti lisää.

Ei varmaan kenelläkään firman ulkopuolella. Se on lähestulkoon varmaa, että tänä vuonna CV2:ta ei tule ja epäilen, ettei tule vielä ensi vuonnakaan. Oculus on patentoinut viime aikoinakin juttuja, joiden voisi kuvitella tulevan seuraavaan versioon, mutta patentista on varmasti vielä melkoisesti matkaa kuluttajatuotteeseen.
 
Vastahan nuo on vuoden ollu ulkona ja laitteita kehitetään edelleen vimmatusti, sanoisin että turha odottaa next geniä ainakaan pariin vuoteen.
 
Vastahan nuo on vuoden ollu ulkona ja laitteita kehitetään edelleen vimmatusti, sanoisin että turha odottaa next geniä ainakaan pariin vuoteen.
Vähintään 1.5 ellei 2. versiota odottelisin julkistetuksi tänä vuonna.
 
Oculuksella kyllä tuntuu olevan mentaliteetti että tuotteet viimeistellään kunnolla, joten en kanssa ihan heti odottelisi. Veikkaan kuitenkin että tänä vuonna saattaa tulla muilta valmistajilta ihan varteenotettavia malleja.
 
LG:n tulevaa silmikkoa voisi ilmoitettujen teknisten tietojen valossa ehkä pitää jonkinmoisena parannuksena. Tosin kun kysymys on lähinnä resoluution kasvattamisesta noin 20 %:lla, en tiedä, nimittäisinkö sitäkään v1.5:ksi. Mitään muita edistysaskeleita ei ilmeisesti ole tulossa, ja ohjaimet näyttävät suhteellisen kammottavilta.

Toisen sukupolven laitteessa näkisin olennaisimpana resoluution huomattavan kasvattamisen yhdistettynä silmien seurantaan (muuten menee väistämättä liian raskaaksi). Langattomuuskin olisi kiva asia, mutta pelkkä langattomuus ei minusta muuttaisi juuri mitään. Kokemuksen visuaalisen laadun parantaminen on olennaisin asia teknisellä puolella.

Toisaalta sitten on mielenkiintoista nähdä, miten markkinat reagoivat 1. sukupolven laitteiden myyntilukuihin, jotka ovat kautta linjan surkeita. Jopa Oculus on viime aikoina tehnyt liikkeita, jotka voisi nähdä hetkellisenä perääntymisenä: Story Studios suljetaan, E3:ssa ei ole edustusta eikä pelijulkaisuistakaan ole kuulunut mitään hirveän rohkaisevaa (tiedossa sama kourallinen pelejä kuin vuoden alussakin). Eri valmistajat varmasti puskevat kaikenkarvaisia laitteita markkinoille, mutta sisällön suhteen tilanne näyttää aika synkältä. Voi olla, että isompaa markkinarynnistystä voidaan joutua odottamaan vuosikausiakin.

Valvella on toki pelitrio työn alla, mutta kun niistä ei ole kuulunut yhtään mitään ja Valven kehitystahdille on ihan oma käsitteensäkin, en oikein jaksa uskoa, että sieltä tulee mitään sellaista, joka pelastaisi ensimmäisen polven laitteet kuihtumiselta.
 
LG:n tulevaa silmikkoa voisi ilmoitettujen teknisten tietojen valossa ehkä pitää jonkinmoisena parannuksena. Tosin kun kysymys on lähinnä resoluution kasvattamisesta noin 20 %:lla, en tiedä, nimittäisinkö sitäkään v1.5:ksi. Mitään muita edistysaskeleita ei ilmeisesti ole tulossa, ja ohjaimet näyttävät suhteellisen kammottavilta.

Toisen sukupolven laitteessa näkisin olennaisimpana resoluution huomattavan kasvattamisen yhdistettynä silmien seurantaan (muuten menee väistämättä liian raskaaksi). Langattomuuskin olisi kiva asia, mutta pelkkä langattomuus ei minusta muuttaisi juuri mitään. Kokemuksen visuaalisen laadun parantaminen on olennaisin asia teknisellä puolella.

Toisaalta sitten on mielenkiintoista nähdä, miten markkinat reagoivat 1. sukupolven laitteiden myyntilukuihin, jotka ovat kautta linjan surkeita. Jopa Oculus on viime aikoina tehnyt liikkeita, jotka voisi nähdä hetkellisenä perääntymisenä: Story Studios suljetaan, E3:ssa ei ole edustusta eikä pelijulkaisuistakaan ole kuulunut mitään hirveän rohkaisevaa (tiedossa sama kourallinen pelejä kuin vuoden alussakin). Eri valmistajat varmasti puskevat kaikenkarvaisia laitteita markkinoille, mutta sisällön suhteen tilanne näyttää aika synkältä. Voi olla, että isompaa markkinarynnistystä voidaan joutua odottamaan vuosikausiakin.

Valvella on toki pelitrio työn alla, mutta kun niistä ei ole kuulunut yhtään mitään ja Valven kehitystahdille on ihan oma käsitteensäkin, en oikein jaksa uskoa, että sieltä tulee mitään sellaista, joka pelastaisi ensimmäisen polven laitteet kuihtumiselta.

Yep, itsellä vähän sellainen fiilis että tulee ysärin 3D pönttöjen tyyliin pannukakku tästäkin sukupolvesta. Liian kalliita, vähän riittävän massoihin vetoavaa sisältöä, ei pyöri riittävän kevyellä raudalla = unohtuvat hiljakseen ja 10v päästä ehkä uusi yritys.

Harmi sinäänsä, meikän kaltaiselle simukuskille nämä ovat parasta ikinä mutta se ei ehkä riitä :/
 
Mutta ei silti riittävän hyviä :p

Hahah , totta. Mutta aloitin simuilla kun 320x240 oli kova reso ja kun 640x480 tuli niin mailma oli niin skarppia että ei parempaa voi edes olla :D

Nykyinen rifti CV 1 on kuin toteen käynyt unelma , reson kanssa pärjään kyllä mutta kapea fov sivusuunnassa nyppii, 20-40astetta lisää niin kelpaa jopa tällä ppi märällä.

Oisko Vive:ssä sit riittävän suuri ero näkökentän peitossa? Pitäs ehkä testailla ennen kun vaihtaa laitetta :)
 
En muista nähneeni tässä ketjussa hirveästi juttua Robo Recallista, vaikka varmaan kaikki Touchien omistajat on sitä koittaneet. Hommasin Touchit vasta nyt, kun en ollut varma, että onko niille hirveästi käyttöä, enkä ollut Touch-sisältöön kovin tarkkaan tutustunut. Google Earthia ja jotain pingistä ajattelin pelaavani, mutta Robo Recall yllätti kyllä totaalisesti. Aivan älyttömän hieno ja toimiva pelimekaniikka. Ja vaikka melko lyhyt "demo" onkin, niin piste- ja tavoitesysteemin takia jaksaa varmaan melko pitkään pelata kenttiä uudestaan.

Tässä aika hyvä video pelistä:
 
Hahah , totta. Mutta aloitin simuilla kun 320x240 oli kova reso ja kun 640x480 tuli niin mailma oli niin skarppia että ei parempaa voi edes olla :D

Nykyinen rifti CV 1 on kuin toteen käynyt unelma , reson kanssa pärjään kyllä mutta kapea fov sivusuunnassa nyppii, 20-40astetta lisää niin kelpaa jopa tällä ppi märällä.

Oisko Vive:ssä sit riittävän suuri ero näkökentän peitossa? Pitäs ehkä testailla ennen kun vaihtaa laitetta :)

Teknisesti 1. sukupolvi on minusta riittävän hyvä moneen käyttöön. Sisällön määrä (ja laatu) on vain ratkaisematon ongelma. Simulaattoreissa tilanne on toki hyvä ja kaikennäköisiä pikkupelejä riittää alun kokeiluihin. Pitemmällä aikavälillä olisi kuitenkin pakko löytyä laajempi genrekattaus ja kunnollisia, täysimittaisia pelejä. Simukäytössä VR tuskin katoaa mihinkään, mutta jos sisältötilanne ei muilla alueilla parane, tässä voi tosiaan tulla monta hiljaista vuotta. Eniten risoo, ettei littupeleihin juurikaan tehdä VR-tukea, koska se olisi ehkä ainoa tapa saada syvällisempää sisältöä laseille.

Vivessä on hieman laajempi näkökenttä, mutta ehkei niin paljon, että laitetta kannattaa vaihtaa.
 
Teknisesti 1. sukupolvi on minusta riittävän hyvä moneen käyttöön. Sisällön määrä (ja laatu) on vain ratkaisematon ongelma. Simulaattoreissa tilanne on toki hyvä ja kaikennäköisiä pikkupelejä riittää alun kokeiluihin. Pitemmällä aikavälillä olisi kuitenkin pakko löytyä laajempi genrekattaus ja kunnollisia, täysimittaisia pelejä. Simukäytössä VR tuskin katoaa mihinkään, mutta jos sisältötilanne ei muilla alueilla parane, tässä voi tosiaan tulla monta hiljaista vuotta.

Vivessä on hieman laajempi näkökenttä, mutta ehkei niin paljon, että laitetta kannattaa vaihtaa.
Monissa laitteissa on jo päästy tilanteeseen että käyttäjä jolla oli esimerkiksi 500 markan ratti ja polkimet lapsena ei enää tahdo semmoisia hankkia koska valmistajat ovat koko ajan hilanneet ominaisuuksia ylöspäin ja samalla laitteiden hinnat ovat karanneet niin korkealle että satunnaisharrastajalle on liki mahdotonta perustella monen sadan euron rattia ja polkimia satunnaiseen pelailuun. Myös säilytys on hankalaa silloin kun ne ovat kaapissa. Vaatii aina "rakentelua" että pääsee pelaamaan ja peruspelaileva aikuinen ei tuommoiseen jaksa alkaa ja nappaa sen padin käteen.
 
Nykyinen rifti CV 1 on kuin toteen käynyt unelma , reson kanssa pärjään kyllä mutta kapea fov sivusuunnassa nyppii, 20-40astetta lisää niin kelpaa jopa tällä ppi märällä.

Oisko Vive:ssä sit riittävän suuri ero näkökentän peitossa? Pitäs ehkä testailla ennen kun vaihtaa laitetta :)

Hmm, onko toi FOV oikeesti ihan deal breaker? Itse en ole päässyt vielä laseja testaamaan, mutta käsittääkseni sen pitäisi olla ainakin riittävän hyvä, järkevän immersion luomiseen.

Kohteena olisi alkuun lähinnä autosimut.
 
Hmm, onko toi FOV oikeesti ihan deal breaker? Itse en ole päässyt vielä laseja testaamaan, mutta käsittääkseni sen pitäisi olla ainakin riittävän hyvä, järkevän immersion luomiseen.

Kohteena olisi alkuun lähinnä autosimut.

Ei se katastrofi ole, FOV on varsin hyvä mutta itse kuva ei peitä näkökenttää tarpeeksi sivusuunnassa eli lasien reunat näkyy selvästi , ylä ala suunnassa hyvin vähän ja sivusuunnassa sitten turhankin reilusti. Tilannetta saa korjattua hieman ohuella maskilla, itse otin paksumman pehmusteen veke melko alussa.

Silti riftiä voi simuloida lyömällä sukellusmaskin naamalle ja ajamalla vaikka omalla autolla, antaa varsin todenmukaisen fiiliksen :D
 
Varmaan jo kysytty monta kertaa, mutta miten näiden käyttö onnistuu silmälasien kanssa ? Viveä lähinnä tarkoitan
 
Varmaan jo kysytty monta kertaa, mutta miten näiden käyttö onnistuu silmälasien kanssa ? Viveä lähinnä tarkoitan
Vive on käsittääkseni parempi lasien kanssa, enemmän säätövaraa Oculukseen nähden.

Itse tässä pohdin tilaisko tuon Riftin vai odottelisiko pari vuotta :vihellys:
 
Vive on käsittääkseni parempi lasien kanssa, enemmän säätövaraa Oculukseen nähden.

Itse tässä pohdin tilaisko tuon Riftin vai odottelisiko pari vuotta :vihellys:

Tai teet kuten minä, ostat käytetyn.

:)

Niin ja lentosimuissa , etenkin DCS on rifti varmempi valinta. Parempi suorituskyky ja paremmin tuettu.

Plus vähän kapeampi fov viveen verrattuna antaa vähän enemmän pikseleitä käytöön per tuuma josta johtuen esim mittarit pykälän verran helpompia saada selvää jne.

Mutta viven säädöt tosiaan omankin käsityksen mukaan paremmat jos laseja käyttää.
 
Tai teet kuten minä, ostat käytetyn.

:)

Niin ja lentosimuissa , etenkin DCS on rifti varmempi valinta. Parempi suorituskyky ja paremmin tuettu.

Plus vähän kapeampi fov viveen verrattuna antaa vähän enemmän pikseleitä käytöön per tuuma josta johtuen esim mittarit pykälän verran helpompia saada selvää jne.

Mutta viven säädöt tosiaan omankin käsityksen mukaan paremmat jos laseja käyttää.
Satuin huomaamaan tuolla kauppaosiossa, että haluaisit mahdollisesti Riftistäsi eroon, pitääkö paikkansa? :joy:
 
Satuin huomaamaan tuolla kauppaosiossa, että haluaisit mahdollisesti Riftistäsi eroon, pitääkö paikkansa? :joy:

No oli hetken mielessä että myis pois ja kokeilis viveä mutta tarkempi tutkiskelu sai katumapäälle :D

Eli ei ole kaupan kun lentämiseen (dcs) ja il-2 tämä edelleen varmin valinta :)
 
On tuo Robo Recall kyllä mainio ja vielä ilmainen. Saisi pian tulla lisää kunnon pelejä.
 
Eipä tuosta ole muuhun, kuin ehkä leffakäyttöön ja ei edes välttämättä siihen edellisen pimaxin perusteella :)
 
Joo tuolta valmistajalta ei liikoja kannata odotella.
Mennään nykyisillä ja odotellaan rauhassa ensi vuotta niin eiköhän sieltä tule jotain kivaa.
 
Tuli muuten mieleeni, että jos nyt malttaisi jäädä tästä ensimmäisestä sukupolvesta pois ja odottelisi sitä toista tulemista, mutta kun himot on suuret niin mitä mieltä olette arvon toverit, onko mitään järkeä hankkia DK2:sta, jos hinta olisi jossakin kohdillaan?

Tiedän, että Touch-ohjaimet ei toimi tietenkään tuon vanhan version kanssa, mutta kyse olisikin lähinnä auto/lentosimuista ja siitä, että pääsisi nyt edes jollakin tavalla tohon virtuaalimaailmaan tutustumaan.
 
Hommaa suosiolla CV1! Ei multakaan löydy Toucheja ja ajelen lähinnä autosimuja noilla.
Ihan riittävät siihen hommaan jos koneesta löytyy potkua ruuvata graffat lähes pohjaan.
Pääset ihan eri levelin tunnelmaan noilla laseilla kuin millään näyttövirityksellä.
 
Hommaa suosiolla CV1! Ei multakaan löydy Toucheja ja ajelen lähinnä autosimuja noilla.
Ihan riittävät siihen hommaan jos koneesta löytyy potkua ruuvata graffat lähes pohjaan.
Pääset ihan eri levelin tunnelmaan noilla laseilla kuin millään näyttövirityksellä.
Niin en tiedä, aika moni täälläkin Riftin käyttäjistä on puhellut sitä, että sukelluslasi efekti rupeaa häiritsemään jonkin ajan päästä kun laseja on käyttänyt. Sen takia mietityttää 500-600€ laittaminen, harmi kun täällä TRE:llä päin ei ole missään päässyt laseja testaamaan, se olisi kova juttu! :wtf:
 
No ei mua eikä ketään mun kaveriakaan ole moinen häirinnyt. Pikkasen eri tunnelma ajaa kisaa kun tunnet olevasi itse auton puikoissa. Iracingissä ajovarmuus kasvoi myös lasien ansiosta itsellä ihan mukavasti.
Tämä nyt lähinnä autosimupuolen kokemus koska muuta ei noilla tule ainakaan ennen Touchien hommaamista harrastettua juurikaan.
 
No perskules, odotellaan seuraavaa 499,- tarjousta ja pistetään tilaten :D. Kiitän kommenteista!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 622
Viestejä
4 493 876
Jäsenet
74 264
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom