VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Eihän tuo nyt voi pitää paikkaansa alkuunkaan.

Miten grafiikoiden pudottaminen voisi aiheuttaa sen, että peli pykii enemmän? Enkä kyllä usko, että 4770k olisi muutenkaan pullonkaulana, varsinkaan jos sitä on yhtään kellotettu ja/tai myös muu laitteisto on ajan tasalla.

Mulla saattaa vaikuttaa myös tuo käytettävä ratti (Accuforce), siinä data kulkee hieman raskaammin koneen ja ratin välillä, kun ratti lukee dataa suoraan pelin fysiikkamoottorilta. Toki uskomattomaltahan tuo kuulostaa, että pelattavuus heikkenisi kun herkkuja tiputtaa, mutta kun sen ihan itse on kokeillut ja havainnut. Veikkaan että ei se välttämättä tuosta prossusta johdu enemmänkin uskon, että syy voisi olla noissa muisteissa.
 
Viimeksi muokattu:
En kyllä usko, että toi accuforce auheuttaa nykimistä. Itsellä simucube direct drive enkä ole sen takia joutunut mistään asetuksista tinkimään. Toimii usb 2.0 kauttakin ihan hyvin.
 
Tuntuu että tää Vr mailma on tällä hetkellä niin sekavassa tilassa, että ei oikeen tiiä että mikä vaikuttaa mihinkin. Mun kohalla jää varmaan ikuiseksi mysteeriksi kumpi on pullonkaulana muistit vai prossu, kun seuraavassa päivityksessä vaihtuu molemmat.
 
Joo, itsellä siis i5-4670K ja Dirt pitää semmosia mikronykäyksiä, mikä tekee siitä pelikelvottoman. Grafiikka-asetukset ei vaikuta mitään joten pelimoottori on vaan paskasti tehty ja vaati vaan ylimääräistä ruutia (kun mennään sinne +60fps).
 
Mulla ne ei tosiaan oo mitään pikkunykimisiä, jos tiputan grafiikka asetuksia, ne on varmaan noin 0.5-1s mittaisia "hidastuksia" joita tulee tasaseen tahtiin. Silloin kun oli 1080 se oli juurikin tuollainen selkee nykäisy josta pystyi hyvin päättelemään että näyttis ei pysyisi mukana, mutta tuolla 1080ti ne ovat tosiaan sellaisia hidastuksa eli kuvapysyy mukana mutta kaikki kulkee hidastettuna. Sitten kun lisään herkkuja ruudulle tuo hidastus loppuu.
 
Minulla oli Dirt Rallyssa pientä tahmailua aikanaan Ivy-polven Xeonilla, mutta kun vaihdoin 6700K:hon, hidastelu loppui siihen. Näytönohjaimena on kuitenkin kohtalaisen aneeminen R9 390, eli pullonkaula löytyi nimenomaan prosessorista.
 
Te autosimuja oculuksella tai vivellä pelaavat - aiheuttaako pelaaminen minkäänlaatuista pahoinvointia? Itselle se on oikeastaan suurin syy miksi en ole ilennyt vielä hypätä vr-kelkkaan.
 
Itellä ei noi autopelit aiheuta ainakaan mitään ihmeempiä.
Osa peleistä taas missä voi kääntyä tateilla aiheuttaa itselle lievää pahoinvointia.
Kaveri ei kestäny kuin hetken vuoristorataa riftillä, mutta dirtin ajelua riftillä se ei meinannu malttaa lopettaa millään. :D
 
Ainoastaan dirt aiheutti aluksi, mutta vika oli vajaassa konetehossa. Myös huomannut, että pääkoppa siedättyy aikaamyöten, eikä pienet nykimisetkään enää haitannut.
Nykyään ei enää kukaan kaverikaan ole moittinut mitään pahoinvoinneista kun olen yleensä asiaa udellut ajosessioden jälkeen.
 
Te autosimuja oculuksella tai vivellä pelaavat - aiheuttaako pelaaminen minkäänlaatuista pahoinvointia? Itselle se on oikeastaan suurin syy miksi en ole ilennyt vielä hypätä vr-kelkkaan.

Oletko päässyt kokeilemaan laseja? Taipumus pahoinvointiin riippuu yksilöstä, joten kokeilematta sitä ei voi oikein tietää. Ratasimut eivät varmaankaan useimmilla aiheuta pahoinvointia, jos tekninen puoli on kunnossa. Dirt Rally taas ei sopine herkimmille, varsinkaan jos mukavuusasetukset ottaa pois päältä.

Toisaalta pahoinvointi usein vähenee kokemuksen myötä. Sille alttiit eivät varmasti tule koskaan kestämään fps-pelejä ilman apukeinoja, mutta monet vähemmän rankat jutut onnistuvat siedätyksen kautta. Pitää vain muistaa lopettaa heti, kun tulee epämukava olo.

Omalla kohdallani ainoa varma laatanheitin on tattikääntyminen. Sitä ei kovin monta minuuttia kestä, ja kun ensi kokemus oli muutenkin pakin sekoittavasta Ethan Carterista, niin olihan siinä hengiteltävä jonkin aikaa. Hiirellä kääntyminen taas ei tunnu yleensä lainkaan niin pahalta. Obduction ja Duke 3D menevät tuolla metodilla ilman mitään ongelmia. Quake II:ta kokeilin tällä viikolla puolisen tuntia, ja siinä tuli hieman epämukava olo, mutta toteutus oli muutenkin aika kaukana hyvästä VR:stä.
 
Viimeksi muokattu:
En ole päässyt kokeilemaan. Suurin osa vr-pelitarjonnasta tuntuu olevan näitä teleportti ja "pizzanpaistelupelejä", joten ajattelin että pahoinvointi olisi aika yleinen juttu.
 
Doom 3 aiheuttaa paskaa oloa about 5 minuutissa vaikka yrittäisi välttää äkkinäisiä liikkeitä.
 
Itsellä minecraf ainut peli missä tulee äkkiä huono olo.

Lentosimuissa ei edes 30fps jne aiheuta enää yhtään pahaa oloa.

Minecraft on vaan vissiin jotenkin erilainen :D
 
Mulla alussa kaikki pelit teki tosi pahan olon, mut muutaman päivän kun oli ajanut niin rupes tuo paha olo tulemaan. Lentosimussa tuli vielä parin kk jälkeenkin aika pahaolo, mutta en ole niitä nyt varmaan puoleen vuoteen kokeillut, että olisiko kroppa niihin siedättynyt. Parit kaverit jotka kokeili laseja niin niilllä ei tullut missään kohtaan pahaaoloa.
 
Mulla ei tuu noissa ratasimuissa pahaa oloa mutta dirt rallya riitti puolikas suomi pätkä jossa sen pahanolon sai aikaseks sen auton hervoton liikkuminen kypärään verrattuna. En tiedä saako sitä säädettyä jostain?

Miten muuten muut racing pelaajat hoitaa sen näkökentän suuntaamisen? Itsellä ainakin toi riftin cv1 kahdella anturilla kattoo oletuksena aina sinne suuntaan johon lasit on peliä käynnistäessä. 1/5 pelin käynnistyskerrasta se menosuunta osuu heti oikein. Tarkotan tällä siis että se auto kulkee muhun verrattuna muutamia senttejä vinossa ja itseä ainakin se häiritsee. Peleistähän voi säätää pitkittäis ja sivuttaissuunnassa muttei kiertämällä fovia.
 
Mä kohdistan käytännössä joka kerta tuon ajosuunnan/asennon, kun peli siirtyy radalle. Kaikista peleistä kun kutenkin löytyy tuo VR-kodistus. Itse pyrin aina sen säätämään siten, että pelin ratti olisi suurin piirtein samalla kohdalla kun simupenkin ratti, silloin ajoasento tuntuu jotenkin loogisimmalta.
 
Mulla ei tuu noissa ratasimuissa pahaa oloa mutta dirt rallya riitti puolikas suomi pätkä jossa sen pahanolon sai aikaseks sen auton hervoton liikkuminen kypärään verrattuna. En tiedä saako sitä säädettyä jostain?

Miten muuten muut racing pelaajat hoitaa sen näkökentän suuntaamisen? Itsellä ainakin toi riftin cv1 kahdella anturilla kattoo oletuksena aina sinne suuntaan johon lasit on peliä käynnistäessä. 1/5 pelin käynnistyskerrasta se menosuunta osuu heti oikein. Tarkotan tällä siis että se auto kulkee muhun verrattuna muutamia senttejä vinossa ja itseä ainakin se häiritsee. Peleistähän voi säätää pitkittäis ja sivuttaissuunnassa muttei kiertämällä fovia.

Itse käytän pelin asetuksista löytyvää näkökentän resetointinappia. Löytyy ainakin Project CARSista ja Dirt Rallysta.
 
Ja jos ei pelin valikoista löydy, niin ainakin Vivessä on itsessään resetointinappi, oletan että se löytyy myös Riftistä.
Ts. Vivessä se löytyy SteamVR:stä tarkemmin sanoen.
 
Kerkesin tuossa hetki sitten avaamaan vasta paketin, yllätyksenä oli sellainen että XBOX-Controllerin lähetin pyöri ympäri laatikkoa (ihmettelin jo ennen avaamista kun joku hölskyi paketissa), se löytyi lasien sisältä linssejä vasten ja itse mustassa paketissa oli jotain paskaa (räkää tms.). Tuon lähettimen ei millään pitäisi olla tuolla ns. pääosassa Riftin laatikkoa, koska sehän on siellä majakan alla boxissa omassa kolossaan mikä ei kyllä itsellään taida aueta, mielenkiintoista.

Tuli äkkiseltään vähän fiilis, että onko sattunut kohdalle joku kokeiltu laatikko, mitään sinettiähän noissa boxeissa ei näyttänyt olevan. No pistän Amazonille kyselyä ja kaippa tuota täytyy alkaa vaan testailemaan. :)
 
Oho. Nyt vähän haiskahtaa käytetyltä.
Katso nyt näkyykö linsseissä mitään naarmuja.
 
Oho. Nyt vähän haiskahtaa käytetyltä.
Katso nyt näkyykö linsseissä mitään naarmuja.
En hirveesti uskalla vielä purkaa, käyn Amazonin kanssa keskusteluja parhaillaan. Haluaisivat hyvittää 50€ ostohinnasta, vaihtaa tuotteen "uuteen" :D tai perua kaupat. Taidan tehdä vaihdon, perhanan perhana kun viikonlopuksi oli varattu aika vain VR-maailmalle, no näitä sattuu. :rolleyes:
 
Enpä olisi uskonut Amazonia "kusetus" firmaksi. Tollainen syö miestä.
Niin, tiedä nyt sitten pitäisikö perua koko kauppa ja tilata tuolta Oculuksen omilta sivuilta, vaikka se vähän hinnassa tuntuukin, mutta varmasti olisi luottavaisempi fiilis tilauksen saapuessa. :hungry:

En tiedä uskaltaako luottaa tuohon vaihtoon, että sieltä tulisi varmasti mintissä kunnossa oleva boksi, todennäköisesti tulisi, mutta ei tämä nyt hirveästi luottamusta herätä.

Tarkemmin kun tutkin laatikkoa, niin pari usb suojamuovia uupuu myös, todella hämärä homma.
 
Mulla ei tuu noissa ratasimuissa pahaa oloa mutta dirt rallya riitti puolikas suomi pätkä jossa sen pahanolon sai aikaseks sen auton hervoton liikkuminen kypärään verrattuna. En tiedä saako sitä säädettyä jostain?

Miten muuten muut racing pelaajat hoitaa sen näkökentän suuntaamisen? Itsellä ainakin toi riftin cv1 kahdella anturilla kattoo oletuksena aina sinne suuntaan johon lasit on peliä käynnistäessä. 1/5 pelin käynnistyskerrasta se menosuunta osuu heti oikein. Tarkotan tällä siis että se auto kulkee muhun verrattuna muutamia senttejä vinossa ja itseä ainakin se häiritsee. Peleistähän voi säätää pitkittäis ja sivuttaissuunnassa muttei kiertämällä fovia.

Dirt rallyn asetuksissa on vaihtoehto lukita kypärä horisonttiin tai autoon. En muista tarkalleen missä se oli, oliko jossain HUD asetuksissa jopa. Oletuksena kamera lukittu horisonttiin niin se auto heiluu aika pahasti kypärään verrattuna. Monelle tuo on kuitenkin helpompi pahoinvoinnin kannalta, kun kypärän lukitsee autoon niin koko maailma pomppii vaihtoehtoisesti.

Peleissä on yleensä reset hmd näppäin(dirt on muistaakseni control defaulttina) ja yleensä pystyy vielä bindaamaan haluamaansa nappiin. Oculuksen remotella voi myös tehdä resetin, eli sinne yleisvalikkoon vaan ja "reset view in app" vai mitä lie siinä lukikaan.
 
Testasin Riftiä ja Viveä peräkkäin Elitessä, jotain eroja kirjoittelin tuonne Elite-ketjuun.

Elite: Dangerous (PC, XBone) PS4 27.6

Täytyy kyllä sanoa että elitestä on itsellä ihan päinvastaiset fiilikset. Ehdottomasti se riftillä kuvanlaadun takia. Kuvanlaatu vivellä on tavallista heikompi verrattuna riftiin jostain syystä elitessä, varsinkin tekstiä on älyttömän vaikea lukea ja rosoreunoja näkyy paljon enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Itselle olisi vähän pettymys jos ei tulisi pariin vuoteen pahemmin kehitystä. Ei kyllä haittaa vaikkei oculukselta tule mitään kun mulla lähtee rifti muutenkin kiertoon moraalisista syistä. Toivottavasti se LG:n prototyyppi tulisi piahkoin markkinoille ja siihen olisi vielä päivitetty näytön resoluutiota. Meikäläiselle muut speksit on jo "tarpeeksi hyvät", resoluution ja sde:n vähennys olisi tärkeintä. Sen jälkeen FOV.
 
No ei sieltä suunnalta ainakaan vielä ole tullut mitään varteenotettavaa haastajaa. Vai onko multa mennyt jotain ohi?
 
No ei toi Pimax kaukana ole... :think:

On se ainakin sen perusteella, mitä firma on esitellyt eli käytännössä autotalliprotoja. Toistaiseksi ainoa hyvä asia noissa on ollut resoluutio. Kaikki muu on täysin levällään. Viven kohdalla sen sijaan pitäisin ihan mahdollisena, että ensi vuonna tulee kohtalainen päivitys.
 
On se ainakin sen perusteella, mitä firma on esitellyt eli käytännössä autotalliprotoja. Toistaiseksi ainoa hyvä asia noissa on ollut resoluutio. Kaikki muu on täysin levällään. Viven kohdalla sen sijaan pitäisin ihan mahdollisena, että ensi vuonna tulee kohtalainen päivitys.

Tuolla meidän Elite-discossa yhdellä on toi "4K" Pimax ja kuvanlaatu on kuulemma todella hyvä, mutta tracking on se ongelma.
Mutta hintaisekseen kuulemma erinomainen laitos.
 
Tuolla meidän Elite-discossa yhdellä on toi "4K" Pimax ja kuvanlaatu on kuulemma todella hyvä, mutta tracking on se ongelma.
Mutta hintaisekseen kuulemma erinomainen laitos.

Uskon kyllä, että se soveltuu kohtalaisesti tuohon käyttöön korkean resoluution ansiosta. Puutteena on kuitenkin edelleen alhainen virkistystaajuus (60 hz) ja muun kuin pään rotaation seurannan puuttuminen, ja nämä ovat minusta todella isoja miinuksia myös simukäytössä.

Näille kiinalaisille kopiopajoille on helppoa tuottaa jonkinlainen silmikko ja lyödä siihen Samsungin korkean resoluution kännykkäpaneeli. Tie nousee pystyyn siinä, että paneelin pitäisi täyttää VR-käytön vaatimukset ja sen yhteyteen pitäisi myös saada laadukas seurantajärjestelmä. Näitä ei voi ostaa ainakaan vielä valmiina palikoina, joten isot valmistajat tulevat ainakin jonkin aikaa olemaan ainoita, jotka pystyvät tarjoamaan täyden kokemuksen. Viiden vuoden päästä tilanne voi toki olla täysin toinen.
 
Lensflaret on astetta kovemmat riftillä mutta mun mielestä ero ei ole iso eikä se vaikuttanut kokemukseen oikeastaan mitenkään. En sitten tiedä että olenko vaan käyttänyt riftiä niin paljon ettei ne flaret enään häiritse. Lensflaren lisäksi vivellä näkyy aika selvästi ne fresnel linssin renkaat elitessä. Tiukan vertailun tein itsekin default väreillä. Pitäs melkeen tehdä uusiksi, tuosta alkaa olemaan jo puoli vuotta pian aikaa. Pistää myös mietityttään että onkohan noissa headseteissä yksilöeroja lensflaren määrässä tai vaikuttaako siihen miten esimerkiksi pään muoto. Se ainakin voisi selittää miksi ne flaret on joillekin voimakkaamman tuntuisia. Ei se nyt välttämättä kaikki fanipoikien piikkiin mene.

Kuvat otettu itse:
JajaM04.jpg



Itselle olisi vähän pettymys jos ei tulisi pariin vuoteen pahemmin kehitystä. Ei kyllä haittaa vaikkei oculukselta tule mitään kun mulla lähtee rifti muutenkin kiertoon moraalisista syistä. Toivottavasti se LG:n prototyyppi tulisi piahkoin markkinoille ja siihen olisi vielä päivitetty näytön resoluutiota. Meikäläiselle muut speksit on jo "tarpeeksi hyvät", resoluution ja sde:n vähennys olisi tärkeintä. Sen jälkeen FOV.

Eiköhän sieltä tule. Itsellä toiveet next gen mallista on parempi resoluutio ja pienempi sde, pentile hiuksista v********** ja sit toi häikäisy ongelma.


Uskon kyllä, että se soveltuu kohtalaisesti tuohon käyttöön korkean resoluution ansiosta. Puutteena on kuitenkin edelleen alhainen virkistystaajuus (60 hz) ja muun kuin pään rotaation seurannan puuttuminen, ja nämä ovat minusta todella isoja miinuksia myös simukäytössä.

Näille kiinalaisille kopiopajoille on helppoa tuottaa jonkinlainen silmikko ja lyödä siihen Samsungin korkean resoluution kännykkäpaneeli. Tie nousee pystyyn siinä, että paneelin pitäisi täyttää VR-käytön vaatimukset ja sen yhteyteen pitäisi myös saada laadukas seurantajärjestelmä. Näitä ei voi ostaa ainakaan vielä valmiina palikoina, joten isot valmistajat tulevat ainakin jonkin aikaa olemaan ainoita, jotka pystyvät tarjoamaan täyden kokemuksen. Viiden vuoden päästä tilanne voi toki olla täysin toinen.

PSVR on myös 60hz ja tuntuu pelaavan ihan hyvin, mutta joo, ei toi Pimax ole ihan vielä siellä, mutta uskon, että parin vuoden päästä on. Ei toi seurantakaan nyt niin hitechiä ole, etteikö kiinalaisfirmat semmoisen halutessaan suht nopeasti tekisi. Onhan tota TrackIR:ääkin myyty ikuisuus jo.
 
PSVR on myös 60hz ja tuntuu pelaavan ihan hyvin, mutta joo, ei toi Pimax ole ihan vielä siellä, mutta uskon, että parin vuoden päästä on. Ei toi seurantakaan nyt niin hitechiä ole, etteikö kiinalaisfirmat semmoisen halutessaan suht nopeasti tekisi. Onhan tota TrackIR:ääkin myyty ikuisuus jo.

PSVR:ssä pitäisi olla 120-hertsinen paneeli. Pelit tähtäävät 60 fps:ään, joka sitten uudelleenprojisoidaan 120 hertsiin. Seurannan nyansseista en osaa sanoa, mutta TrackIR ei varmastikaan vaadi samanlaista nopeutta ja tarkkuutta kuin VR-lasit. Jos seuranta olisi helppo juttu, varmaan muissakin laseissa kuin Riftissä olisi kunnolla toimiva ir-seuranta.
 
Jumankauta.. Nyt löyty huikean näkönen peli, ainakin scifi-fanin silmissä.. :eek:
Menny kyllä oman tutkan ohi ihan täysin.



3 päivää sitten julkaistu, hintaa Steamissa 23 euroa.
 
Niin, tiedä nyt sitten pitäisikö perua koko kauppa ja tilata tuolta Oculuksen omilta sivuilta, vaikka se vähän hinnassa tuntuukin, mutta varmasti olisi luottavaisempi fiilis tilauksen saapuessa. :hungry:

En tiedä uskaltaako luottaa tuohon vaihtoon, että sieltä tulisi varmasti mintissä kunnossa oleva boksi, todennäköisesti tulisi, mutta ei tämä nyt hirveästi luottamusta herätä.

Tarkemmin kun tutkin laatikkoa, niin pari usb suojamuovia uupuu myös, todella hämärä homma.
Testaat ja jos siinä ei ole mitään vikaa, niin otat sen tarjotun 50€ hyvityksen ja unohdat koko asian?

Ei ostopaikkaa ainakaan kannata alkaa tuon takia muuttamaan, eli jos on pakko saada 100% mintti setti, niin kyllä Amazon sellaisen varmasti toimittaa vaihdossa.
 
Testaat ja jos siinä ei ole mitään vikaa, niin otat sen tarjotun 50€ hyvityksen ja unohdat koko asian?

Ei ostopaikkaa ainakaan kannata alkaa tuon takia muuttamaan, eli jos on pakko saada 100% mintti setti, niin kyllä Amazon sellaisen varmasti toimittaa vaihdossa.
Sain juuri soiton Saksasta, että eivät pysty korvaavaa laitetta toimittamaan 1-2kk, peruin koko kaupat ja taidan jättää VR hommat hetkeksi sikseen, että näin.
 
Sain juuri soiton Saksasta, että eivät pysty korvaavaa laitetta toimittamaan 1-2kk, peruin koko kaupat ja taidan jättää VR hommat hetkeksi sikseen, että näin.
Ok, ilmeisesti siellä on tarjouskampanjan vuoksi varasto tyhjänä. 1-2kk kuulostaa silti aika ylivarovaiselta arviolta, mutta mistäs sitä tietää.
 
Ei ole saanut kovin hyvää vastaanottoa Road to VR:ssä.

Mjoo... Voi olla että lähtee elämäni ensimmäinen refund Steamista. Ostin tuon tuossa aiemmin illalla ja pelailin toista tuntia. Vaikka peli on scifi-fanin mieleen miljöön puolesta ja se on todella siisti, niin alkuinnostuksen jälkeen yhdyn moniin mielipiteisiin RtVR:n revikassa.
Itelle suurimpana miinuksena toi että yksinpelikamppis on tunnissa läpi ei ole todellakaan 23 euron arvoista. Moninpeli nyt ei juuri edes kiinnostakaan.
 
Ok, ilmeisesti siellä on tarjouskampanjan vuoksi varasto tyhjänä. 1-2kk kuulostaa silti aika ylivarovaiselta arviolta, mutta mistäs sitä tietää.
Hyvin nukutun yön jälkeen päätin, että testataan vehje kunnolla ja jos kaikki toimii niin kuin pitää ni voila. Saapahan vielä vähän rahaa takasin.
 
Kuuluuko noissa Riftin linsseissä olla keskellä tuollainen ns. sormejäljen näkönen osio? Kummassakin linssissä ihan keskellä siellä linssin sisällä. o_O
 
Kuuluuko noissa Riftin linsseissä olla keskellä tuollainen ns. sormejäljen näkönen osio? Kummassakin linssissä ihan keskellä siellä linssin sisällä. o_O
Jos tarkoitat niitä renkaita, niin kyllä kuuluu. Se on se fresnel-linssin tekniikka, joka ne aiheuttaa.

p3040350-1.jpg


Käsittääkseni linssitekniikasta johtuu myös Riftiä kilpailijoita pahemmin vaivaava godray-ilmiö:

CrepuscularRays.jpg


Edit.typo
 
Viimeksi muokattu:
Mistäs tuollaisia pehmusteita sais edullisesti?
Onko kellään täällä kokemuksia onko ostamisen arvoiset?
 
Onko vinkkiä tuohon kun Sensori ei tunnistu sitten millään, se käsittääkseni pitää olla kuitenkin USB 3.0 paikassa? Ei tää VeeÄrräily nyt ihan putkeen mene! :cigar2:

edit: Ei toimi myöskään USB 2.0 paikassa... puuh
 
Viimeksi muokattu:
Onko vinkkiä tuohon kun Sensori ei tunnistu sitten millään, se käsittääkseni pitää olla kuitenkin USB 3.0 paikassa? Ei tää VeeÄrräily nyt ihan putkeen mene! :cigar2:

edit: Ei toimi myöskään USB 2.0 paikassa... puuh
Se on ikävä kyllä aika tarkka siitä mikä piiri koneessa on.

Aja Oculuksen oma yhteensopivuustyökalu:
https://support.oculus.com/1357437467617798

Jos tuo herjaa USB-yhteensopimattomuudesta, niin sitten vaikka tällaista tilaukseen -->
https://www.amazon.de/Inateck-Expresskarte-20-Pin-Stecker-Connector-Strom-Y-Kabel/dp/B00FPIMJEW/
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 621
Viestejä
4 493 845
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom