Aika loogista sinänsä. Peruuttaminen tehdään yleensä siksi, että palvelu ei vastaa odotuksia. Toisella kerralla ei pitäisi enää tulla yllätyksiä.Protonista sellainen varoitus että tuota heidän 30 päivän perumisoikeutta voi käyttää vain kerran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika loogista sinänsä. Peruuttaminen tehdään yleensä siksi, että palvelu ei vastaa odotuksia. Toisella kerralla ei pitäisi enää tulla yllätyksiä.Protonista sellainen varoitus että tuota heidän 30 päivän perumisoikeutta voi käyttää vain kerran.
Protonista sellainen varoitus että tuota heidän 30 päivän perumisoikeutta voi käyttää vain kerran.
Itse olen nyt jumissa kahden tilin ja kahden tilauksen kanssa, kun black fridayn aikaan ostin 12kk tilauksen ja sitten black fridayn jälkeen kun tuli parempi 80% tarjous niin ostin 24kk toiselle tilille. Yritin perua tuon 12kk tilauksen mutta koska olen perunut kerran aikaisemminkin niin proton kieltäytyy palauttamasta rahoja.
Yritin sanoa että tuollaisen ehdon tulisi olla selvästi esillä eikä haudattuna johonkin terms of service tekstiseinään ja pyysin palautusta uudelleen, mutta protonilta ei vastattu enää ollenkaan.
Maksoin luottokortilla niin täytyy toivoa että saisin rahat takaisin sitä kautta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.