En minä väitä yhtään mitään suuntaan tai toiseen, todistustaakka on sillä joka esittää alkuperäisväitteen.
Ja vielä vähemmän ymmärrän mitä tarkoitat "1.7% osuus korjattu" tms, ei viat ole mikään vakio, sinne tulee uusia ongelmia kun vanhoja korjataan ja ajureita optimoidaan, ihan valmistajasta riippumatta.
DirectX-puolella kaikki taitavat käyttää ihan standardia DXR-rajapintaa, mikä toimii valmistajasta riippumatta jos kortille tehdään DXR-ajurit (mitään oikeaa kiihdytysrautaahan tämä ei vaadi, se on vain nopeampaa).
Vulkan-puolella tilanne on sen sijaan toinen, koska standardoitua RT-kiihdytystä ei ole vielä olemassa. Tämän hetkiset Vulkan-pelit RT-kiihdytetyin efektein toimivat siis vain NVIDIAn RTX-näytönohjaimilla, ellei niille luoda vaihtoehtoista toteutusta kun Khronos julkaisee lopulliset RT-kiihdytyslaajennoksensa. (Tällä hetkellä niistä on olemassa alustava versio testikäytössä, mitä tukee kaikki valmistajat RT-kiihdytyspioneeri Imaginationista (PowerVR) lähtien, joten piakkoin luultavasti tulee valmista)
DLSS 2.0 ei toimi kaikissa peleissä, jotka tukee esim TAA:ta, vaan DLSS 2.0 vaatii engineltä muun muassa sen TAA-tuen että sitä DLSS 2.0:aa ylipäätään voidaan tukea. Se pitää kehittäjien kuitenkin erikseen lisätä peliinsä ja vaatii oletettavasti edelleen yhteistyötä NVIDIAn kanssa, vaikkei pelejä erikseen opetetakaan neuroverkoille enää.
Tää on aika huono ilmaisu kun AMD:n seuraavat kaksi sukupolvea on nekin Naveja (Navi 2X, Navi 3X)