Siirretty muualta..
Kuulostaa siltä, että siellä on yksi hyvin raskas säie ja >3 kevyempää säiettä. SMTn kanssa sen raskaan säikeen kanssa joku kevyemmistä säikeistä menee välillä samalle fyysiselle ytimelle, mutta ilman SMTtä käyttis tajuaa pitää sen raskaan säikeen pyörimässä koko ajan omalla ytimellään.
Kuormanjako on ei-triviaali, ja tosimaailmassa esiintyvä ongelma.
Se, että prossussa on onneton säiekohtainen suorituskyky eikä koko piirin kapasiteetista saa pienellä säiemäärällä kuin murto-osan käyttöön on kyllä myös piirin oma vika.
Paremmassa prossussa olisi järeämmät ytimet joissa parempi yhden tai muutaman säikeen suorituskyky.
Jaahas. Täällä olet yrittänyt puolustella kuinka nuo bulldozeri-johdannaiset ovat muka uusilla softilla ihan päteviä prossuja ja sitten se sinun pätevyytesi saadaankin aikaan sillä, että pudotetaan benchmark-setistä pois sellaiset benchmarkit millä ne ei pärjää.
3dmark firestrike käyttäytyy nimenomaan kuten suurin osa todellisista peleistä - se rinnakkaistuu monelle säikeelle epätäydellisesti.
A. Kyllä puolustan jotain jos se ei paskaansa ansainnut
B. Minua ei kiinnosta mikä prossu testeissäni pärjää ja mikä ei.
C. Yritän vaan auttaa budjetti koneen kasaajia löytämään halpa ja riittävän hyvä kone.
D. Eli haluan vaan näyttää miten mikäkin pärjää missäkin.
3dmarkista että se muka kuvaa hyvin todellista suorituskykyä peleissä? Tiedätkö miten huono väite tuo on?
Esim nuo X79 kannan 8c/16t Xeonit (esim e5-2670) pärjää firestrikessä todella hyvin hakaten monet prossut. Mutta oikeassa maailmassa ekan sukupolven (lga1156) Core i7:n hakkaa sen aivan selvästi.
Eli Firestrike ei kuvaa oikeaa suorituskykyä pätkän vertaa. Time Spy on sitten paljon parempi.
Nyt kesäkuussa aloitan uuden kauden ja mukana on 16 vuonna 2018 ja 2019.julkaistua peliä kuten World War Z ja Rage 2.
Niin tässä on kiva nähdä miten mikäkin suoriutuu.
Jos tältä porukalta kysytään niin ainoa millä pystyy pelaamaan on 9900K ja RTX 2080 Ti. Mutta kun se ei ole niin yksinkertainen asia.
Kun saa mennä aika vanhoihin roiniin ja vielä nauttia uusista peleistä hienosti.
Minä kun yritän vaan auttaa ja te annatte vaan paskaa niskaan kuinka väärässä olen, kun tulokset sotii teidän mielipiteitänne vastaan. Mikä nyt on valitettavaa.
Mutta tulevalle testi kaudelle sain vasta mukaan i3-8350K, e5-1620, e5-1620 v2, e5 1650 v2, ryzen 3 1200 ja ryzen 5 1600.
Parempia muisteja olen myös haalinut. gtx 980 ti sai lähteä ja nyt tilalla Vega 64.
Joten tulee mielenkiintoista.