En tiedä onko korjattu tai parannettu niitä väkijoukokkoja ja niiden "bugittamists". Sen takia en itse tätä voinut pelata. NPC hahmot warppaili, nytkyi ja clippaili toistensa läpi jatkuvasti. Myös se etäisyys, millä NPC hahmojen vaatteiden fysiikat alkoi toimia, oli joku 10m pelihahmosta. Vaatteet tuntuivat myös usein "vaihtuvan" hahmojen päällä ihan siinä lähietäisyydellä.
Ihan järkyttävän näköistä oli meno siis NPC hahmojen osalta, silloin joskus 2015, kun tätä viimeksi kokeilin pc:llä, täysillä asetuksilla. Pelissä ollaan kuitenkin niin usein tuolla ihmisten ilmoilla, että en itse pystynyt vaan pelaamaan. Katolta kun kattoi, niin aika psykedeelinen oli näkymä, vaatteiden "vilkkuessa", hahmojen kävellessä toistensa läpi ja warppaillessa. Porukka valittelee jostain CP2077:n kääntyessä häviävisyä NPC hahmoista, mutta tässä se meno vasta Benny hilliä olikin.
...
Jatkokommentit, kun tuli tutkittua grafiikkaa.
Pelasin sitten vielä yksinpelinä loputkin co-op -tehtävät, joista hankalimmissa on kyllä apua Dead Kings DLC:n Suger's Legacyn miekasta, joka kannattaa hankkia vaikka ratkaisuohjeita käyttäen. Taisteluihin kun joutuu hyvin usein, vaikka niitä yrittäisi välttää... Ja Dead Kings DLC:hen ei kannata mennä liian aikaisin, koska jos siellä ei saa huonoin varustein ja taidoin ratkaistua ensimmäistäkään sequencea, niin ei pääse koskaan palaamaan Pariisiin. Itse menin vasta päätehtävien jälkeen.
Sitten katselin väkijoukkoa. En ollut tosiaan aiemmin huomannut, mutta siellä on välillä joku, josta huomaa enemmänkin kasvojen ja vaatteiden tarkentumista ja muuttumista. Tosin on yleensä ollut kiire mennä tai tulee katseltua muuta, niin oli jäänyt huomaamatta enkä anna häiritä jatkossakaan.

Vinkki (tosin ei ole ilmainen vaihtoehto...): Hankaluutena näissä peleissä on ainakin minulla ollut vaikeus muistaa, mitä toimintoja tai aseita saa eri peleissä mistäkin napeista (enkä siksi ollut koskaan aiemmin pelannut yhtään peliä kovinkaan pitkälle). Nyt sain sitten apua Stream Deck XL:stä, jonka valintanapit toimivat näppäimistön rinnalla ja valaistuna auttavat pimeässäkin. Enää ei tarvinnut opetella kaikkea ulkoa. Seuraavaksi työn alle AC Syndicate, joka myöskään Unityn tavoin ei ole vielä RPG:tä kuten uusimmat AC:t.