Mä olen asunut koko ikäni helsingin kantakaupungin alueella. Mun mielestä vihreitä tuleekin nokkia, koska ne tuntuvat suurelta osin olevan ylimielisiä ja tekopyhiä kyrpiä, jotka joutaisivat tulla upotetuksi kalanruuaksi jotta edes jollain tapaa olisivat "hyödyksi" luonnolle.Kyllä saa kritisoida, mutta siinä menee herkästi Hankkija-lippalakkiperteiltä puurot ja vellit sekaisin. Vihreitä kytätään ihan niin kuin he eläisivät jossain luostarissa irrallaan ulkomaailmasta. Minulle vihreät arvot ja ajatukset ovat tavoitteita, joita kohti maailmaa pitäisi kuljettaa. Jokainen voi omalta osaltaan miettiä, mitä valintoja tekee. Vaikka tekisikin jossain vaiheessa huonompia valintoja, niin ei se sulje pois oikeutta tavoitella parempaa planeettaa meidän kaikkien asuttaviksi.
Jotenkin nyppii tämä jatkuva vihreiden nokkiminen. Jossain hevon perseessä asuvat, äidin uuninpankolla asuvat aikamies pojat huutavat tuskaansa, kun iso paha vihreä uhkaa vielä pois heidän taunuksensa. Tai vaarentaa rahanmättämisautomaatin, jossa kaikki muut ovat jollain käsittämättömällä velvollisia kustantamaan tuon maatiaisasumisen sekä siitä koituvan ekologisen kuorman.
Ydinvoiman vastustaminen ja liikennesuunnittelu sillä idealla, että hankaloitetaan yksityisautoilua jotta autot seisoskelevat tahallaan järjestetyissä ruuhkissa ei liene paras tapa vähentää co2 päästöjä...
Tekeekö tämä musta uuninpankolla asuvan aikamiespojan, vai voinko jatkaa avoliittoa taka-töölössä?
Päivittäisen työmatkan (20km/suunta) kuljen omalla autolla, koska julkisilla siihen menisi tuplasti enemmän aikaa.