Totuus on ongelma sodan aikana ja nykyään muutenkin raja on häilyvä, mutta aika lähelle pääsee todennäköisyyksillä ja vertaamalla eri medioiden ja tiedustelupalveluiden tietoja keskenään. Vai meinaatko, että länsimainen media syöttää meille propagandaa ja se onkin Venäjä joka tässä nyt tarjoaa isänmaan turvaa, demokratiaa ja lämmintä kättä. Ei tarvitse vastata, tämä ei ollut oikea kysymys.No vittu eihän ole! Mä haluisin vaan tietää että millä sä todistat kuka puhuu totta.
Laita hetkeksi korkki kiinni, jos tunteet valtaavat liikaa alaa korvien välistä.
Voit ihan itse testata että tuo toimii. Ettei vaan olisi popularisti P.Järvinen sukeltanut informaatiovaikuttamisen syvään päätyyn ihan itse. Vähän tarkoituksellista nimipalveluhäröilyä väliin ja heti on "tutkiva journalisti" kiinni limpussa.No ei tietenkään kaikkialle mutta esim:
![]()
EU esti pääsyn Venäjän propagandasivuille
Russia Today (RT) on venäläinen "uutissivusto", joka valtiollisen ohjauksen ansiosta levittää lähinnä virallista propagandaa. Sillä on myös ...pjarvinen.blogspot.com
Edit.
Luin tuon Järvisen kirjoituksen eilen huolimattomasti. Olkoonkin popularisti, niin ihan oikeassa hän tuossa kuitenkin oli. Tarkemmin täällä:
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24. helmikuuta 2022
No vittu eihän ole! Mä haluisin vaan tietää että millä sä todistat kuka puhuu totta. Totuus on ongelma sodan aikana ja nykyään muutenkin raja on häilyvä, mutta aika lähelle pääsee todennäköisyyksillä ja vertaamalla eri medioiden ja tiedustelupalveluiden tietoja keskenään. Vai meinaatko, että...
bbs.io-tech.fi
Viimeksi muokattu: