Totta helvetissä Toveri on puolueellinen, minäkin olen puolueellinen eli lännen ja Ukrainan puolella. Eihän tässä ole mitään epäselvää, suurin osa meistä on demokratian puolella ja seuraa tyrmistyneenä Ukrainassa tapahtuvaa rikosta, joka kestänyt jo 1.5 vuotta. Mitä Toveriin tulee, minäkin olen lähes kaikki sen youtubevideot aiheesta nähnyt, ei niissä mitään sensaatio/toiveajattelua/ vääristelyä ole, lähinnä sitä mitä yleisellä tasolla tilanteesta kirjoitetaan muutenkin, mutta asiantuntevan pitkän armeijapalveluksen tehneen kokemuksella. Melko peruskauraa ja missään se ei ole mielestäni väittänyt mitään poikkeavia skenaarioita tai fantasioita, oman sotauransa näkökulmasta pohdiskellessaan tilannetta. Siihen kuuluu myös pohdiskelua mahdollisista tulevista tapahtumistakin, kuten keskusteluun kuuluu.-snips-kyllähän Toveri on kunnostautunut vain lähinnä kertomaan kuinka Venäjältä loppuu miehet ja ammukset ihan justiinsa, vähintäänkin ensi viikolla. Toki varmasti jossain kohtaa voinut osua maaliinkiin, mutta mielestäni harvakseltaan jos ollenkaan.
Ja vielä kun heppu myöntää olevansa puolueellinen, niin mitä tässä nyt pitäisi käydä läpi...
Pekka Toveri sanoo antavansa sodasta sivistyneitä arvauksia – "Totta hemmetissä mä olen puolueellinen"
Sodan kommentoijan tehtävä on koota tietoa ja suhteuttaa sitä. Tutkija näkee tärkeänä, että asiantuntijoita käytetään monipuolisesti.www.ts.fi
Faktahan on että hänellä on enemmän ymmärrystä kenttäasioista tositilanteista kuin yhdelläkään tällä foorumilla, joten melko huvittavaa kritiikkiä kyllä kirjoitat Toverista.
Rintamalla sattuu ja tapahtuu, oli siellä sitten kidutuskammioita tai Natonatseja tai ei, päästään vain aina samaan lopputulokseen että Venäjä helvettiin Ukrainasta niin pian kuin mahdollista. Suurin osa ongelmista ratkeaa sillä, ja jälkipuinnit sitten seuraavaksi.
Viimeksi muokattu: