Niin? En ole kiistänyt etteikö sun viestisi olisi mennyt tunteisiin, kuten todella tarkkaavaisesti huomasit.
"[edit] Itse en olisi postannut mitään tuollaista tänne, koska se on vain sairasta!" Kyllä tuo nyt on vaan tulkittavissa niin, että hyväksyt örkkien teot, mutta heti kun vastaavaa osuu "viattomiin venäläisiin", niin se on sairasta, mutta et ole aikaisemmin ainakaan avautunut kun miehityshallinon ihmisiä on tosiaan salamurhattu, jotka tosiaan myös ovat jonkun perheenjäseniä. tai riittääkö "Vahinkoja sattuu, mutta siltikään en oiken pysty hyväksymään jonkun perheenjäsenen kuolemaa autopommin kautta..." myös tuomaan mielikuvan siitä, että tosiaan se Ukrainalaisten naisten ja lapsien tappaminen on OK, mutta ei jonkun "viattoman venäläisen", joka sattuu olemaan pahimmanlaatuisten propagandapaskan tytär?
Että ihan itsellesi vaan siellä valoja päälle.
Ja mikä tulee tosiaan tuohon mikä meni tunteisiin, niin voit itsekkin ehkä koittaa lukea paremmin, koska kysyin että mikä nyt tässä "viattoman venäläisen" salamurhassa meni tunteisiin, että pitää tuomita ja sanoa sairaaksi? Ja tarkensin vielä, että johtuuko se siitä, että sitä ei tehty ns. ohjuksilla tai kranaateilla?
Ja taas viittaat, että olisin jotenkin rys... puolella... Olen vain sanonut, että " en oiken pysty hyväksymään jonkun perheenjäsenen kuolemaa autopommin kautta". Niin kerros taas missä kohtaa olen viitannut "viattomaan venäläiseen"? LOPETA VALEHTELU JA OPETTELE LUKEMAAN!
Autopommi on suunniteltu minimoimaan sivulliset uhrit, KRANAATIT JA OHJUKSET EIVÄT OLE!
AIVOT KÄYTTÖÖN KIITOS! Ja en tämän enempää ala sulle suomentamaan suomenkieltä! Hyvästi!