Nimimerkit vastakkainSiis täällähän mennään laukalla.. eli propagandaa ei ole olemassa paitsi venäjältä? 9000 afu sotilasta kuollut? Fakta koska ukrainan viranomaisilta? Ja täällähän puhutte itteenne pussiin kun kelaa keskustelua taaksepäin.. mihin miljoonan miehen armeija kadonnut? Tottahan sekin oli, eikai 9000 siihen pahaa lovea tee? Tiedän ja meidän median luottama nexta:
Maaliskuussa, kyllä, meidän mediat tuolloin raportoi saman "totuutena"
mites nyt näin on päässyt käymään? Aaltola ja toveri blastaa joka viikko uudesta venäjän heikkoudesta, silti siellä kaikki paraatit järjestetään (voiton päivä, laivaston juhla) ja nyt army 2022, riittääkö 4x messukeskuksen vertaus nuihin messuihin? Miten ne voi järjestää nuita kun 70% venäjän armeijasta on ukrainassa (-pekka toveri) ? En kysy älykkönä, sitä en ole mutta realistina ja maalaisjärjellä.
Asiasta toiseen, ollaanko Paavo Väyrynen jo kaikkien näiden vuosien jälkeen mitä palvellut suomen kansaa ulkoministerinä jne niin nyt leimattu kremlin trolliksi jolle maksetaan ruplissa? Vielä viimesenä aiheeseen liittyvä kuva boostaamaan tätä juttua.
-ile
En ole väittänyt ettei propagandaa olisi lännessä. Syy miksi puhuin venäjän propagandasta on, että olen sitä vastaan.
Olen sairastanut koronan, erosi normaalista flunssasta siten että juuri ja juuri jaksoin täysin pakolliset asiat tehdä, muuten täytyi levätä/nukkua. Rokotteita otin kaksi. Olen kai lammas, bää bää (Kerroin jo valmiiksi kun tuntuu olevan teidän suosikkiaiheita?)
Kyllä venäjän armeija näyttää luhistuvan. Kiovan porteilta vetäydytty kauas itään ja asemat pysyneet jo tovin.
Ukrainakin järjesti venäjän army 2022 messut keskellä Kiovaa. Hyvin siis riittää kalustoa. Meinaatko jos 70% on sijoitettu Ukrainaan, niin lopuista 30% ei riittäisi täyttämään muutamaa messukeskusta? Joku härveleistä tilattu alibabasta ja pultattu sinko selkään. Muutenkin aika ”high-teknik” kamaa, jota tuskin prototyyppejä enempää o.
Ja tämä jatkuva totuus totuus totuus. Ei sellaista joka näkökulmasta kritiikkiä kestävää titaanista totuutta ole olemassa ja jos olisikin niin vähiten se mistään puuttinin mafialta löytyisikään.
Kuinka on mahdollista että vapaassa ja tasa-arvoisessa maassa ihminen vajoaa sellaiseen synkkyyteen jossa venäjän malli nähdään parempana vaihtoehtona ja ”totuutena”, vaikka lähinnä se on pelkkää paskaa sekin.