Se, että siviilikohteita on pommitettu ei poissulje sitä, että joku voisi vähän liioitella lopputuloksia, jotta saadaan Natoa painostettua puuttumaan peliin.
Ja tottakai mä mietin, että miksi vitussa Venäjä pommittaisi sairaalaa, joka on täynnä potilaita, kun tuo vain pahentaa heidän asemaansa ja saa kansainvälisen yhteisön kääntymään yhä enemmän heitä vastaan. Jos oikeasti oli näin tyhmiä ja siellä oli potilaita, niin sitten se on niin. Lähtökohtaisesti vain epäilen näin hölmöjä ja barbaarisia ratkaisuja jopa venäläisiltä.
Minua kiinnostaa yksityiskohdat ja lähtökohtaisesti oletan, että jokainen ihminen, ei vain venäläiset, valehtelee, kun siitä on heille hyötyä.
Joku Venäjätrolliksi väittäminen on täysin idioottimaista ja lapsellista , kun olen Naton puolesta puhunut Nato-ketjussakin kyseisen henkilön sinne postatessa. Ja tässä ketjussa jatkuvasti kannattanut Ukrainaa. Mutta ei ilmeisesti osalla aivoissa kapasiteetti riitä rekisteröimään kanssakirjoittajien kirjoitushistoriaa, jotta voisi ottaa sen huomooon.