En epäile ettäkö sairaalaa olisi pommitettu. Selvästi on. Mut samalla toi tilanne mitä tossa kuvaillaan on myös mahdollinen. Olisihan se järkevää ukrainalaisilta varautua sairaalan pommittamiseen ja vastavuoroisesti järkevää laittaa sinne sotilaita. Ei tossa kuvassa missä naista kannetaan käy ilmi, että räjähdys on tapahtunut juuri tuolloin. Tottakai haluan varmistuksen asialle. Jos tosta naisen kantamisesta löytyy video josta on selvää, että räjähdys tapahtui juuri äskettäin niin sitten eri asia.
Ja, jos juuri totesin, että Venäjä tuuttaa propagandaa mahdollisuuden turvin niin miksi alkaa selittämään samaa uudestaan? Ei sekään ole järkevää, että kaikki väitteet otetaan propagandana oletusarvoisesti vaikkakin ehkä ymmärrettävää.
Ihan samalla tapaa siitä Käärmesaaren sotilaiden tappamisesta uutisoitiin totena ja sitten selvisi, että ne tyypit olikin sotavankeina. Puhumattakaan Kiovan aaveesta. Ei mua kiinnosta sinänsä, että Ukraina käyttää myös propagandaa apunaan, koska se auttaa niitä selviytymään, mutta haluan itse olen olla tietoinen faktoista.