Jotenkin tuo A6700 ei ole kiinnostava. Tuossa aiemmin selitinkin miksi Fuji kiinnostaa.
Noita Fujin filmisimulaatioita vastaavia juttuja voi virittää myös Sonyn runkoihin joissa on picture profile menu, ilmeisesti käytännössä kaikkiin uusiin malleihin ja aika pitkälle vanhempikin
En ole itse tuota käyttänyt, mutta tuolla voi ilmeisesti tehdä satoja erilaisia itse/ottaa arvot jonkun valmiista profiileista.
Eihän se toki ihan yhtä helppo ole kuin jos noi on suoraan valmiina rungossa.
Sanoisin, että osta nyt vaan se Fuji kerta se sinusta tuntuu kiinnostavimmalta, turhahan sitä on muiden mitään ehdottaa jos muut merkit ei kelpaa
Itse olen kuvannut ~10v sony a6000 rungolla ja vihdoin tuli tilattua täyskenno a7r v seuraksi. Matkalla on vielä, mutta tuli onneksi ostettua täyskennolinssejä niin saa ne suoraan käyttöön uuteen runkoon
Fujia en ole ikinä nähnyt kellään, vaikka on tullut käytyä kymmenillä kuvauskursseilla, että voihan se sitten omalla tavallaan olla jännä merkki
Suurin osahan vetää edelleen jollain canonin peilillisellä rungolla joiden ominaisuudet on huonommat kuin ton oman 12v vanhan a6000 peilittömän, niin hyvä vaan että osa haluaa poiketa valtavirrasta