Valokuvaus, kameroiden käyttö, valokuvien editointi ja muu yleisthreadi valokuvaukseen

Lisää vaihtoehtoja: Sony A6700 APC kennolla tai Sony A7C II täyskennonen. A6700 saa kiinni myös täyden kennon linssin jos sattuu omistamaan.

Ja mustana hevosena heittäisin vielä Sigma BF, mihin löytyy linssejä paljon.
Jotenkin tuo A6700 ei ole kiinnostava. Tuossa aiemmin selitinkin miksi Fuji kiinnostaa.

Jotenkin tuo A6700 ei ole kiinnostava. Tuossa aiemmin selitinkin miksi Fuji kiinnostaa.
Noita Fujin filmisimulaatioita vastaavia juttuja voi virittää myös Sonyn runkoihin joissa on picture profile menu, ilmeisesti käytännössä kaikkiin uusiin malleihin ja aika pitkälle vanhempikin

En ole itse tuota käyttänyt, mutta tuolla voi ilmeisesti tehdä satoja erilaisia itse/ottaa arvot jonkun valmiista profiileista.

Eihän se toki ihan yhtä helppo ole kuin jos noi on suoraan valmiina rungossa.

Sanoisin, että osta nyt vaan se Fuji kerta se sinusta tuntuu kiinnostavimmalta, turhahan sitä on muiden mitään ehdottaa jos muut merkit ei kelpaa :)

Itse olen kuvannut ~10v sony a6000 rungolla ja vihdoin tuli tilattua täyskenno a7r v seuraksi. Matkalla on vielä, mutta tuli onneksi ostettua täyskennolinssejä niin saa ne suoraan käyttöön uuteen runkoon

Fujia en ole ikinä nähnyt kellään, vaikka on tullut käytyä kymmenillä kuvauskursseilla, että voihan se sitten omalla tavallaan olla jännä merkki

Suurin osahan vetää edelleen jollain canonin peilillisellä rungolla joiden ominaisuudet on huonommat kuin ton oman 12v vanhan a6000 peilittömän, niin hyvä vaan että osa haluaa poiketa valtavirrasta

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 509
Jäsenet
79 795
Uusin jäsen
Jamuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom