on varmasti.
kastellilla taitaa olla laajin valikoima (yli kymmenen laatta vaihtoehtoa yms) sitten perässä designtalo ja jukkatalo (alle kymmenen vaihtoehtoa)..
esitteet saat kun menet käymään ko talopakettifirmojen toimistolla kun julkisia nuo eivät taida olla
joihinkin talopaketteihin voit saada tehtyä niin että ostat itse laatat/tapetit ja firma laittaa ne vain seinille (varsinkin jos lattialle tulee perus 10x10 laattaa ja seiniin perus tapettia) mutta yleistä tämä ei ole eli he suosivat kyllä niitä perusmalliston malleja.
itse teimme juurikin niin että ostimme vain sisutusta vaille valmiin talon niin saadaan valita ihan mitkä tahansa laatat yms tapetit seinille (toki sisustusta vaille valmis talo yleensä tarkoittaa myös sitä ettei esim pesutiloja tehdä ollenkaan eli nekin pitää sitten itse tehdä tai teetättää ammattilaisella)
Meillä ainakin DEN (Designtalo, Ainoakoti, Finnlamelli jne.) antoi ihan itse valita heidän kumppaneiden valikoimista... kunhan vain käytti saman liikkeen tuotteita, niin homma oli ok. Käsienpesualtaat haettiin erikseen ja ne kuitenkin asennettiin DEN:n asentajien toimesta erillismaksua vastaan.