VAG autojen monet ongelmat

Ajattelin jakaa tänne yhden havainnon tuosta DQ200:n toiminnasta nyt kun olen sitä remontin jälkeen hieman tarkemmin ja ajantasaisemmin seurannut.

Mutuna voisi kuvitella, että lämpimän vaihteiston öljyn viskositeetti vs kylmänä vaikuttaa öljyn virtausnopeuteen ja sitä kautta paineen laskuun nopeammin?
 
Mutuna voisi kuvitella, että lämpimän vaihteiston öljyn viskositeetti vs kylmänä vaikuttaa öljyn virtausnopeuteen ja sitä kautta paineen laskuun nopeammin?
Joo, tässä pitää selvästi vaan tiedostaa se, että mekaaninen ajan laskeminen ei yksistään öljynpaineongelmaa tuo esille, ellei se aika ole poikkeuksellisen lyhyt (ilmeisesti jotain alle 15 sek) ja sittenkin pitäisi graafeja ajossa seuraamalla katsoa, että putoaako se öljynpaine jossain vaiheessa raja-arvojen alle, vai pysyykö sallitussa vaihteluvälissä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 051
Viestejä
4 978 699
Jäsenet
79 938
Uusin jäsen
complicity

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom