VAG autojen monet ongelmat

TSI:ssä ei ole erikseen sytkäjohtoja.
Riippuu moottorista. Kun tätäkin kattokäsitettä TSI on käytetty ihan julmetun monesta eri moottorityypistä niin kyllä siellä voi tulpan johdotkin olla. Kuvassa 1.2 TSI CBZB.

1728881951635.png
 
Onkos jollakulla hyviä arvauksia: VW Polo bensakone ja kaasutinpuola mysteeri.

Tuossa alkuvuodesta vaihdettiin sytytystulpat, koska alkoivat olla 60k välin ehtoopuolella. Mielestäni kuukauden verran tän jälkeen kone alkoi nykiä, kokoajan ehkä hieman enemmän. Huollossa ajotietokone näytti että puolat 2 ja 4 rikki. Noi sitten vaihdettiin ja hetken kaikki ok. Pari viikkoa ja taas alkoi nykiä. Takaisin liikkeeseen, ajotietokone näyttää että samat puolat taas rikki. Eikun uudet puolat sisään (tällä kertaa ei tarvinnut maksaa vaan menivät takuussa). Taas pari kolme viikkoa ja nyt kone taas nykii.

Ei toi nyt taida puolista johtua. Googlen perusteella vika voi olla tulpissa, johdotuksissa, ties missä. Tulppien vaihtoajankohta hieman epäilyttää. Moottori myös tuntuu tärisevän tyhjäkäynnillä hieman korostetusti käynnistyksen jälkeen. Onko täällä arvauksia?

Pähkinärouhepuhallukseen imuventtiilit.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 547
Viestejä
4 439 484
Jäsenet
73 571
Uusin jäsen
kalmaltteri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom