Tosin jos jaksaa enemmän perehtyä asiaan, niin huomaa että tuo kyseinen moottori on aivan toimiva kampe. TSI-nimen alla on jo niin paljon täysin eri tyyppisiä moottoreita, että sekaan on vahingossa sattunut ihan onnistuneitakin.
Perehtymistä vaatii tosiaan. Itse jos edes miettisin niin pitäisi tietää kaikki moottorikoodit, vuosimallit jne, tyyppiviat ja muut ongelmat - ja siinä sitä olikisin selvitettävää, itse en ainakaan ulkoa muista juuri mitään. Jotain korjausjuttujen hintoja kyllä muistan ja oireet mitkä kuulostaa rahan menolle.
Itseasiassa mulla oli tällä viikolla käytössä VAG tuote, kun oma auto huollossa. Vaikutelma ihan laadukas, TDi motissa voimaa enemmän kun numeroista uskoisi. Ajoasento erinomaisen hyvä, kyllä sillä heittäisi pidemmänkin matkan ongelmitta, joten ergonomiassa e mitään valittamista. Ja paljon nippelinappelia mihin en jaksanut perehtyä. Eikä kyseessä ollut mikään myyntimenestysmalli, mutta hyväksi totesin.
Kuitenkin muistin koko ajan että minkä valmistajan vehje on kyseessä ja ongelmia voi tulla koska vaan, ja sitten voi olla kallista lystiä. Tai koska vaan, mutta jossain kohtaa kyllä. No sähköpeili vähän temppuili säädössä, enkä ollut ihan varma olisiko sen pitänyt kääntyä sivuun autoa lukittaessa vai mitä? Takapaksin aukaisu vähän ehkä jotain user error emt.