VAG autojen monet ongelmat

Incredible Buff

Suosittelen maastohiihtoa
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
Kyllä sä voit pörhölle mennä ja ostaa sen comforttia tai trendiä paremmin varustellun volkkarin.

Ja aivan varmasti on kynnyslistat.
Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI SCR 140 kW (190 hv) 4MOTION DSG-automaatti Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa on tuollainen 50 tonnin Passatti. Highline on ymmärtääkseni se paras varustetaso? Ei tuossa maalatussa osassa näytä mitään kynnyslistoja olevan.

Tossa toinen Highline Volkswagen Passat Variant Highline 1,5 TSI EVO 110 kW (150 hv) DSG-a Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa muovin päällä näkyy joo, mutta ei ne siinä maalin naarmuuntumista estä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
590
Sama, mulla on 2017 Golffissa melkein kaikki varusteet (poislukien penkinlämmitys ja kattoluukku) mutta ei siinäkään ole kuin edessä tällaiset koristelistat.
Tilasin nyt samantien kalvot kaikkiin oviin ja takaluukkuun, aika kova hinta 40€ yhdeksästä muovikalvosta mutta eipähän tarvitse itse alkaa leikkaamaan ja muotoilemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 799
Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI SCR 140 kW (190 hv) 4MOTION DSG-automaatti Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa on tuollainen 50 tonnin Passatti. Highline on ymmärtääkseni se paras varustetaso? Ei tuossa maalatussa osassa näytä mitään kynnyslistoja olevan.

Tossa toinen Highline Volkswagen Passat Variant Highline 1,5 TSI EVO 110 kW (150 hv) DSG-a Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa muovin päällä näkyy joo, mutta ei ne siinä maalin naarmuuntumista estä.
Jaa säästö on nykyään mennyt näin pahaksi, seison korjattuna.

Lama-ajan audissakin oli tehtaalta moiset mutta ei sitten näissä. Vain halvin on kyllin paskaa.
 

Incredible Buff

Suosittelen maastohiihtoa
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
Octaviassahan ne on, kun ei tosiaan ota sitä karvalakkitasoa.
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
Ei niitä ole karvalakista seuraavassakaan. Jos on, niin Stylestä eli kolmannesta tasosta ylöspäin.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Näinhän se varmaan on, mutta miten kylkien alapinta kestää kiviä ja muuta roskaa, mutta kynnykset ei kenkiä? Onko niissä suojaus jotenkin eri tavalla toteutettu? Tuosta kynnyksestä on senttejä matkaa helmaan, joka on kuitenkin jatkuvassa rasituksessa.
Ainakin Audi A6:ssa (sori ei muista kokemusta, kun itse ajan bemulla...) on auton helmat muovia ja samoin koko pohja on vuorattu muovilla. Eli kivet ei pääse kopisemaan peltiin ollenkaan. Sisälokarit luonnollisesti myös muovia/huopaa. Eli jos kenkiä kolistelee, niin vain tuo muovinen helma ottaa runtua, joka on sitten lähinnä esteettinen haitta.

Sama muovitus on myös ainakin bemarilla kolmossarjassakin, ollut ainakin vuodesta -99 eteenpäin, mikä siis on (oli) vanhin oma auto. Skodalla taas ei ole muoveja helmassa eikä kynnyslistoja ainakaan Rapidissa edes parhaassa varustetasossa. Eli jossain Skoda Rapidin ja Audi A6:n välillä menee VAGilla se kunnon suojauksen taso.

Tämä sanottuna, ei noissa minun tuntemissa autoissakaan ne listat mene pellin reunaan asti, mutta toisaalta ensimmäinen/ulommainen porras on muovia muutenkin.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
6
Ongelmana on että borasta häviää tehot/ei vastaa kaasuun hetkellisesti.
Vw Bora 1,6 AKL

Koodit luettu ja antoi:
0219 Lambdasäätö
Komponentti MIN-rajoittimessa
020D Lambda-anturi
Sisääntulo avoin

Voisko joku hieman avata mulle näitä koodeja? Mitä tarkoittaa?
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 860
Ongelmana on että borasta häviää tehot/ei vastaa kaasuun hetkellisesti.
Vw Bora 1,6 AKL

Koodit luettu ja antoi:
0219 Lambdasäätö
Komponentti MIN-rajoittimessa
020D Lambda-anturi
Sisääntulo avoin

Voisko joku hieman avata mulle näitä koodeja? Mitä tarkoittaa?
No eikös tuossa aika vahvasti sanota että lambda-anturi paskana.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Ammattikoulussa autopuolen Boschin kone antoi nuo koodit.

Eihän tollasia koodeja ole olemassakaan, tai selitykset on mutta tollasia koodeja ei.

Koitappa jollain toisella lukijalla joka varmasti osaa tulkata koodit ulos VAG:sta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
132
Merkkiliikkeestä uutena. Katotaan nyt vielä mitä myyjä vastaa, kun sinne pitää reklamaatio osoittaa kuluttajaneuvonnan ohjeiden mukaan. Voi olla, että myyjällä on insentiiviä tehdä asialle jotain, kun olen ollut aikeissa vaihtaa heillä auton uuteen, mutta vaihtoautolle ei saada annettua järkevää arvoa kun tämä keissi on kesken.
Jos tuo ei auta niin onhan sulla vielä mahdollisuus kysyä tehtaalta mielipidettä. www.skoda-auto.com Tuolta alhaalta löytyy sähköpostiosoite infolinelle. Sieltä varmaan osataan neuvoa eteenpäin. Muistaakseni jossain audin maalipinta/ruoste-tapauksessa oli maahantuoja kieltäytynyt korvaamasta, mutta yhteydenotto tehtahtaaseen auttoi ja tehtaan piikkiin oli laitettu kuntoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Tietäjät tietää, itse pihalla näistä eri pommeista kuin tampoonin naru. Kyseisessä rojussa ilmeisesti öjyä menee enemmän kuin naftaa, omistaja ei tietty mitään tunnusta kun se on niin hyvä. Jos noi koodit sanoo jotain, niin saa kertoa minkälaista alamäkeä on luvassa, noin rahallisestikin. Naisen hyvä valinta.

AUDI A4 (8K2, B8) 3.0 TDI quattro 2010 240hv

 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Aika erikoista, että 3.0TDi mylly söisi öljyä kovin voimakkaasti. Itse pidän tuota VAG konsernin nykydieseleistä melkeinpä luotettavimpana. (1.9TDitä en lue enää nykydieseliksi).

Onko siinä minkälaista muuta oiretta?
 

Incredible Buff

Suosittelen maastohiihtoa
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
Ei 3.0TDI:ssä mitään sellaista tyypillistä vikaa ole, että öljyä söisi. Onko kone ulkopuolelta kuiva? Kyllähän mikä tahansa moottori voi särkyä ja alkaa viemään öljyä, mutta ei 3.0TDI:ssä mitään sellaista ole, että se olisi kovin herkkä öljynkulutukselle.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
568
VAG vikakoodit luetaan VCDS-ohjelmalla, ODBeleven käy myös. 3.0TDI on tosiaan hyvässä maineessa, eiköhän tuo korjaamoon kannata viedä tutkittavaksi mistä vuotaa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Huomaa kyllä, että itse on ajellut liian hyvillä vaggilaisilla, kun ei tuollainen kynnysasia ole tullut mieleenkään. Molemmissa Audeissa on muoviset kynnyslistat joihin on upotettu vielä alumiiniset koristelistat kirjain/logokuvioilla. Peltiä näkyy vaan pystypilareissa, ja niihin ei normikäytössä osu mikään uloke. On edelleen helmat hyvän näköiset, mitä vaan muovit vähän naarmuumtuneet etenkin kuskin paikalla.

Voi vaan kuvitella miten paljas pelti kestää ilman mitään suojaa. Eli ei kestä. Ruosteet pois, maalaa (jäljellä tai värillä ei ole väliä), ja listat päälle.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
568
Voi vaan kuvitella miten paljas pelti kestää ilman mitään suojaa. Eli ei kestä. Ruosteet pois, maalaa (jäljellä tai värillä ei ole väliä), ja listat päälle.
Niin no, yhdessäkään Leonissa ei ole ollut suojaa kynnyspellin päällä. Ei tehtaalta eikä sellaisia saa myöskään lisävarusteena. 1M Leonilla ajoin 10 vuotta, kynnyksissä oli muutama jalkineista tullut naarmu mutta ei sen enempää. Ruostetta tuossa autossa oli ainoastaan pari kolikon kokoista kohtaa helmamuovien alla. 5F Leonit eivät ole olleet noi kauan ajossa, mutta edellinen Cupra lähti neljä vuotiaana vaihtoon ehjin kynnyksin.

Olen edelleen sitä mieltä, että vauriot tulevat käytössä. Maalipinta kuluu puhki, sitten tulee ruoste ja maali alkaa lohkeilla irti. Saa olla eri mieltä... Suojaaminen on helppoa (kiveniskuteipillä), mutta se pitää tehdä heti uutena tai silloin kuin maalipinta on vielä ehjä.
 

Incredible Buff

Suosittelen maastohiihtoa
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 417
Voi vaan kuvitella miten paljas pelti kestää ilman mitään suojaa. Eli ei kestä. Ruosteet pois, maalaa (jäljellä tai värillä ei ole väliä), ja listat päälle.
Kestää aivan hyvin. Ei mulla ole missään rottelossa ollut kynnyslistoja ja on ihan ehjä maali niissä on ollut kynnyksissä vaikka yli neljännesmiljoonaa on ollut mittarissa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
132
Tietäjät tietää, itse pihalla näistä eri pommeista kuin tampoonin naru. Kyseisessä rojussa ilmeisesti öjyä menee enemmän kuin naftaa, omistaja ei tietty mitään tunnusta kun se on niin hyvä. Jos noi koodit sanoo jotain, niin saa kertoa minkälaista alamäkeä on luvassa, noin rahallisestikin. Naisen hyvä valinta.

AUDI A4 (8K2, B8) 3.0 TDI quattro 2010 240hv
Ei kyllä oikein mistään löydy juttua, että kuluttaisi öljyä. Onko tässä laitteessa ollenkaan öljyätikkua? Joissain kohtaa näistä ei löytynyt vakiona, kuin anturi ja näyttö ajotietokoneessa. Jos näin on niin ensimmäiseksi ostaisin öljytikun ja toteisin öljynkulutuksen ihan fyysisesti tikusta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Ei kyllä oikein mistään löydy juttua, että kuluttaisi öljyä. Onko tässä laitteessa ollenkaan öljyätikkua? Joissain kohtaa näistä ei löytynyt vakiona, kuin anturi ja näyttö ajotietokoneessa. Jos näin on niin ensimmäiseksi ostaisin öljytikun ja toteisin öljynkulutuksen ihan fyysisesti tikusta
Ylläolevista kommenteista päätellen ei ole öljysyöppö. Kyse on tutun naisen auto. Naamakirjassa vaan valitteli kun pitäisi lähteä kiireesti johonkin, mutta auto "huutaa öljyä", eikä sitä nyt kotona sitten ole yhtään putelia, joten ei pääse lähtemään. En sitten viitsinyt kysellä asiasta mitään, kun olisi vetänyt melkoiset kilarit kuitenkin:D Sitten kaivoin satojen kuvien (selfiet) missä sattuu rekkari näkemään, ja rekkaritiedolla katsoin että mikä pirssi edes on kyseessä, tekniikaltaan ja malliltaan.

Onhan se mahdollista että sillä on ajettu kuuhun ja takaisin, voi olla mittariruuvattu tuontiauto tai ihan mitä tahansa, kunhan on ollut jokseenkin edullinen, mutta mahdollisimman näyttävä. Voi olla että asia ei ikinä selviä, kysäisen jos satun livenä näkemään. Eipä ole oma ongelma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 520
Ylläolevista kommenteista päätellen ei ole öljysyöppö. Kyse on tutun naisen auto. Naamakirjassa vaan valitteli kun pitäisi lähteä kiireesti johonkin, mutta auto "huutaa öljyä", eikä sitä nyt kotona sitten ole yhtään putelia, joten ei pääse lähtemään. En sitten viitsinyt kysellä asiasta mitään, kun olisi vetänyt melkoiset kilarit kuitenkin:D Sitten kaivoin satojen kuvien (selfiet) missä sattuu rekkari näkemään, ja rekkaritiedolla katsoin että mikä pirssi edes on kyseessä, tekniikaltaan ja malliltaan.

Onhan se mahdollista että sillä on ajettu kuuhun ja takaisin, voi olla mittariruuvattu tuontiauto tai ihan mitä tahansa, kunhan on ollut jokseenkin edullinen, mutta mahdollisimman näyttävä. Voi olla että asia ei ikinä selviä, kysäisen jos satun livenä näkemään. Eipä ole oma ongelma.
Voihan se auto vaatia pientä öljyn lisäystä, jos vaihtoväli olisi vaikka 30 tkm. En kyllä tiedä mikä se öljynvaihtoväli oikeasti tuossa mallissa on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Voihan se auto vaatia pientä öljyn lisäystä, jos vaihtoväli olisi vaikka 30 tkm. En kyllä tiedä mikä se öljynvaihtoväli oikeasti tuossa mallissa on.
Voihan se yksilö olla ihan mitä tahansa, pätee kaikkiin merkkeihin eikä pelkästään VAG tuotteisiin. Taustoja tietämättä vaikea sanoa.

Onhan toisen kaverin työauto, Transporter, joka nyt on suht uusi ja pienillä kilsoilla, milloin mistäkin syystä jatkuvasti korjaamolla. Tällä kertaa viidettä kertaa viikon sisään samasta viasta, kaksi kertaa ei-merkkikorjaamolla, nyt kolmatta kertaa merkkiliikkeessä, eikä valmista tunnu tulevan. Joku hämärä sähkövika tällä kertaa.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Asiaton käytös
Ylläolevista kommenteista päätellen ei ole öljysyöppö. Kyse on tutun naisen auto. Naamakirjassa vaan valitteli kun pitäisi lähteä kiireesti johonkin, mutta auto "huutaa öljyä", eikä sitä nyt kotona sitten ole yhtään putelia, joten ei pääse lähtemään. En sitten viitsinyt kysellä asiasta mitään, kun olisi vetänyt melkoiset kilarit kuitenkin:D Sitten kaivoin satojen kuvien (selfiet) missä sattuu rekkari näkemään, ja rekkaritiedolla katsoin että mikä pirssi edes on kyseessä, tekniikaltaan ja malliltaan.

Onhan se mahdollista että sillä on ajettu kuuhun ja takaisin, voi olla mittariruuvattu tuontiauto tai ihan mitä tahansa, kunhan on ollut jokseenkin edullinen, mutta mahdollisimman näyttävä. Voi olla että asia ei ikinä selviä, kysäisen jos satun livenä näkemään. Eipä ole oma ongelma.
Ilmeisesti kohtuu pösilö akka muutenkin, kuin automerkin perusteella. Pane sitä tai poista kavereista.
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
Säätäminen jatkuu. Soittivat Laakkoselta, jonne olin tehnyt reklamaation. Skoda-myynti on siirtynyt heille yrityskaupan myötä ja katsoivat että vastuu on silti auton myyneellä yrityksellä (Arita), joka on vielä olemassa. Se ei tosin enää myy Vagineita ollenkaan. Mitäköhän tästäkin tulee? Olivat kuitenkin hyvin avuliaita Laakkosella ja sanoivat, ettei tuollaista jälkeä tule kulumalla, koska maali lohkeilee ympäriltä. Tämä viittaa virheeseen pohjatyössä/tjs.

Alkaa hiljalleen hermot mennä. Pitää lähettää reklamaatio Aritaan ja toivoa, että siellä jotain kiinnostaa asia vaikka ovat luopuneet ko. liiketoiminnasta. Epäilen että sanovat, ettei kuulu heille vaan liiketoiminnan ostaneelle puljulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Ilmeisesti kohtuu pösilö akka muutenkin, kuin automerkin perusteella. Pane sitä tai poista kavereista.
Sitähän se on, melkoinen adhd säätäjä millä kaikki menee jotenkin pieleen. Oon pannu jo sitä, kavereista en kehtaa poistaa, paitsi asetukset on niin etten näe sen jokaista selfie päivitystä:)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
127
VAGGIlainen kai tämäkin kun Octavia 2.0TDI BMM koneella. Vaihdatin turbon 1,5 vuotta sitten kun kilometrejä oli 220thk. Turbo vislaili noin 40 thk ajan mutta sitten kun rupesi ulisemaan ja vislailu paheni, jotenpäätin sen vaihtaa.
Nut 30thk ajettu turbo rupes vislaileen aina välillä. Auto oli pojalla ajossa vähän aikaa. Ja eilen ajoin sillä lenkin. Kylmänä ei vislannut ja kulki normaalisti. Sitten rupes kiihdytettäessä selvästi vislaamaan ja oli selvästi tehoa kadoksissa.
Poljeskelin kaasua ja vislaus vaimeni, ja taas kiiihtyi normaalisti. Eli ilmeisesti turbon siivet jumittelee.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
302
Sen verran pihalla pirsseistä että kysytään täällä: nykyinen 09 Octavia 1.8 TSI pitäisi muksun tulon myötä vaihtaa tilavampaan, ja Superb farkkuna oisi se kiinnostavin. Itsellä ja vaimolla sen verran jaloissa pituutta että lisä jalkatila takana olisi toivottavaa. Tää nykyinen Octaviahan pamahti kun mittarissa oli 74tkm tossa 4v sitten (jakoketju rikki ja moottori paskaksi ja tappelu myyjän ja maahantuojan kanssa ja lopulta maksoimme 30pros remontin hinnasta) joten nyt kiinnostaisi että mistä vuosimallista eteenpäin olisi turvallisinta lähteä seuraavaa autoa katsomaan? Pahimmat mokathan nää kai on uudemmissa saanut korjattua? -14 tai -15 malleja olen katsellut, ollaanko näissä kuta kuinkin turvallisilla vesillä? Entä onko enää väliä esim moottorin tilavuudella, joskus joku vuosi takaperinhän oli about satavarmaa että tietty moottori pamahtaa, varsinkin automaattina.
 

tunke

NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Sen verran pihalla pirsseistä että kysytään täällä: nykyinen 09 Octavia 1.8 TSI pitäisi muksun tulon myötä vaihtaa tilavampaan, ja Superb farkkuna oisi se kiinnostavin. Itsellä ja vaimolla sen verran jaloissa pituutta että lisä jalkatila takana olisi toivottavaa. Tää nykyinen Octaviahan pamahti kun mittarissa oli 74tkm tossa 4v sitten (jakoketju rikki ja moottori paskaksi ja tappelu myyjän ja maahantuojan kanssa ja lopulta maksoimme 30pros remontin hinnasta) joten nyt kiinnostaisi että mistä vuosimallista eteenpäin olisi turvallisinta lähteä seuraavaa autoa katsomaan? Pahimmat mokathan nää kai on uudemmissa saanut korjattua? -14 tai -15 malleja olen katsellut, ollaanko näissä kuta kuinkin turvallisilla vesillä? Entä onko enää väliä esim moottorin tilavuudella, joskus joku vuosi takaperinhän oli about satavarmaa että tietty moottori pamahtaa, varsinkin automaattina.
Onko siis seuraavan auton tarkoitus olla bensa? Aika vähän on tarjontaa Superbissa bensakoneella jos vuosimalli vähintään 2014. Dieseleitä saa kaksi yhden bensan hinnalla.
Käsittääkseni TSI koneiden surullisen kuuluisat ongelmat on korjattu joskus 2011.

ps. Pirssi tarkoittaa taksia.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 829
Käsittääkseni TSI koneiden surullisen kuuluisat ongelmat on korjattu joskus 2011.
Tämä on yleinen harhakäsitys, joskin vuosiluku vähän vaihtelee kertojasta riippuen.

Tosiasia on se, että 1.2/1.4 TSI jakoketjujen ongelmat voitettiin lopullisesti siinä vaiheessa kun ketju lakkasi olemasta ja siirryttiin uudempaan moottorimalliin jossa hihna.

Tämän tapahtuman ajankohta vaihtelee malleittain, ensimmäisenä taisi olla Mk7 Golf joskus 2012 tienoilla ja viimeisimpiä muistaakseni Touran jonka uusi korimalli hihnakoneilla tuli vasta 2015.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 829
Pahimmat mokathan nää kai on uudemmissa saanut korjattua? -14 tai -15 malleja olen katsellut, ollaanko näissä kuta kuinkin turvallisilla vesillä?
Jos nyt varman päälle haluaa pelata, niin uusin korimalli on ainakin sellaisilla bensakoneilla joista on nuo pahimmat lapsukset karsittu. Kolmoskoppa siis, tuliko se nyt 2015 tuotantoon.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
641
Jos varman päälle haluaa pelata, niin ei osta VAGia. :/
Tämän nyt vois kaikkiin merkkeihin. Minkään ostaminen ei ole varman päälle pelaamista. Eli ei osta vaan leasaa olis enemmän kuvailemaasi. Ongelmat ei olisi omia ongelmia.

Ja nyt menehän.. hushus trolli muualle trollaileen muka näppäränä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Ongelmat ei olisi omia ongelmia.
Juu, eihän ne, varsinkaan jos auto hyytyy sunnuntaina iltana tienposkeen. Lämmittää toki ajatus siitä että hinuro tulee 45min kuluessa ja itse pääsee jatkamaan taksilla matkaa sekä tappelemaan paperisotaa auton korjauksesta.
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
Syynäsin vagineen pohjaa tarkemmin ja muuten näyttää ihan puhtaalta, paitsi oikean puolen takarenkaan kohdalla on tällaista:
edf
dav
dav

Osaatteko sanoa onko tuo "harmitonta" ruostetta vai jotain, joka ajan myötä eskaloituu ongelmaksi?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Pintaruosteelta vaikuttaa, nyt en ihan varmaksi mene vannomaan mikä osa kyseessä mutta näyttää sen verran tukevalta palikalta ettei tuo tuosta kohdasta ainakaan puhki tule ruostumaan (tai auto ei mene romuttamolle 15v kuluttua juuri tuon kohdan ruostumisen vuoksi)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
no kyllä se ajastaan eskaloituu, itse jouduin katsastukseen vaihtamaan koko taka-akselin mk1 octaviasta.

Ei kylläkään tollasessa paikassa olevan ruosteen takia, vaan noiden "vedenpoistoreikien" ympäriltä katsari väänsi solmuun = hylky.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
590
Syynäsin vagineen pohjaa tarkemmin ja muuten näyttää ihan puhtaalta, paitsi oikean puolen takarenkaan kohdalla on tällaista:
edf
dav
dav

Osaatteko sanoa onko tuo "harmitonta" ruostetta vai jotain, joka ajan myötä eskaloituu ongelmaksi?
Tässä vaiheessa kun se on vielä pienellä alueella, niin olisi helppo tietysti vielä pysättää kun ei tarvitse hitsata peltiä. Näin maallikon silmin ainakin viimeinen kuva näyttää siltä että se lähtee syömään sitä hitsisaumaa joka voisi johtaa katsastuksessa hylkyyn.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Syynäsin vagineen pohjaa tarkemmin ja muuten näyttää ihan puhtaalta, paitsi oikean puolen takarenkaan kohdalla on tällaista:
edf
dav
dav

Osaatteko sanoa onko tuo "harmitonta" ruostetta vai jotain, joka ajan myötä eskaloituu ongelmaksi?
Toi ruoste on apurungossa, ei korissa, täysin normaalia eikä vaikuta seuraavaan 10v mitään.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
641
Syynäsin vagineen pohjaa tarkemmin ja muuten näyttää ihan puhtaalta, paitsi oikean puolen takarenkaan kohdalla on tällaista:
edf
dav
dav

Osaatteko sanoa onko tuo "harmitonta" ruostetta vai jotain, joka ajan myötä eskaloituu ongelmaksi?
Vähän crc-sinkkiä kevyesti ja kotelesuojaa ruiskulla niin ei tarvi noista ruosteista murehtia. Yhtälailla vois sumuttaa tervalla tai pellavaöljyllä. Mistä sitten nyt tykkääkään. Ei kuitenkaan alustamassaa, kivisuojaa tai muuta kovaa tavaraa joka ei ole kapillaarinen. Alustamassat voi sitten kotelosuojan päälle laittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 458
Viestejä
4 162 682
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom