Mikä skoda tuo on? Kai siihenkin saa ne kynnyslistat tehtaalta.
On kyllä käsittämätöntä säästämistä hienossa paikassa taas.
My 2017 (10/2016 ensirek) Octavia Combi Ambition varustelutasolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä skoda tuo on? Kai siihenkin saa ne kynnyslistat tehtaalta.
On kyllä käsittämätöntä säästämistä hienossa paikassa taas.
En kyllä muista, että mulla ois yhdessäkään autossa ollut kynnyslistoja. On ollut monen merkkistä tavisautoa, mutta ei premiumeja, että kyllä kai ne säästää kaikki.Mikä skoda tuo on? Kai siihenkin saa ne kynnyslistat tehtaalta.
On kyllä käsittämätöntä säästämistä hienossa paikassa taas.
Onko mahdollista, että siellä on jokin pelti tai muu kiinnike vähän heikosti kiinni ja resonoi jollain tapaa?
Kaksoismassavauhtipyörä on nimenomaan manuaalissa kytkimen yhteydessä oleva osa. Sen tarkoitus on pehmentää moottorin värinää, kun kytkintä on painettu osittain, kuten liikkeellelähdössä. Saattaahan VAG toki käyttää kaksoismassavauhtipyörää myös DSG:n kanssa, manuaalihan sekin käytännössä on.:O auto wikistä: "Vikaantuessaan kallis vaihtaa. Yleinen etenkin uudehkoissa diesel-moottoreissa, koska dieselissä on bensamoottoria isommat puristukset."
Hyi samperi. Auto jerrystä katsottuna joku yli tonnin remppa. Voihan nyt yks vittu suoraan sanoen.
Miten tollanen voi vikaantua? Kuluu?
e: Varmistetaan nyt vielä. Tämä siis manuaali. Kaksoismassan olen ennen muistaakseni kuullut vain tomaattien yhteydessä. Mutta ilmeisesti kaikissa autoissa on kaksoismassavauhtipyörä tjsp.? En ole mikään sherlokki näiden autojen tekniikan kanssa.
Jos ei korjaa niin porsii koko kone joskus vai onko lievä äänihaitta ainut ongelma?
Kaksoismassavauhtipyörä on nimenomaan manuaalissa kytkimen yhteydessä oleva osa. Sen tarkoitus on pehmentää moottorin värinää, kun kytkintä on painettu osittain, kuten liikkeellelähdössä. Saattaahan VAG toki käyttää kaksoismassavauhtipyörää myös DSG:n kanssa, manuaalihan sekin käytännössä on.
Alkanut keväällä kuulumaan mielestäni moottorista vähän möreämmät äänet noin 1500 rpm kohdalla (joku 1300-1700). Paikallaan kaasutellessa ei mielestäni kuulu mitään. Yrittänyt kuulostella ikkunat auki hitaasti ajaessa, mutta en sieltä sitä pysty kuulemaan. Tuntuu tulevan vain hyttiin ja selkeästi edestä eikä pakoputkesta (ellei sitten ihan pakosarjan vierestä).
Veikkauksia mistä voisi tulla? 220tkm rullattu -12 Superb, manuaali, 2.0 TDI 140hp CFFB jos oikein muistan. Eikä kyllä ole mikään kova ääni, että välillä mietin vaan, että kuulenko omiani, mutta juniorilta varmistin vielä että tuollaista ole ennen kuulunut. Ehkä painottuu vielä siihen, että kiihdyttäessä ei tuossa rpm kohdassa kuulu ääntä, mutta kun kierrokset laskee niin silloin.
Löytyy Vag autoista aika kattavasti kaksoismassaa. Manuaali+2.0tdi, dsg+2.0tdi, dsg+3.2 fsi ja Multitronic+2.0tdi on ainakin ollut kaksoismassalla. Faijan Passat manuaali+2.0tdi ja entinen duuniauto oli Multitrinic+2.0tdi ja niiihin tiedän varmasti vaihdetun kaksoismassan. Kaksi muuta esimerkkia on kavereiden autoja ja en usko, etteikö oli vaihdettu kaksoismassaa kun ihan kuitit on merkkihuollosta.Naputtelin noita autojerryn tilauksia auki ja yhdessäkään ei sanottu, että manuaali. Osa oli ilman inffoa, mutta kaikki missä oli vaihteisto sanottu luki dsg.
Laittelin vielä Laakkoselle uuden kuvan myös pelkääjän paikan ovesta ja viestin, etten pidä kulumaa normaalina, kun sitä esiintyy myös pelkääjän paikalla, jota käytetään n. kerran viikossa. Maahantuoja ei tullut senttiäkään vastaan, joten täytyy tehdä vielä virallinen reklamaatio auton myyjälle ja ottaa sen jälkeen yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Nyt asioin huollon kanssa, joka otti yhteyttä maahantuojaan.
Merkkiliikkeestä uutena. Katotaan nyt vielä mitä myyjä vastaa, kun sinne pitää reklamaatio osoittaa kuluttajaneuvonnan ohjeiden mukaan. Voi olla, että myyjällä on insentiiviä tehdä asialle jotain, kun olen ollut aikeissa vaihtaa heillä auton uuteen, mutta vaihtoautolle ei saada annettua järkevää arvoa kun tämä keissi on kesken.
Jos en autoa vaihda, niin ehdottomasti laitan tuota ja/tai erilliset listat kynnykseen.
Kaveri lähetti kuvan reilusti Octaviaa kalliimmasta Passatistaan, eikä siinäkään ole mitään suojaa. Onko sitten joku VAGinan linja jättää noi pois?
Itse pujottelen kuljettajan paikalle ratin ja sporttipenkin välistä, varoen kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Toinen saattaa könytä sisään penkkien reisituen yli, kopistella kenkänsä auton helmoihin ja naarmuttaa pellit ja muovit siinä samalla. Liikenteessä näkee autoja joista kaikki maalit ovat lähteneet kynnyksistä ja mahdollisista helmamuoveista kun jalat vedentään sisään kuin puukalikat. Kukin tavallaan, mutta itse en autossani muita em. syystä mieluusti kuljeta.
Edellisessä Audissa oli suojat ja niin on nykyisessä Superbissakin.Jos en autoa vaihda, niin ehdottomasti laitan tuota ja/tai erilliset listat kynnykseen.
Kaveri lähetti kuvan reilusti Octaviaa kalliimmasta Passatistaan, eikä siinäkään ole mitään suojaa. Onko sitten joku VAGinan linja jättää noi pois?
On, kunhan ei ota sitä aivan keveimmin varusteltua mallia missä on säästetty kaikessa.Ei ole. Ei niitä ole juuri missään.
Näinhän se varmaan on, mutta miten kylkien alapinta kestää kiviä ja muuta roskaa, mutta kynnykset ei kenkiä? Onko niissä suojaus jotenkin eri tavalla toteutettu? Tuosta kynnyksestä on senttejä matkaa helmaan, joka on kuitenkin jatkuvassa rasituksessa.
joo saahan ne lisävarusteena mihin vaan. Myös jeesuksen vanhaan Passattiin.On, kunhan ei ota sitä aivan keveimmin varusteltua mallia missä on säästetty kaikessa.
Kuva omasta 2002 vuosimallin passatista. Kaikissa ovissa tommoset.
Ihan kuuluu tuohon varustetasoon. Kaikki on kiinni siitä ettei ota sitä halvinta mallia.joo saahan ne lisävarusteena mihin vaan. Myös jeesuksen vanhaan Passattiin.
Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?Ihan kuuluu tuohon varustetasoon. Kaikki on kiinni siitä ettei ota sitä halvinta mallia.
Kyllä sä voit pörhölle mennä ja ostaa sen comforttia tai trendiä paremmin varustellun volkkarin.Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?
Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?
Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI SCR 140 kW (190 hv) 4MOTION DSG-automaatti Farmari 2019 - Vaihtoauto - NettiautoKyllä sä voit pörhölle mennä ja ostaa sen comforttia tai trendiä paremmin varustellun volkkarin.
Ja aivan varmasti on kynnyslistat.
Jaa säästö on nykyään mennyt näin pahaksi, seison korjattuna.Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI SCR 140 kW (190 hv) 4MOTION DSG-automaatti Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuossa on tuollainen 50 tonnin Passatti. Highline on ymmärtääkseni se paras varustetaso? Ei tuossa maalatussa osassa näytä mitään kynnyslistoja olevan.
Tossa toinen Highline Volkswagen Passat Variant Highline 1,5 TSI EVO 110 kW (150 hv) DSG-a Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuossa muovin päällä näkyy joo, mutta ei ne siinä maalin naarmuuntumista estä.
Ainakin Audi A6:ssa (sori ei muista kokemusta, kun itse ajan bemulla...) on auton helmat muovia ja samoin koko pohja on vuorattu muovilla. Eli kivet ei pääse kopisemaan peltiin ollenkaan. Sisälokarit luonnollisesti myös muovia/huopaa. Eli jos kenkiä kolistelee, niin vain tuo muovinen helma ottaa runtua, joka on sitten lähinnä esteettinen haitta.Näinhän se varmaan on, mutta miten kylkien alapinta kestää kiviä ja muuta roskaa, mutta kynnykset ei kenkiä? Onko niissä suojaus jotenkin eri tavalla toteutettu? Tuosta kynnyksestä on senttejä matkaa helmaan, joka on kuitenkin jatkuvassa rasituksessa.
Ei, mutta L&K, RS ja Scoutissa on.Ei niitä ole karvalakista seuraavassakaan. Jos on, niin Stylestä eli kolmannesta tasosta ylöspäin.
Ongelmana on että borasta häviää tehot/ei vastaa kaasuun hetkellisesti.
Vw Bora 1,6 AKL
Koodit luettu ja antoi:
0219 Lambdasäätö
Komponentti MIN-rajoittimessa
020D Lambda-anturi
Sisääntulo avoin
Voisko joku hieman avata mulle näitä koodeja? Mitä tarkoittaa?