Olen kristitty. Uskon että jumala loi myös universumin. En usko että maapallo luotiin 7 päivässä.
No niin pääasia on minulle uskon Jesukseen ja jumalaan ja pääsen taivaseen. Sitten onko jumala luonot koko universumin en tiedä mutta ainakin maapallon.
Ei minun ole pakko tietää kaikkea ja kukaan ei tiedä kaikkea meistä.
Tässä vähän ateistille ajateltavaa en välittäisi moraalista ja laista jos en uskoisi että se siitä.
Heh kunniotan kuitenkin poliisia.
En nyt usko että ihmiset vain sadismista tekisi pahoja tekoja, mutta rahallinen hyöty ja ajatus että ei jää kiinni. Uskonto kuitenkin pitää suhteellisen hyvänä minut vaikka en käännä toista poskea.
Hyvä tosi tarina poliisista... minulla oli ongelma vuokralainen naapurit valitti että pitää melua ja taloyhtiö sanoi minulle että pakko antaa kirjallinen varoitus jne. Oli maksanut vuokrat jne sanoin sille hyvissä ajoin en tee uutta vuokrasopimusta kun naapurit jatkuvasti valittaa hänestä kerrostalosta. Järäpää mamu sanoi sitten että ei muuta. Tein sitten kanteen hänestä ekana päivänä kun vuokrasopimus oli loppunut sanoin että hänellä ei ole voimassa olevaa vuokrasopimusta enää.
Tiesin että KELA takuu niin korvaisi sen ajan kun hän muutta ulos kanteessa en vaatinut vielä mitään rahoja vain häätö joka on paljon nopeampi (vuokrat maksettu mutta ei voimassa olevaa vuokrasopimusta) ei lähetetä laskua muutaman kerran.
Selitin sitten mamulle että polisit tulee sen hakee enemmin tai myöhemmin... kesti 48 h hän muutti ulos. Tapoin sitten sen häätö prosessin kun vuokraaja luovutti avaimet ja muutti ulos noin 48 h.