• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

USAn presidentinvaalit 2024

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 238
Ja sitten voi spekuloida kuka olisi hyvä VP Harrisille. Itse veikkaisin Harris/Shapiro komboa.



Siis Qatarin rahoittama media on hyvä? Ja heillä on siis hyvät kontaktit USA:n demokraattiseen puolueeseen ja kertovat uutisia kuinka Michelle Obamaa junaillaan presidentiksi?
Menee nyt aasinsillat vähän liian pitkäksi. Vastasin kysymykseesi tietäen tarkoitusperäsi. Ihan turha meidän on näistä asioista väitellä keskenämme. Pyydän korjaamaan asennettasi rakentavampaan suuntaan.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
2 376
Eikö jenkeissä siis käsittääkseni iso osa ole ollut tyytymättömiä nimenomaan molempiin vanhoihin ehdokkaisiin? Trumpin suosio ehkä omissa ydinkannattajissaan porskuttaa, mutta yleisesti ottaen tuolla on toivottu nuorempaa verta jo pitkään.

Tulee olemaan mielenkiintoiset ja herkät ajat. Olipahan ainakin todennäköisimmin Trumpille todella epämieluinen, vaikkakin odotettu käänne.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 558
Menee nyt aasinsillat vähän liian pitkäksi. Vastasin kysymykseesi tietäen tarkoitusperäsi. Ihan turha meidän on näistä asioista väitellä keskenämme. Pyydän korjaamaan asennettasi rakentavampaan suuntaan.
Minua alkoi ihan oikeasti kiinnostaa, mitä olet saanut tietosi, että Michelle Obamaa junaillaan demokraattieliitin toimesta pressaksi.

Koska kuten itse sanoin, mitä itse olen seuraillut niin se on lähinnä syvän päädyn salaliittoteorioita.

Neuvoit seuraamaan uutisia, mutta et linkitä niitä.

e. Ja se on ihan oleellista, koska demokraateilla ei ole ehdokasta vielä.
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
819
Todella typerä logiikka.

Ehdokkuus nyt ja vaalien voittaminen tarkoittaisi presidenttiyttä 4.5 vuoden päästä.

Se, että hän luopuu kisasta tarkoittaa, että hän myöntää ettei 4.5 vuoden pääästä ole kelvollinen presidentiksi. Ei sitä, ettei nyt ole kelvollinen presidentiksi.
No nyt on hapokas tulkinta! Äänestäjät näkivät 2 viikkoa sitten vaaliväittelyssä dementoituneen vanhuksen, jolle ei tänään annettaisi edes pikku kioskia johdettavaksi. Tämä johti siihen että pollit tuli alas, demokraatit näkivät etteivät voi voittaa, ja pakko vaihtaa ehdokas. Katsoitko edes väittelyä?

Hän lopettaa siksi koska äänestäjät näkivät että hän ei enää pysty hommaa hoitamaan, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

Oletko vakavissasi sitä mieltä että hän on kunnossa hoitamaan presidentin tehtävät tänään ja seuraavat kuukaudet kauden loppuun? Kuka oikeasti maata johtaa ja on johtanut viimeiset vuodet?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
5 098
Menee nyt aasinsillat vähän liian pitkäksi. Vastasin kysymykseesi tietäen tarkoitusperäsi. Ihan turha meidän on näistä asioista väitellä keskenämme. Pyydän korjaamaan asennettasi rakentavampaan suuntaan.
Mä löysin yhden jutun al-jazeeralta tälle vuodelle, missä edes puhutaan MBstä ehdokkaana, siinäkin sanotaan hänen vastaus,”ei”.
 
Liittynyt
25.03.2024
Viestejä
77
Se on kyllä pakko sanoa, että taas huomaa miksi demokraatit eivät ole kultti ja miettivät maansa parasta.

Propsit Bidenille, joka päätti luopua ehdokkuudesta.
Miksi ne sitten salaili Bidenin houriota ja vaihtoivat vasta kun hourio tuli liian ilmiselväksi ja voitto ei enää näyttänyt varmalta?
 

JLM

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 833
Ei nyt välttämättä kannata liikaa fanittaa... vallasta siinä on kysymys ja siitä, että Biden ei pystynyt enää haastamaan Trumppia. Sen takia ukko laitettiin vaihtoon, maan paras on aika toissijainen puolueen parhaaseen nähden.

Michelle Obamaa on kai toivottu ehdokkaaksi, mutta tämä on jo aika monta kertaa ilmoittanut että ei kiinnosta. Enkä ihmettele, nykyisellään hänellä on aika tahraton maine ja imago, politiikkaan sotkeensumisessa olisi sen osalta lähinnä hävittävää. Kamala nyt on kamala kaikin tavoin, Newsom ja Whitmer myös liian hörhöosastoa. Josh Shapiro voisi olla toimiva vaihtoehto demareille, mutta sitten pitäisi saada joku liberaali tuulihattu taas varapressaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 944
Sääli, ettei tätä omasta mielestäni päivänselvää päätöstä tehty aiemmin. Musta oli jo 4v sitten aika selvää, ettei noin vanha mies enää asettaudu ehdokkaaksi. Olisi ollut seuraajaehdokkaalle paljon helpompi paikka jos tämä olisi ollut selvää jo vaikkapa vuosi sitten. Tulee siis olemaan vaikea urakka päihittää sekopää Trump tässä kisassa tällä aikataululla.
Varsinkin kun nämä kognitiivisen toiminnan ongelmat ovat kiihtyvällä vauhdilla voimistuneet vuosi vuodelta, tämä olisi pitänyt tiedostaa viimeistään pari vuotta sitten. (puhumattakaan jos verrataan edes 2020 Bideniä Obaman varapresidenttiyden aikaan, niin ero on aivan järkyttävä.) Toisaalta, eikö Bidenillä tai demokraateilla ollut aluksi ideana, että Biden istuu yhden kauden?
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 160
Demokraateille olisi kelvannut hourio presidentti oikein hyvin jos olisi vain ollut mahdollisuuksia voittaa Trump. Ainakin sille kabinettiporukalle joka päätökset tälläkin hetkellä Bidenin puolesta tekee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 171
No, pressakamppailu pysynee kuitenkin suht siistinä koska Trump lupasi että nyt aletaan yhdistämään kansaa eikä riitelemään...
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
819
Se on kyllä pakko sanoa, että taas huomaa miksi demokraatit eivät ole kultti ja miettivät maansa parasta.

Propsit Bidenille, joka päätti luopua ehdokkuudesta.
Joo 5 vuotta valehtelivat että Biden on kunnossa, kuten paraskin kultti. Scientologiamaista menoa.

Suojelivat johtajaansa kultinomaisesti, ja selittivät kaikki sekoilut, kaatuilut ja ilmiselvän dementian ettei mitään hätää ole.

Siinä sulle rehellisyydestä ja "maan parhaasta" - kunhan pysytään vallassa ja meidän tiimi voittaa niin voidaan valehdella.

Heti kun näyttää siltä että ei voida enää pitää Bideniä piilossa kellarissa, ja väittelyissä paljastui täysin kyvyttömäksi, ja demokraatit olivat vaarassa menettää vaalit, alkoi kuliseissa ja julkinen painostus vaatia Bideniä luopumaan ehdokkuudesta.

Jos olet eri mieltä, olet Trump-fani ja saat helposti potkut! Sellainen kultti se demokraatitinen puolue.

Republikaaneissa Vance oli Trumppia vastaan aluksi, äänekkäästi. Ja nyt vuosia myöhemmin VP ehdokas. Kultissa tuskin olisi mahdollista.
 

JLM

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 833
Ei tule pysymään siistinä, silloin kun väännetään voitosta niin siinä käytetään kummankin puolueen likasanko-osastot ihan niin kuin ennenkin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 944
Hyvä kysymys.

Kamala on liian progressiivi ja muuten ei-pidetty, Warren ja Sanders liian vasemmistolaisia. Buttigieg varmaan voisi olla ihan pätevä ja asenteiltaan moderaateille kelpaava, mutta menettäisi ääniä homoutensa tähden.

Newsomia on ehdotettu mutta kaliforniassa on hänen aikanaan sekoiltu myös ihan liikaa joten hänkään ei liene kovin kovassa huudossa moderaattien keskuudessa.

Toisaalta monet moderaatit kyllä äänestää ketä tahansa kuka on <80-vuotias ja ei patologinen valehtelija eikä rikollinen.

Nyt pitäisi Väyrysen taikoa jostain esille syntymätodistus, josta selviää, että hän onkin syntynyt USAssa.
Vähän pahoin pelkään, että avoimia vaaleja ei järjestetä dnc:n kokouksessa ja ehdokkuus siirtyy Harrisille, koska vaalirahoitus- ja kampanja-asiat ym loisivat liikaa sekaannusta jo valmiiksi varsin hajanaisen puolueen sisällä. Harris ja Newson on itselle ihan ehdoton ei, edustavat puolueen toista päätä, joku moderaatti nyt pitäisi ehdottomasti valita imo.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 558
Joo 5 vuotta valehtelivat että Biden on kunnossa, kuten paraskin kultti. Scientologiamaista menoa.

Suojelivat johtajaansa kultinomaisesti, ja selittivät kaikki sekoilut, kaatuilut ja ilmiselvän dementian ettei mitään hätää ole.

Siinä sulle rehellisyydestä ja "maan parhaasta" - kunhan pysytään vallassa ja meidän tiimi voittaa niin voidaan valehdella.

Heti kun näyttää siltä että ei voida enää pitää Bideniä piilossa kellarissa, ja väittelyissä paljastui täysin kyvyttömäksi, ja demokraatit olivat vaarassa menettää vaalit, alkoi kuliseissa ja julkinen painostus vaatia Bideniä luopumaan ehdokkuudesta.

Jos olet eri mieltä, olet Trump-fani ja saat helposti potkut! Sellainen kultti se demokraatitinen puolue.

Republikaaneissa Vance oli Trumppia vastaan aluksi, äänekkäästi. Ja nyt vuosia myöhemmin VP ehdokas. Kultissa tuskin olisi mahdollista.
Republikaanit kannattavat vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa ja tuomittua rikollista, joka on vanhin koskaan oleva presidenttiehdokas ja joka sekoilee puheissaan koko ajan.

Siellä ne kongressin republikaanit olivat antamassa haastatteluita Trumpin puolesta koska Trumpilla oli gag-order.

Demokraatit taas koko Bidenin aikana ovat kritisoineet Bidenia, jos politiikka ei ole miellyttänyt ja nyt puhuneet hänet pois ehdokkuudesta.

Ja itse en usko Biden on dementoitunut tai seniili. Mutta ei pysty kampanjoimaan vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa vastaan tarpeeksi hyvin (joka kertoo että Bidenin ei pidä olla ehdokas)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 238
Ja itse en usko Biden on dementoitunut tai seniili. Mutta ei pysty kampanjoimaan vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa vastaan tarpeeksi hyvin (joka kertoo että Bidenin ei pidä olla ehdokas)
:D

Riippumatta yhtään mistään tiedonlähteistä ihmettelen miten moinen näkemys on mitenkään voinut syntyä. Toki kyseinen ehdokas voitti Medicaren ensimmäisenä presidenttinä ikinä, mutta se jää muiden saavutusten ohella marginaaliin.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
5 098
Olikohan EM itse mukana väittämässä että Venäjä on Ukrainaa demokraattisempi kosla piti tänä vuonna vaalit? Aika usein tuota kuitenkin näki. Jännä miten neljä vuotta sitten somen puolueellisuudesta nousi sellainen ongelma
En tiedä, vaikuttaa aika hörhöiltä. Muistaa varmasn, kuinka demokratia kuoli 2020 GOP:n toimesta. Menee varmaan siihen ”eri asia” kategoriaan.
 

JES

Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
70
Republikaanit kannattavat vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa ja tuomittua rikollista, joka on vanhin koskaan oleva presidenttiehdokas ja joka sekoilee puheissaan koko ajan.

Siellä ne kongressin republikaanit olivat antamassa haastatteluita Trumpin puolesta koska Trumpilla oli gag-order.

Demokraatit taas koko Bidenin aikana ovat kritisoineet Bidenia, jos politiikka ei ole miellyttänyt ja nyt puhuneet hänet pois ehdokkuudesta.

Ja itse en usko Biden on dementoitunut tai seniili. Mutta ei pysty kampanjoimaan vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa vastaan tarpeeksi hyvin (joka kertoo että Bidenin ei pidä olla ehdokas)
Nojoo ei Bidenin eri kommelluksia tai "gaffes" kuten englanniksi sanotaan myöskään demokraatit juurikan kritisoineet ennen tuota surullisenkuuluisaa ensimmäistä vaalitenttiä. Kyllä Bidenin heikkenevästä terveydestä ja selkeästä vanhenemisesta oli jo merkkejä sanotaanko nyt ainakin vuoden taaksepäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 944
Ja itse en usko Biden on dementoitunut tai seniili. Mutta ei pysty kampanjoimaan vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa vastaan tarpeeksi hyvin (joka kertoo että Bidenin ei pidä olla ehdokas)
Mitä se sitten mahtaa olla? Oletko katsonut Bidenin haastatteluja ja debaatteja esimerkiksi Obaman aikaan, mies oli helvetin artikuloiva, skarppi, hyökkäävä ja puhumistaidot aivan toista luokkaa. Ei tätä romahdusta nyt oikein muu selitä kuin seniiliys. (ihan samanlaista kehitystä seurasin isovanhempien/vanhempien kohdalla ja näin on varmaan meistä jokainen tehnyt tai ainakin se aika tulee todennäköisesti eteen)
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 769
Republikaaneissa Vance oli Trumppia vastaan aluksi, äänekkäästi. Ja nyt vuosia myöhemmin VP ehdokas. Kultissa tuskin olisi mahdollista.
Vance ryhtyi nuolee trumpin saappaita ja oli jees jees mies trumpille, joka myi periaatteet. Siksi trump valitsi hänet. Sama polku, kuin Linsey Grahamilla, Marco Rubiolla ja Ted Cruzilla. Nuolemalla trumpin saappaita pääsee hänen lähipiiriinsä.

Selvä kultti. Kuka eniten palvoo oransia jeesusta pääsee lähimmäksi häntä ja saa kivat asemat. Kuka kehtaa arvostella oranssia keisaria (Liz Chaney) leimataan rinoksi ja petturiksi, yms. vaikka on konservatiivisin ehdokas ja aina enemmän republikaani kuin tuo oranssi kulttijohtaja.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 909
Kongressin puhemies MAGA-Mike Johnson vaatii Bidenin välitöntä eroa, pelkkä ehdokkuudesta luopuminen ei riitä.
If Joe Biden is not fit to run for President, he is not fit to serve as President. He must resign the office immediately. November 5 cannot arrive soon enough.


Eli ehkä näemmekin jo nyt presidentti Kamalan.
Sen jälkeen alkaa taistelu uudesta varapresidentistä.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 558
:D

Riippumatta yhtään mistään tiedonlähteistä ihmettelen miten moinen näkemys on mitenkään voinut syntyä. Toki kyseinen ehdokas voitti Medicaren ensimmäisenä presidenttinä ikinä, mutta se jää muiden saavutusten ohella marginaaliin.
No kerro minulle jo ihmeessä, mistä lukea luotettavat uutiset kuinka Michelle Obamaa pusketaan demokraattien eliitin toimesta pressaksi. Kai näet kuinka elän disinformaatioympäristössä.

Eli ehkä näemmekin jo nyt presidentti Kamalan.
Sen jälkeen alkaa taistelu uudesta varapresidentistä.
Ei, Harris kampanjoi ja Biden vetää kauden loppuun.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 769
Kongressin puhemies MAGA-Mike Johnson vaatii Bidenin välitöntä eroa, pelkkä ehdokkuudesta luopuminen ei riitä.



Eli ehkä näemmekin jo nyt presidentti Kamalan.
Sen jälkeen alkaa taistelu uudesta varapresidentistä.
Mike puhuu äänien mitätöinnistä, kun oli itse ensin mukana aidossa äänien mitätöintikapanjassa oranssin keisarin puolesta.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
354
Ja itse en usko Biden on dementoitunut tai seniili. Mutta ei pysty kampanjoimaan vallankaappausta yrittänyttä raiskaajaa vastaan tarpeeksi hyvin (joka kertoo että Bidenin ei pidä olla ehdokas)
Et ilmeisesti ole tässä vuosien aikana nähnyt yhtäkään tuon dementoituneen lastenhaistelijan julkista esiintymistä? Ihan ilmeisestihän tuo on ollut jo pitkään täysin kykenemätön yhtään mihinkään ja perseelleen mennyt väittely vain oli kirsikka tuon dementoituneen kakun päälle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 238
No kerro minulle jo ihmeessä, mistä lukea luotettavat uutiset kuinka Michelle Obamaa pusketaan demokraattien eliitin toimesta pressaksi. Kai näet kuinka elän disinformaatioympäristössä.
Miten Michelle Obama sinun mielestäsi kytkeytyy Joe Bidenin seniiliyteen? Miksi puhut "eliitistä"? Onko sinulla jotain merkittävää aiheeseen liittyvää tietoa?

Sinä olet tuonut salaliitot pöydälle joten voit varmasti puolustaa näkemyksiäsi.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 558
Et ilmeisesti ole tässä vuosien aikana nähnyt yhtäkään tuon dementoituneen lastenhaistelijan julkista esiintymistä? Ihan ilmeisestihän tuo on ollut jo pitkään täysin kykenemätön yhtään mihinkään ja perseelleen mennyt väittely vain oli kirsikka tuon dementoituneen kakun päälle.
Ehdottomasti kyllä olen. Itse olen aina kannattanut ihmisten katsovan muutakin kuin valikoivia lyhyitä klippejä joita yleensä promotaan.

Bidenin debattisuoritus oli katastrofi ja Biden ei sitä olisi pystynyt muuttamaan.

Ja sinä laittamalla "lastenhalaaja" kertoo aikalailla riittävästi.
 
  • Tykkää
Reactions: JES
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 558
Miten Michelle Obama sinun mielestäsi kytkeytyy Joe Bidenin seniiliyteen? Miksi puhut "eliitistä"? Onko sinulla jotain merkittävää aiheeseen liittyvää tietoa?

Sinä olet tuonut salaliitot pöydälle joten voit varmasti puolustaa näkemyksiäsi.
Tämä oli viestisi:

Michelin Obamaa ne on suunnitellu jo pidemmän aikaa.
Minä kysyin ketkä ne ja sanoit:

Yhdysvaltojen demokraattinen puolue etupiireineen.
Tähän kysyin luotettavia uutisia, joita en ilmeisesti lue.

Itse nimittäin olen aika varma että Harris on ehdokas mutta spekulaatiot muista on tervetulleita!
 
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
1 250
Ehdottomasti kyllä olen. Itse olen aina kannattanut ihmisten katsovan muutakin kuin valikoivia lyhyitä klippejä joita yleensä promotaan.

Bidenin debattisuoritus oli katastrofi ja Biden ei sitä olisi pystynyt muuttamaan.
Miksei olisi voinut muuttaa? Ei pystynyt argumentoimaan faktoilla oman politiikansa puolesta vai? Tässä CNN:n debatissa annettiin vielä mahdollisuus vastata jokaiseen kysymykseen häiriöittä kun mikit oli toiselta suljettuna vastauksen aikana.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 998
Miksei olisi voinut muuttaa? Ei pystynyt argumentoimaan faktoilla oman politiikansa puolesta vai? Tässä CNN:n debatissa annettiin vielä mahdollisuus vastata jokaiseen kysymykseen häiriöittä kun mikit oli toiselta suljettuna vastauksen aikana.
Faktoillahan tuota väittelyä ei voitettu tai hävitty. Se ehdokas, joka saattaa kyetä pysymään hengissä seuraavat 4.5 vuotta, vei tuon väittelyn.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
499
Republikaaneissa Vance oli Trumppia vastaan aluksi, äänekkäästi. Ja nyt vuosia myöhemmin VP ehdokas. Kultissa tuskin olisi mahdollista.
Tämä viittaa enemmänkin siihen, että republikaanipuolueessa nykyään kumarretaan ainoastaan rahaa ja valtaa. Arvot myydään eniten tarjoavalle. Samoin kuin eräs nimeltä mainitsematon putleria haastatellut "journalisti" on myös tehnyt.

Republikaanithan ei enää ole konservatiivinen puolue sanan perinteisessä merkityksessään. Konservatiivisuus kun tarkoittaa harkittua ja hidasta muutosta. Nyt ollaan viemässä maata agressiivisesti takaisin keskiajalle.

Ja vaikka puolueen sisällä hamutaankin lähinnä valtaa ja rahaa, ei vertaus kulttiin mene hirveästi ohi kun äänestäjäkunnasta puhutaan. Alas on maa vajonnut, jos Trump saa vielä toisen kauden. Ei sinänsä ihmetytä. Oireilua on ollut jo pitkään ja oireet sen kuin pahenevat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 238
Tämä oli viestisi:



Minä kysyin ketkä ne ja sanoit:



Tähän kysyin luotettavia uutisia, joita en ilmeisesti lue.

Itse nimittäin olen aika varma että Harris on ehdokas mutta spekulaatiot muista on tervetulleita!
Aiheet poukkoilee nyt jotenkin todella omituisesti, mutta listaan sinulle luotettavat uutislähteet tähän:
-

Ole hyvä.

Jatkossa pyytäisin kiinnittämään huomiota koherenttiin keskusteluun. On vaikea ottaa osaa keskusteluun joka poukkoilee luotettavista uutisista "syvään päätyyn" ilman minkäänlaista varsinaista kontribuutiota asiasisältöön (sinun osaltasi).
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 819
Elämme foorumilla mielenkiintoisia aikoja. Täälläkin useampi myöntänyt, että molemmat ehdokkaat ovat paskoja ja näkisi ehdokkaana mieluummin jonkin muun, kuin kumpikaan näistä kahdesta. Mutta silti Trump, koska Biden on se täys seniili ja Donald vasta orastava seniili. Nyt ja kun Joe tilalle oletettavasti tulee joku ei seniili, niin kääntyykö se kannatus nyt demokraattien uuteen ehdokkaaseen, kun tätä päivää ennen molemmat olivat seniilejä tai seniilejä/rikollisia?
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 558
Aiheet poukkoilee nyt jotenkin todella omituisesti, mutta listaan sinulle luotettavat uutislähteet tähän:
-

Ole hyvä.

Jatkossa pyytäisin kiinnittämään huomiota koherenttiin keskusteluun. On vaikea ottaa osaa keskusteluun joka poukkoilee luotettavista uutisista "syvään päätyyn" ilman minkäänlaista varsinaista kontribuutiota asiasisältöön (sinun osaltasi).
Itse vain olen kiinnostunut aiheesta "seuraava demokraattien pressaehdokas" kun Biden jättäytyi kisasta.

Annoit Michelle Obaman ja vielä saatteella että demokraatit etupiireineen on sitä suunnitellut. Tämä on erittäin kiinnostava tieto tässä vaiheessa.

Itse kehotit minua tarkistamaan medialähteitäni, mutta kysyttäessä et tarjonnut omiasi.
 
Liittynyt
09.03.2018
Viestejä
1 159
Aiheet poukkoilee nyt jotenkin todella omituisesti, mutta listaan sinulle luotettavat uutislähteet tähän:
-

Ole hyvä.

Jatkossa pyytäisin kiinnittämään huomiota koherenttiin keskusteluun. On vaikea ottaa osaa keskusteluun joka poukkoilee luotettavista uutisista "syvään päätyyn" ilman minkäänlaista varsinaista kontribuutiota asiasisältöön (sinun osaltasi).
Jos esittää kovan väitteen, että demokraatit salassa pyrkivät saamaan Michelle Obaman ehdokkaaksi, niin asiaa pitäisi jo sääntöjenkin nojalla perustella lähteellä. Nyt sinä oikein erikseen listaat ei mitään lähteeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 901
Amerikkalainen tuttavani on toivonut jo 2016 lähtien että voi kun äänestyslipukkeissa voisi äänestää myös vaihtoehtoa "ei kumpikaan näistä, vaihtakaa kandidaatit"

Ja hän on taustaltaan maltillinen republikaani.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 944
Elämme foorumilla mielenkiintoisia aikoja. Täälläkin useampi myöntänyt, että molemmat ehdokkaat ovat paskoja ja näkisi ehdokkaana mieluummin jonkin muun, kuin kumpikaan näistä kahdesta. Mutta silti Trump, koska Biden on se täys seniili ja Donald vasta orastava seniili. Nyt ja kun Joe tilalle oletettavasti tulee joku ei seniili, niin kääntyykö se kannatus nyt demokraattien uuteen ehdokkaaseen, kun tätä päivää ennen molemmat olivat seniilejä tai seniilejä/rikollisia?
Trumpin ehdokkuudesta ei ole ollut kuukausiin mitään spekuloitavaa, koska on ollut harvinaisen selvää, että valtaosa republikaaneista seisoo hänen ehdokkuuden takana. Se ei tarkoita sitä, etteikö kumpikin joutaisi vaihtoon, Trumpin kohdalla spekulointi on aika hedelmätöntä, kun lähes koko republikaanileiri seisoo aurinkokuninkaan takana.

Demokraattien osalta voimme nyt spekuloida kuka valitaan ja kenet sinä haluaisit presidenttiehdokkaaksi, koska se on ajankohtainen aihe. Harris ja Newson ei ole minun listalla korkealla, mutta etenkin Eurooppalaisesta näkökulmasta katsoen huomattavasti turvallisempi vaihtoehto ajatellen kansainvälistä politiikkaa kuin Trump.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
354
Ja sinä laittamalla "lastenhalaaja" kertoo aikalailla riittävästi.
Lue uudestaan mitä kirjoitin. Lastenhaistelu on tuntunut Brandonin lemppariharrastuksia olleen jo jokusen vuoden, jäätelönsyönnin lisäksi.

En tiedä, että kuka tuolla on Bidenin pressakauden aikana asioista päättänyt ja suitsia käsissään pidellyt, mutta lienee kaikille selvää että tuo muumio se ei ainakaan ole ollut.

Oletan muuten, että Michelle Obaman valinta on enemmänkin joiden demujen kannattajien idea ja toivomus, kuin itse puolueen. Toivottavasti saavat hyvän kandidaatin nyt kun olisi urku auki jollekin tuoreemmalle. Vaikka oletus on, että demujen leiristä ei löydy sellaista joka Trumpin pystyy voittamaan. Ja se ei ole mielestäni hyvä asia missään nimessä.

Hämmentävintä tuolla jenkeissä tuntuu olevan, että jo vuosikausia jatkunut kansan kahtiajako poliitikkojen puolelta on saatu siihen pisteeseen, että ehdokkaiksikaan, kummaltakaan puolelta, ei saada jotain kansoja yhdistävää, fiksua nuorempaa kandidaattia. Hyvältä tuo Jenkkilän tulevaisuus ei kuitenkaan näytä, oli siellä vallankahvassa kuka vaan, tai ketkä vaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 842
Elämme foorumilla mielenkiintoisia aikoja. Täälläkin useampi myöntänyt, että molemmat ehdokkaat ovat paskoja
Tällaisia mielenkiintoisia aikoja on nähty Yhdysvaltain presidentinvaaleissa aiemminkin. Eikä ole edes tarvinnut myöntää, vaan on voinut aktiivisesti väittää. Eiköhän ainakin 2016 ollut vastaava tilanne.
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
819
Pliis. Missä muualla kuin kultissa voidaan 180-asteen käännös myydä ihan normaalina?
Trumpin hyvä 1. presidenttikausi vaihtoi monen mielen. Ben Shapirokin oli aluksi häntä vastaan, mutta päätyi Trumpin lopulta puolelle. Kannattaa ottaa Trump vakavasti, muttei kirjaimellisesti.

Katsoin myös JD Vancen Hillbilly Elegy -kirjan 2016 vuoden haastattelun Heritage Foundationilta. Trump tarvitsee hänet sillä Vance edustaa hänen äänestäjiään.

JD Vance RNC puheessaan:

"Trump asked for national unity after the failed assasination attempt"

"Trump fought for us for 8 years"

"Committed to free speech and open exchange of ideas"




PS Jos Michelle Obama valittaisiin presidenttiehdokkaaksi, saisiko USA ensimmäisen naispresidenttinsä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 739
Koko Trumpin äänestäminen on jotenkin oksimorooni. Se että hyväksyy DJT:n edes ehdolle tarkoittaa ettei kansan mielipide ja lasketut äänet kiinnosta vaan fiiliksen mukaan huutoäänestetään se kuka meemuilee koviten
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 739
Trumpin hyvä 1. presidenttikausi vaihtoi monen mielen. Ben Shapirokin oli aluksi häntä vastaan, mutta päätyi Trumpin lopulta puolelle. Kannattaa ottaa Trump vakavasti, muttei kirjaimellisesti.

Katsoin myös JD Vancen Hillbilly Elegy -kirjan 2016 vuoden haastattelun Heritage Foundationilta. Trump tarvitsee hänet sillä Vance edustaa hänen äänestäjiään.

JD Vance RNC puheessaan:

"Trump asked for national unity after the failed assasination attempt"

"Trump fought for us for 8 years"

"Committed to free speech and open exchange of ideas"




PS Jos Michelle Obama valittaisiin presidentiksi, saisiko USA ensimmäisen naispresidenttinsä?
Miksi Trump vaihtoi vp:tä?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 697
Viestejä
4 324 804
Jäsenet
72 073
Uusin jäsen
Kantoaalto

Hinta.fi

Ylös Bottom