Itsellä varmaan on tuo hyperaktiivisuus, joka tekee sen, että sitä painaa vaan vaikkei olisi edes nukkunut. Lomalla päätin, että en ala nukkumisen kanssa taistelemaan, joten lääkettä kului ihan mukavasti.Joo en tiedä ei tähän varmaan luonnollista parannuskeinoa ole, jotenkin pitää yrittää selviytyä. Onhan ne pillerit jonninlainen henkinen "pelastus",
kun tietää ne että ne on siellä taustalla.
Emäntä haluaisi lapsen parin vuoden sisään, mulla ei ole mitään toivoa kasvattaa lasta näillä lääkekoomilla/kiukuilla, noh ainakin vielä ollaan yhdessä.
Ei ole Psykiatri ehdottanut mulle edes noita edellä mainittuja lääkkeitä, pitää ottaa muistiin
Kuten aikaisemmin mainitsin että olen lukenut tätä ketjua jo jonnin aikaa niin ihmettelen miten sä jaksat käydä töissä saatikka ajaa 200+ km vielä...
Oli se työ miten henkisesti/fyysisesti haastava niin silti.
Mutta onhan se mukava, että täällä on jengiä joka ymmärtää mistä on kyse, kun tuntuu että tästä kärsimättömät vaan ehdottaa aina kunnon liikuntaa, noh jotenkin oma perhe nyt yrittää ymmärtää.
Nyt tuolla toki varmaan katsotaan että taas on lopussa ja heti vinkuu lisää. No Stillnoctia vaan pyysin paketin kun se on tällä hetkellä ainut "varma".
Se on kyllä sangen kurjaa että jätetään unettomuus hoitamatta vaikka sillä on niin tolkuttoman iso vaikutus muuhun elämään. Sitten menee parhaillaan vuosikymmeniä koomaillessa kun ei kunnollista apua saa.
Isäukko on kiskonut Tenoxia 30v, eikä tuo ole vielä tuohon kuollut, vaan kehuu olevansa elämänsä kunnossa nyt ja vetää 5km lenkin ja 15km pyörällä päivään, vaikka on +70v.
Sitten täällä taistellaan jonkun 14 tabletin takia, että olisi edes jokin tuki ja turva. Nyt se on puolikas Zopinox ja puolikas Stillnoct, luojan kiitos mirtatsapiini toimii taas joten kuten, kunhan jaksottaa Concertan siten, että aamuyöllä puolet ja aamulla loput. Silti ainakin kellon mielestä meno on taas vanha tuttu, eli syvää unta jtn alle 0,5h/yö. Mutta työtetveyshuoltoa nyt ei kiinnosta se, että miten tai paljonko nukut, vaan se, että nukutko ylipäätään. Eikä oikeastaan näköjään sekään viime aikoina.