Työkalut ja muut vehkeet

Mä ostin Julasta tuon, kun oli tarjouksessa (ehkä 70€): https://www.jula.fi/catalog/autoilu/autotalli/nosturit/nosturit/hallitunkki-012148/

Normaalilla 100€ hinnalla ei nyt tietysti ole paljon eroa linkkaamaasi Bahcoon, mutta ite oon tykännyt tuosta julan tunkista. Aiemmin on ollut noita 30 € tunkkeja ja onhan tuokin jo aivan eri planeetalta. Osta ehdottomasti tuommoinen kaksimäntäinen hallitunkki, oli se merkki sitten mikä tahansa. Bahcoon varmaan saa jotain tiivisteitä ja venttiileitä ostettua pidempään kuin tuollaiseen kiinantunkkiin, saattaa sillä olla pidempi elinkaari ainakin sen suhteen.
IKH:ssa olisi satasella myynnissä mataprofiilinen tunkki polkimella, sitä vähän harkitsin, mutta kävin nyt hakemassa Bahcon. Painoi kyllä sen verran että paketissa on muutakin kuin styroksia :cigar2:
Lidlissä olisi ollut tunkki 25€, ei sillä renkaanvahdot kalliiksi tulisi jos luotto tunkkiin riittää, minulla ei riittänyt :whistling:

IKH:ssa olisi satasella myynnissä mataprofiilinen tunkki polkimella, sitä vähän harkitsin, mutta kävin nyt hakemassa Bahcon. Painoi kyllä sen verran että paketissa on muutakin kuin styroksia :cigar2:
Lidlissä olisi ollut tunkki 25€, ei sillä renkaanvahdot kalliiksi tulisi jos luotto tunkkiin riittää, minulla ei riittänyt :whistling:
Kyllä ne kaikki toimii, mutta ähkimisen ja kiroilun määrä ei ole vakio. Bahco lienee toimivan renkaanvaihtajalla vuosikausia, tuskin oli huono ostos :thumbsup:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
304 095
Jäsenet
82 453
Uusin jäsen
Saegi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom