Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
Ei ref-linkkejä
Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.
Nuo speksit ja rengaskoon kun laittaa hakuun löytyi tämä 100mm jouston ilmakeula. SF19-RAIDON32-Boost Materiaali on magnesium, kuten lukee myös valurungossa.
Tällainen huoltoa vaativa kohde olisi hyvä olla oikein kirjattuna ostodokumenteissa. Varmaan osasyy miksi myyvät niin halvalla sekaerän pois 2024 vuosimallin lisäksi. Kaikki kuvat ketjussa haarukasta näyttää säätökohteiden osalta samalta kuin itsellä.
Keula tuntuu kyllä ihan hyvältä, ei haittaa tämäkään vaihto minua. Ilmakeulan pitäisi olla vähän kevyempi ja siinä on enemmän joustovaraa.
Nuo speksit ja rengaskoon kun laittaa hakuun löytyi tämä 100mm jouston ilmakeula. SF19-RAIDON32-Boost Materiaali on magnesium, kuten lukee myös valurungossa.
Tällainen huoltoa vaativa kohde olisi hyvä olla oikein kirjattuna ostodokumenteissa. Varmaan osasyy miksi myyvät niin halvalla sekaerän pois 2024 vuosimallin lisäksi. Kaikki kuvat ketjussa haarukasta näyttää säätökohteiden osalta samalta kuin itsellä.
Keula tuntuu kyllä ihan hyvältä, ei haittaa tämäkään vaihto minua. Ilmakeulan pitäisi olla vähän kevyempi ja siinä on enemmän joustovaraa.
For men's model it's not a coil, but air (see image). But travel is 63 mm, not 100 mm. Also combination of lock handle and adjustment handle is not present in the catalog.
It looks like it's some previous generation fork (have to be searched in older catalogs).
E-Bike fork with Mtb roots. E-Bike chassis design offers a robust platform for the most demanding riding and bike weights of E-bike class. Can also be used for any hybrid bike that the rider is looking to make more off road worthy. 60-80-100mm travel adjustable Ship's from our facility set...
Sain eilen pyörän ja huomasin, että siinä on eturengas pikalukolla. En ollut asiaa sen kummemmin ajatellut tilausvaiheessa ja tuskin se olisi vaikuttanut tilausintoon, mutta onko kenelläkään heittää vaikka linkkiä edulliseen vaihtoratkaisuun, jolla saisi eturenkaalle kiinteän kiinnityksen, ettei lähtisi eturengas kylillä kenekään matkaan, kun yleensä aina kiinnitän pyörän rungosta kiinni johonkin tolppaan.
I got the bike yesterday and noticed that it has a quick-release front tire. I hadn't really thought about it when I ordered it and it probably wouldn't have affected my decision to order it, but can anyone provide a link to an affordable replacement solution that would give me a permanent attachment to the front tire so that the front tire wouldn't be lost in the countryside, as I usually always attach the bike to a post.
Lähes kaikkiin osiin oli päivitys olemassa, samalla muutin avustustasot kolmesta viiteen ja otin valon varauksen nollaan turhaan akun kapasiteettia viemästä.
ja toki minimaxilla avustus (25km/h) muutin 45km/h .
moottorin päivityskin oli mutta ei näy kuvassa kun ehin päivittää jo aikasemmin.
Lähes kaikkiin osiin oli päivitys olemassa, samalla muutin avustustasot kolmesta viiteen ja otin valon varauksen nollaan turhaan akun kapasiteettia viemästä.
ja toki minimaxilla avustus (25km/h) muutin 45km/h .
moottorin päivityskin oli mutta ei näy kuvassa kun ehin päivittää jo aikasemmin.
Tilasin tuon vaihtoehdon 1. Oulussa majaileville voisi korvausta vastaan katsoa päivitykset tai sitten myy seuraavalle laitteen, kun on omat asetukset saanut kohdalleen.
I ordered option 1. Those staying in Oulu could check the updates for a fee, or sell the device to the next person once they have their own settings set up.
There was an update for almost all parts, at the same time I changed the assistance levels from three to five and set the light charge to zero to avoid unnecessarily consuming battery capacity.
and of course with the minimax assistance (25km/h) I changed to 45km/h.
There was also an engine update, but it's not visible in the picture as I already updated it earlier.
Tilasin tuon vaihtoehdon 1. Oulussa majaileville voisi korvausta vastaan katsoa päivitykset tai sitten myy seuraavalle laitteen, kun on omat asetukset saanut kohdalleen.
Vaatii PC:n Shimanon etube project tms ilmaisen ohjelmiston. Helppo käyttää. Sitten siinä SM-PCE02 purkissa on yleensä mukana johto (SD300), jonka sitten voi kiinnittää pyörään. Usein kuitenkin on hyvä olla lisäksi jakopala SD300 johdoille, tai muuten jokin johto jää usein irti pyörässä (ei välttämättä ole ylimääräistä paikkaa SM-PE02:n johdolle). Silloin sen osan (jonka johto on irti) päivittäminen ei samalla kertaa onnistu.
SItten mitään nopeuteen ylöspäin liittyviä säätöjä Shimanon ohjelma edes SM-PCE02 purkilla ei anna tehdä. Siihen vaaditaan eri ohjelmat ja maksulliset lisenssit.
ST Unlocker antaa säätää samoja juttuja mutta regionsäätöön (nopeudet) tarvii noin 40e lisenssin, joka on naitettu moottorin sarjanumeroon. Tosin tuolla huomatus, että * EP801, EP6 motors are not supported for the derestriction. Eli tämän motti kai siis toi EP6?
Eiköhän nuo ole leivottu mukaan monessa paikassa sähköpyörän ensihuoltoon. Ainakin vanhempien Shimano pohjaiseen oli ilmestynyt väliavustustasoja ensihuollon jälkeen. Tai sitten tekivät takuuna päivitykset, kun siinä oli jotain ongelmaa virtanapissa.
Jos osaa sitten tuolta vaihteistoasetuksesta pyytää muutamaa parametria muokkaamaan, niin luulisi menevän samaan konkurssiin. Tarttis vaan tietää mitä siellä voi muokata.
Eiköhän nuo ole leivottu mukaan monessa paikassa sähköpyörän ensihuoltoon. Ainakin vanhempien Shimano pohjaiseen oli ilmestynyt väliavustustasoja ensihuollon jälkeen. Tai sitten tekivät takuuna päivitykset, kun siinä oli jotain ongelmaa virtanapissa.
Jos osaa sitten tuolta vaihteistoasetuksesta pyytää muutamaa parametria muokkaamaan, niin luulisi menevän samaan konkurssiin. Tarttis vaan tietää mitä siellä voi muokata.
Jussin Pyöräpisteessä ensihuolto 85€ eikä nähtävästi sisällä päivityksiä(päivitys 59€). Mustosen pyörässä ensihuolto sähköpyörät: 149 € - Sähköpyörän huoltohinta sisältää päivityksen Shimano & Bosch -sähköjärjestelmiin. Aika samoihin menee nuo hinnat.
AXA Newton pi 150 pistotulppakaapeli Liitäntäkaapelia käytetään yhdessä lukon kanssa pyörän lukitsemiseksi toiseen kohteeseen. Mukana toimitetaan yleiskäyttöinen lukkoteline, jotta AXA Newton pi voidaan kiinnittää pyörään, kun sitä ei käytetä. Yhteensopiva vain seuraavien kanssa: AXA Defender...
AXA Block XXL runkolukko sopii isompaankin pyörään. AXA Solid runkolukko optimaaliseen turvallisuuteen. Se on lapsiystävällinen ajaessa, koska lukkoa ei saa kiinni jos avain ei ole käännettynä. Avaimen saa pois myös lukon ollessa auki. Lisäturvallisuutta antaa porauksenestosylinteri, joka...
Liitäntäkaapeli käytettäväksi AXA Imenson ja AXA Block XXL:n kanssa. Pituus on 150 cm Tolpan halkaisija: ø10mm Mukana kiinnikkeet runkoon kiinnittämistä varten.
AXA plug-in ketjulukko Tässä ULC-Pro100 -ketjulukossa on plug-in toiminto ja sitä käytetään yhdessä AXA Imenso tai AXA Block XXL lukon kanssa. Kahden lukon yhdistelmä mahdollistaa pyörän lukitsemisen runkolukolla ja samalla kiinnittämisen kiinteään kohteeseen, kuten valotolppaan. Tämä tarjoaa...
AXA Block XXL runkolukko sopii isompaankin pyörään. AXA Solid runkolukko optimaaliseen turvallisuuteen. Se on lapsiystävällinen ajaessa, koska lukkoa ei saa kiinni jos avain ei ole käännettynä. Avaimen saa pois myös lukon ollessa auki. Lisäturvallisuutta antaa porauksenestosylinteri, joka...
Liitäntäkaapeli käytettäväksi AXA Imenson ja AXA Block XXL:n kanssa. Pituus on 150 cm Tolpan halkaisija: ø10mm Mukana kiinnikkeet runkoon kiinnittämistä varten.
Meni nimittäin vähän hankalaksi. Perheen aikaisempi pyörä on korillinen Crescent "mummonpyörä", johon aikoinaan hankin Biltemasta kaarilukon, joka on ollut helkkarin kätevä. Koska pyörässä on kori, en ikinä asentanut pyörään lukon pidikettä. Menin Biltemaan ostamaan vastaavan kaarilukon ja kun Bilteman pihassa aloin sitä pidikettä asentamaan huomasin, ettei se pidike sovi tankoon ja jos satulan alle sitä yrittää laittaa, lukkoa ei mahdu avaimella avaamaan. Kokeilin paria muuta Bilteman vaihtoehtoa, eikä oikein mikään sopinut ja siellä myyjä mainitsi tuosta pyörän lukkoon asennettavasta vaijerista, mutta sekin on nyt sitten vissiin oltava samaa sarjaa lukon kanssa.
Oletteko muut noteeranneet välystä etuhaarukassa? Etujarru pohjaan ja liikuttaa pyörää hieman eestaas -> pieni kolkatus kuuluu. Koitin tuota lährdettä etsiä, ja vaikuttaa kuin välys olisi ilmajousissa itsessään.
Mulla on sama ja tuntuu kuin olisi tuo rungon ja ohjauksen pilarin välystä. Purin riserin mutta en löytänyt mistään mistä voisi kiristää. En tunne näitä modernimpia juttuja näemmä Pitää pyytää ensihuollossa kiristämään jos voivat.
Mulla sitten sellainen mikä mietityttänyt myös. Kun ilman avustusta alkaa polkemaan, niin moottorista ei kuulu mitään erikoista/ylimääräistä. Avustuksen ollessa päällä, niin heti kun moottori kytkeytyy, niin tuntuu ihan jalkaa ja kuuluu sellainen "muovinen" klonk, kun veto lähtee päälle. Sitten omanlaisensa naksu, kun polkemisen lopettaa. Joku ratas kai siirtyy asentoon missä veto tulee moottorista mutta vähän tympeän tuntuinen noin. Eron huomaa heti, kun polkaisee ilman apuja ja avun kanssa... Kellään vastaavaa?
Oletteko muut noteeranneet välystä etuhaarukassa? Etujarru pohjaan ja liikuttaa pyörää hieman eestaas -> pieni kolkatus kuuluu. Koitin tuota lährdettä etsiä, ja vaikuttaa kuin välys olisi ilmajousissa itsessään.
Mulla sitten sellainen mikä mietityttänyt myös. Kun ilman avustusta alkaa polkemaan, niin moottorista ei kuulu mitään erikoista/ylimääräistä. Avustuksen ollessa päällä, niin heti kun moottori kytkeytyy, niin tuntuu ihan jalkaa ja kuuluu sellainen "muovinen" klonk, kun veto lähtee päälle. Sitten omanlaisensa naksu, kun polkemisen lopettaa. Joku ratas kai siirtyy asentoon missä veto tulee moottorista mutta vähän tympeän tuntuinen noin. Eron huomaa heti, kun polkaisee ilman apuja ja avun kanssa... Kellään vastaavaa?
Exactly the same thing. When start pedaling with assist enabled - there is a quite sound. When stop pedaling sound is louder. I suppose it's some kind of clutch sounds.
Yleisin on että ohjainlaakeri on löysällä, helppo kiristää kun ohjainkannattimen pultit löysälle ja ohjainlaakeria kiristää siten että välys poistuu. (Ei montaa Nm pitäisi olla) Sen jälkeen taas stemmin pultit kireälle. YouTubesta löytyy hyvät (park toolilla on hyvä kanava esim)
Yleisin on että ohjainlaakeri on löysällä, helppo kiristää kun ohjainkannattimen pultit löysälle ja ohjainlaakeria kiristää siten että välys poistuu. (Ei montaa Nm pitäisi olla) Sen jälkeen taas stemmin pultit kireälle. YouTubesta löytyy hyvät (park toolilla on hyvä kanava esim)
When I was fixing handlebar after bike unpacking then first I've tightened vertical bolt and after it 2 horizontal bolts which are fixing handlebar stem.
When I was fixing handlebar after bike unpacking then first I've tightened vertical bolt and after it 2 horizontal bolts which are fixing handlebar stem.
I did it the other way around first, then read the intallation guide of the extension, and finally tightened it in the same order as you. I didn't notice any difference in the result... Probably the steering bearing tightneds isn't affected by the handlebar installation. Need to check the referenced youtube videos.
But on my cycle, i don't think the sound/play comes from.the bearing ... It feels like the suspension has some play. Like the piston could move around a bit in the outer pipe or so.
Did anyone find a manual for the front fork? While wondering about the Klappia, I noticed that there is some kind of adjustment nipple or something on the bottom of the other side, what does it do?
QR koodista selvisi sarjanumero ja malli kun luki oikealla ohjelmalla: SF18-MOBIE25-DS-AIR-LO-R-15QLC32 27.5 CTS 300/0. Lisäksi oli joku päivämäärä loppuvuodesta 2021. Onko mahdollista että tätä 2018 designiä on valmistettu mallisarjaan SF22 asti?
Eli nämä pyörät on nyt sitten jotain vanhaa varastoa/kokoelma eri osia aina renkaiden, penkin, ohjelmiston ja mahdollisesti tuon keulan suhteen. Mitähän muuta vielä löytyy.
It's what I've found about it.
"Adjustable rebound damping with a blow-off feature provides control over suspension extension speed while also including a safety valve that prevents excessive force on high-speed impacts, such as riding over curbs or hitting large bumps. The blow-off valve ensures the suspension doesn't bottom out unexpectedly during these events, protecting it and maintaining grip, while the rebound adjustment allows fine-tuning of the suspension's return speed to the ground. This combination is common in professional-level racing and high-performance cycling, like in motorsports and mountain biking."
So these bikes are now some kind of old stock/collection of different parts, always in terms of tires, seat, software and possibly that front end. What else is there?