Kiits. Ekaan lisätty huomautus ja Motonetin 450g pönttö lisätty.
Mikään listalla oleva 190g säiliö ei käy ilman sitä adapteria, koska noissa ei missään ole kierteitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiits. Ekaan lisätty huomautus ja Motonetin 450g pönttö lisätty.
Hyvä homma ja tässä pitää muistaa että ollaan centinvenyttäjien foorumilla. Kaikesta (siis ihan kaikesta) haetaan säästöjä. Paikkakunnasta riippuen myymälät/tajonta vaihtelee suurestikin ja näin kesäisin tulee liikuttua muutenkin enemmän (esim. mökille) joten ostokset voi tehdä vähän lähimarkettia kauempaa muun ajelun ja asioinnin ohessa.450G pullo riitti minulla koko viime kesäksi, ja vieläkin on jäljellä, joten ei tuossa paljon kannata euron säästön takia ajella.
Muokataan listaaMikään listalla oleva 190g säiliö ei käy ilman sitä adapteria, koska noissa ei missään ole kierteitä.
Katselin vähän arvosteluita tuosta, niin ei se ainakaan luottamusta herättänyt. Enempää en tuosta tiedä, mutta katselin myös tuollaista yhtenä vaihtoehtona, kun akkukin löytyy jo valmiiksi.Jou, onko kukaan hankkinut tuota ryobin versiota? Sattuu vaan löytymään tuota sarjaa vai hankkia tuo backbäkkeri noin retkeilyä ajatellen.
Mä nyt en oikein näihin aroxoleihin osaa sanoa mitä mieltä olen. Ei ne savua, ei ne haise miltään ja eilen paljussa ollessani kyllä ne hyttyset vain yritti mun päästä saada verta imettyä.
Mä koitan antaa tänään vielä mahdollisuuden, mutta jos ei ala toimimaan, niin heitän kaatopaikalle koko 120kpl aroxol satsin.
Kuinka teillä muilla toimii?
Laitteena siis vihreä thermacell
Kyl noi siniset Aroxolit on itellä toiminut täydellisesti. Ostettu joku 2v sitten iso satsi. Siin kyl menee hetki et alkaa tapahtuu (10-15min ehkä).
Minulla on viime aikoina ollut kaksi BP:ä tohottamassa molemmin puolin pöytää, niin saa melko rauhassa olla. Kyllä niitä hyttysiä silti aina iholle tulee ja kuvittelee, ettei tyynyt toimi. Sitten, kun käy nurkan takana kusella ja sata hyttystä käy kimppuun, niin huomaa tehon. Kummoistakaan tuulenvirettä ei tarvitse olla, niin teho huononee olennaisesti. toki kannattaa vähän tuulen yläpuolelle asettaa.
Eilen 23 asti olin ulkona shortsit ja t-paita päällä. Ei olisi puhettakaan, että ilman näitä lätkiä olisi ollut mitään asiaa ulos oleilemaan.
Minulla on Aroxol ja Spira lätkä yhdistelmä käytössä.
Viime kesänä ostetuilla kaasupulloilla onnistui kuten ennenkin. Eiköhän tuo ole vain huhu, että modausta olisi jotenkin estetty.Sitten asiaa onko nykyän kaikki nuo thermacelin kaasupurkit niitä joita ei voi modata?
Itse olen myös valmis heittämään aroxolit kohta mäkeen, tuntuu että tyynyjä saa olla vähän väliä vaihtamassa ja vasta useamman tunnin jälkeen alkaa autotallissa vaikutus näkymään. Yhtä aikaa käynnissä on myös raidin nestemäinen karkoitin.
Britti Amazonista https://www.amazon.co.uk/Thermacell-Backpacker-Repeller-Insect-Multi/dp/B07C79D1MNOnko backpacker-mallista thermacelliä saatavilla enää mistään Suomesta tai Suomeen toimitettavana? Yritin aiempien sivujen linkkejä käydä läpi, mutta pikavilkaisulla nekin olivat jo loppuneet.
Tuleekos tuohon Britti amazoniin päälle vielä tullit?
Näin myyjä ainakin kommentoinut kysyttäessä.Oliko tuo brittejen amazonista tilattu GEN 2?
Meinaat että on validi kysymys vielä 2vuoden jälkeen? Tuskin kellään on niin isoa varastoa, että vanhoja romuja riittäis vielä tänä päivänäki. Mutta Gen 2 näyttäis olevan.Oliko tuo brittejen amazonista tilattu GEN 2?
Mä nyt en oikein näihin aroxoleihin osaa sanoa mitä mieltä olen. Ei ne savua, ei ne haise miltään ja eilen paljussa ollessani kyllä ne hyttyset vain yritti mun päästä saada verta imettyä.
Mä koitan antaa tänään vielä mahdollisuuden, mutta jos ei ala toimimaan, niin heitän kaatopaikalle koko 120kpl aroxol satsin.
Kuinka teillä muilla toimii?
Laitteena siis vihreä thermacell
Nyt vasta löysin tällasen ketjun. Juurikin tämän kyseisen juuri tilasin. Ja samaa hintaa näytti. Niin eikös tuossa kuulu verot tuohon 52e hintaan mukaan?Kyllä. Amazon näyttää kokonaishinnan ennen kuin maksat sen.
Nyt vasta löysin tällasen ketjun. Juurikin tämän kyseisen juuri tilasin. Ja samaa hintaa näytti. Niin eikös tuossa kuulu verot tuohon 52e hintaan mukaan?
Ja laitoin nyt vielä aroxolin mattoja myös tilaukseen, niin pääsee testailemaan kilpailevan thermacellin mattojen kanssa, että mitkä nyt sitten on parhaita Hinta/teho suhteessa
Edit: Nakkasin nyt samalla vielä SPIRAt myös tilaukseen suosittelujen perusteella
Ebaysta sai backpackerin 25€:lla, mitkä tuohon nyt on parhaita tyynyjä? Ihan originaalit?
Juu. ei ollu paljoa backpackeriä Ebayssä. Saksasta (ebay) löyty olevan 56e + postit ja sit kiinas tais olla joku 40e ja tais tähän vielä tulla postit ja sit vielä ALVit päälle.Ebaysta sai backpackerin 25€:lla, mitkä tuohon nyt on parhaita tyynyjä? Ihan originaalit?
edit. olikin väärä tuote, ei tuota backpackeria taida edes olla hirveästi saatavilla
Noita spiran mattoja menee kyllä vähän eri tahtiin kuin aitoja. Tuntuu että kovin teho on jo tunnin paikkeilla ohi ja saa kääntää ympäri. Sitten saa vielä hetkeksi helpotusta. Ehkä noin 1.5h kestoa yhteensä. Tulee tietty silti halvemmaksi.
Minulla on nyt autotallissa raid sähkökarkoitin, thermacell aroxol matoilla(spiroja tilattu kaveriksi) sekä pihamaalla mahdollisimman järkevästi sijoitettu mosquito magnet. Siltikin tallissa/sen ympäristössä on mahdoton yrittää tehdä mitään.Tilasin kumpaakin tyynymallia mitä täällä oli mainittuna, niin pistän 2 eri tyynyä yhteen pöhöttimeen ja katsotaan toimiiko sillain. Tosin tulee vasta joskus.
Jos ei toimi, niin sitten mennään kaupoille ja ostan moskiitto magneetin.
Nää on näitä, että kiva lähteä "turvallisin" mielin sijoittamaan noinkin tyyriiseen laitteeseen, kun ei ole vatmuutta sen toimivuudesta. Pikkaisen tuosta kokemuksia googlettelinkin ja pääasiassa ihan positiivinen kuva mielestäni jäi sen toimivuudesta. Sitten tälläinen kokemus murentaa uskottavuutta tuohon laitteeseen, niin tiedä sitten viitsiikö tuollaiseen sijoittaa vai pitäisikö vain uida RAIDissa ym. kemikaaleissa...Tuosta mosquito magnetista on jäänyt hieman sellainen "ostin kalliin kasan paskaa" fiilis.
Minulla on nyt autotallissa raid sähkökarkoitin, thermacell aroxol matoilla(spiroja tilattu kaveriksi) sekä pihamaalla mahdollisimman järkevästi sijoitettu mosquito magnet. Siltikin tallissa/sen ympäristössä on mahdoton yrittää tehdä mitään.
Tuosta mosquito magnetista on jäänyt hieman sellainen "ostin kalliin kasan paskaa" fiilis.
Kiitos vinkistä! Sunnuntaina pistin backpackerin tilaukseen Italiasta. Pistin tosin suoraan heidän oman verkkokaupan kautta. Toimitus vähä enemmän mutta laite halvempi ja samaan tilaukseen myös 120h tyynyt.Ei nuo piraatteja ole, käryttimiä on muitakin kuin Thermacell. Iso valmistaja noiden aroxoleiden takana.
Suomessa hyväksyttäjä d-alletriini tyynyjä on 2. Thermacell ja Ryobi. Thermacell taisi kylläkin vaihtaa vaikuttavan aineen mennä vuosina, mutta joka tapauksessa siinä yksi syy pitää hinta korkealla, koska ei muuta laillista vaihtoehtoa ole.
PS. Italian Amazonista backpacker 50,63€ posteineen.
Yksi Raid sähkökarkoitin ei riitä mihinkään, jos hyttysongelma on paha. Mökillä näitä raidin säihköisiä matoilla toimivia on 5 kpl.
Kiitos vinkistä! Sunnuntaina pistin backpackerin tilaukseen Italiasta. Pistin tosin suoraan heidän oman verkkokaupan kautta. Toimitus vähä enemmän mutta laite halvempi ja samaan tilaukseen myös 120h tyynyt.
Mitä tyynyjä tilasit italian amazonista?Kiitos vinkistä! Sunnuntaina pistin backpackerin tilaukseen Italiasta. Pistin tosin suoraan heidän oman verkkokaupan kautta. Toimitus vähä enemmän mutta laite halvempi ja samaan tilaukseen myös 120h tyynyt.
Mistä näitä sähköisiä käryttimiä saa? Ei taideta valmistaa enää?