Kokeile eri kaasumerkkiä. Motnet tarmot toimi oikein mainiosti.
Jokohan kohta tulisi jonkinlainen ajastusversio. Tahtoi turhan useasti unohtua nuo koko yöksi päälle.
Tarmoa on käytetty kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile eri kaasumerkkiä. Motnet tarmot toimi oikein mainiosti.
Jokohan kohta tulisi jonkinlainen ajastusversio. Tahtoi turhan useasti unohtua nuo koko yöksi päälle.
Tilasin 27.3. pari backpackeria kyseiseltä myyjältä ("Davartis", Delivery option: Standard Delivery), tilausvahvistus tuli heti sähköpostiin ja vielä samana päivänä dispatch ilmoitus seurantakoodeineen. Toimituspäiväksi arvioitiin 12.4. eli eilen. Nyt kun kävin Amazonissa katsomassa statusta, niin paketti on lojunut viikonpäivät jossa Lyypekissä:Upataan tätä ja haaveillaan ensi kesästä, jolloin vietämme taas aikaa mökeillä ja luonnossa, kun ulkomaille ei ehkä vielä matkustella.
Thermacell Backpacker Repeller One Size Black : Amazon.de: Garden
Thermacell Backpacker Repeller One Size Black : Amazon.de: Gardenwww.amazon.de
Tuollanen tuli viikossa Saksan Amatsoonista. Viime kesänä näitä ei saanut Suomesta, kaikkialla oli myyty loppuun.
Eikö ne saa toimitettua näitä ulkomaille vai menikö mulla tilauksessa jotain pieleen.. Muut oli ilmeisesti saaneet jo tilauksensa kotiutettua?Wednesday, 7 April 4:19 PM, Available for collection, Lübeck, DE
Held for pickup at carrier location
Delivery attempted 7 April
Unfortunately, Hermes couldn't complete your delivery and is holding it for you to pick up. We're very sorry for the inconvenience.
Tilasin 27.3. pari backpackeria kyseiseltä myyjältä ("Davartis", Delivery option: Standard Delivery), tilausvahvistus tuli heti sähköpostiin ja vielä samana päivänä dispatch ilmoitus seurantakoodeineen. Toimituspäiväksi arvioitiin 12.4. eli eilen. Nyt kun kävin Amazonissa katsomassa statusta, niin paketti on lojunut viikonpäivät jossa Lyypekissä:
Eikö ne saa toimitettua näitä ulkomaille vai menikö mulla tilauksessa jotain pieleen.. Muut oli ilmeisesti saaneet jo tilauksensa kotiutettua?
Joo, laitoin ja sieltä tulikin jo vastaus, että paketti olisi lähipostissa noudettavissa. Sinänsä jännä että tracking koodi ei kerro Lyypekin jälkeisestä matkasta mitään, eikä myöskään mitään viestiä tai ilmoitusta ole tullut että paketti olisi noudettavissa. Pitääpä tänään käydä tsekkaamassa postipisteellä, eiköhän se paketti odota siellä noutoa.Pistä myyjälle viestiä. Kertoo missä postissa paketti majailee Suomen päässä. Tuossa vaiheessa oli oma paketti noudettavissa. Nuo toimittaa täällä päässä PostNord ja ne lätkäisee oman uuden seurantatunnuksen joten tuolla aikaisemmalla seuranakoodilla ei tee mitään. Pitäisi pystyä noutamaan omalla nimellä postista.
Pistä myyjälle viestiä. Kertoo missä postissa paketti majailee Suomen päässä. Tuossa vaiheessa oli oma paketti noudettavissa. Nuo toimittaa täällä päässä PostNord ja ne lätkäisee oman uuden seurantatunnuksen joten tuolla aikaisemmalla seuranakoodilla ei tee mitään. Pitäisi pystyä noutamaan omalla nimellä postista.
Joo, laitoin ja sieltä tulikin jo vastaus, että paketti olisi lähipostissa noudettavissa. Sinänsä jännä että tracking koodi ei kerro Lyypekin jälkeisestä matkasta mitään, eikä myöskään mitään viestiä tai ilmoitusta ole tullut että paketti olisi noudettavissa. Pitääpä tänään käydä tsekkaamassa postipisteellä, eiköhän se paketti odota siellä noutoa.
[Käytin tilaukseen promotional credit edun kun latasin balancea Amazonin tilille (sain ostoksen näin halvemmalla kuin Suomesta, ja kun ei tiedä milloin näitä on kivijaloissa edes myynnissä). Tämä etu olisi varmaan mennyt hukkaan jos tilauksen olisi joutunut perumaan.]
Liekkö edes alkanutkaan, vaikka vaikuttaa kaikin puolin järkevimmältä mallilta mitä olisi tarjolla...? Viime vuonna jotain pieniä eriä taisi olla ja itse ainakin Motonetistä sain ostettua, mutta ei noita ole myynnissä näkynyt muuten... Ei taida olla kilpailua niin sama mitä myy.Maahantuonti kuulemma loppunut sen osalta.
Maahantuonti kuulemma loppunut sen osalta.
Ryobin vehje ei sitten ole hirveästi kehuja saanut osakseen, jollei nyt sitten ole mallia paranneltu jotenkin.Motonetissä näin itsekkin viime kesänä, tänä vuonna en ole edes katsonut. Harkinnassa oli jo silloin mutta taidan ostaa sen Ryobin mallin koska akut ja laturi löytyy omasta takaa.
Mullekin käyny just näin. Rupesin kyselee missä paketti ja vastaus oli et 600m päässä minusta mut ilmoitusta ei oo tullu et ois noudettavissa.
Oliko amazonin backpackerit kulkenu kaikilllla Obertshausen, Germany kautta?
Mulle tuli ainakin viikossa saksan amatsoonista minkä linkkikin tällä sivulla.Mistä tuo backpacker kannattaisi nyt tilata?
Mulle tuli ainakin viikossa saksan amatsoonista minkä linkkikin tällä sivulla.
Ainakaan tuossa ylempänä olevasta linkistä on tuote loppunut amazonilta.
Kyllä mulle lupailee että tulossa on kun just äsken tilasin. Motonetistä tai muista Suomen kaupoista en löytäny.
Zustellung 22. Mai - 31. Mai
Lieferung verfolgen
Thermacell Backpacker
Verkauf durch: Gersdorfer
EUR 44,00
Zustand: Neu
Ei toimita minun osoitteeseen "Your selected delivery location is beyond seller's delivery coverage for this item. "
Postit tosiaan suolainen 22e natsien amazoonista (melkein 50 prosenttia hintaa lisää). Mutta jos Suomessa ollut keskihinta n. 60e ja sitä ei mistään saa, niin sitten pitää varmaan valita että maksaako postit vai onko ilman.
Keski-Suomeen ainakin toimittavat, en nyt ymmärrä miksi postipaketti ei kulkisi perille yhtä lailla koko valtakunnassa...?
Postit tosiaan suolainen 22e natsien amazoonista (melkein 50 prosenttia hintaa lisää). Mutta jos Suomessa ollut keskihinta n. 60e ja sitä ei mistään saa, niin sitten pitää varmaan valita että maksaako postit vai onko ilman.
Keski-Suomeen ainakin toimittavat, en nyt ymmärrä miksi postipaketti ei kulkisi perille yhtä lailla koko valtakunnassa...?
Oliko backpacker Suomessa noin kallis? Itse muistin paljon alemman hinnan kun niitä viime kesänä sai vielä Motonetistä..
Tuollaisia paikkoja itse löysin jotka toimittavat suomeen kohtuullisilla posteilla:
![]()
Backpacker MR-BP - Fisherman's World · Angler-Fachmärkte
| Backpacker MR-BP -www.fishermansworld.eu
Finnland | 17,90 € |
Patentit epäilemättä.Mikä näissä laitteissa rajoittaa sitä ettei halpakaupat ole täynnä erilaisia kopioita, varsinkin kun laite itsessään on äärimmäisen yksinkertainen?
a) niche markkinat?
b) thermacellin patentti? Varsinkin ihmetyttää ettei niitä pieniä kaasupulloja ole saatavilla kopioina..
c) mattojen hyväksyntä? Vissiin suomessa ei ainakaan ole hyväksyttyjä mattoja kovin monelta valmistajalta...
Vastaavaa ihmetyttää myös mosquito magnetin osalta, miten on mahdollista että nuo maksaa halvimmillaankin 500 euroa, kun kaasugrillin saa satasella... eikä halpaversioita ole...
Ei ne toisaalta liiemmin ole kiinalaisia aikaisemmin kiinnostanut. Luulisi, että tuollaisen kopion tekisi aika halvalla.Patentit epäilemättä.
Niinno joo tuossa suhteessa. Mä nyt ajattelin enemmänkin että miks suomen kaupoissa ei ole mitään "laillisia" tarvikeosia tuohon, kuten esim. sodastreamiin on pulloa jos toista ja kaikki käy keskenään.Ei ne toisaalta liiemmin ole kiinalaisia aikaisemmin kiinnostanut. Luulisi, että tuollaisen kopion tekisi aika halvalla.
Laitoin UK amazonista nyt tilaukseen, katotaan mitä tästä tulee.![]()
Laita tieto tuleeko ilman tulleja perille, periaatteesta kiinnostaa. Kumma juttu kun suomalaiset retkuilumyyjät ei osannut taaskaan kysyntään mitenkään varautua ja eioota myydään.
Suomesta ei taida tänä kesänä saada mistään. Natsit ei toimita minun osoitteeseeni, joten en sieltä voinut tilata vaikka olisi maksanut ne ryöstöhintaiset 22€ postit. Kun myyvät oman veroalueensa ulkopuolelle eivät peri omaa veroaan. Eli verot pois tuosta £35, sitten postit ja siihen verot. Loppusumma pitäisi olla ~52€. Ei siis tule ilman tulleja kun amazon hoitaa ne jo. Tai sitä varten ainakin tilauksessa varattiin jo rahat. Toki olisihan sen saanut sieltäkin, jos olisi taas käyttänyt saksalaista osoitetta ja sieltä sitten uudelleen lähetyttänyt Suomeen. Takuun ym. kannalta parempi, että myyjänä on amazon itse ja lähettävät suoraan, niin helppo sitten takuut hoitaa tarvittaessa. Nuo kolmannet osapuolet amazonissa myymässä on aina pieni jokeri ja itse olisi saanut hoitaa palautus postit, koska heidän näkökulmastaan lähettivät vain Saksaan jne. Ei ollut kallis kokeilu ja maksettu mastercardilla, niin rahat saa ainakin pois jos tuotetta ei saa.Laita tieto tuleeko ilman tulleja perille, periaatteesta kiinnostaa. Kumma juttu kun suomalaiset retkuilumyyjät ei osannut taaskaan kysyntään mitenkään varautua ja eioota myydään.
muoks: UK amazon £35.22 eli 41e. Mikäpä houkutti moisessa tilauksessa natsilandiaan verrattuna, tullien ja postien kanssa voipi vielä tulla hintavaksi?
Suomesta ei taida tänä kesänä saada mistään. Natsit ei toimita minun osoitteeseeni, joten en sieltä voinut tilata vaikka olisi maksanut ne ryöstöhintaiset 22€ postit. Kun myyvät oman veroalueensa ulkopuolelle eivät peri omaa veroaan. Eli verot pois tuosta £35, sitten postit ja siihen verot. Loppusumma pitäisi olla ~52€. Ei siis tule ilman tulleja kun amazon hoitaa ne jo. Tai sitä varten ainakin tilauksessa varattiin jo rahat. Toki olisihan sen saanut sieltäkin, jos olisi taas käyttänyt saksalaista osoitetta ja sieltä sitten uudelleen lähetyttänyt Suomeen. Takuun ym. kannalta parempi, että myyjänä on amazon itse ja lähettävät suoraan, niin helppo sitten takuut hoitaa tarvittaessa. Nuo kolmannet osapuolet amazonissa myymässä on aina pieni jokeri ja itse olisi saanut hoitaa palautus postit, koska heidän näkökulmastaan lähettivät vain Saksaan jne. Ei ollut kallis kokeilu ja maksettu mastercardilla, niin rahat saa ainakin pois jos tuotetta ei saa.
Hyvä homma jos tosiaan 52e tulee lähipostiin. Jostain lueskelin, että Briteistä lähetetyissä paketeissa on ollut melkoista viivettä, toivottavasti saat ajallaan (siis ennen kun pakkaset tappaa kaikki hyttyset)![]()
![]()
Thermacell Backpacker
thermacell backpacker, thermacell myggskydd, thermacell hyttyskarkotin, thermacellbutik.hundochjakt.se
Näemmä jopa veppikaupassa
Kiitos näistä. Tilasin keskimmäisen 18.5. iltasella ja tänään 26.5. hain postin pakettiautomaatista. Hintaa tuli 57,89€ kaikkinensa.Tuollaisia paikkoja itse löysin jotka toimittavat suomeen kohtuullisilla posteilla:
![]()
ThermaCELL MR-BP Backpacker - jetzt online kaufen auf Pareyshop.de
Speziell für Camping und Backpacking wurde das Thermacell MR-BP BACKPACKER Gerät zur Mückenbekämpfung entwickelt – das Gerät ist aber auch unter Anglern sehr beliebt. Die Thermacell-Technologie bietet einen effektiven Schutzbereich von etwa 20 Quadratmetern, der bis zu 98% Stechmücken und...pareyshop.de
![]()
Backpacker MR-BP - Fisherman's World · Angler-Fachmärkte
| Backpacker MR-BP -www.fishermansworld.eu
![]()
Thermacell MR-BP Backpacker transportables Mückenschutzgerät
Thermacell MR-BP Backpacker transportables Mückenschutzgerät in Insektenabwehr & Mückenschutzwww.fritz-berger.de
Loistavaa! Oma backpackeri vielä ties missä.Kiitos näistä. Tilasin keskimmäisen 18.5. iltasella ja tänään 26.5. hain postin pakettiautomaatista. Hintaa tuli 57,89€ kaikkinensa.
No nyt on lähipostissa. Mutta kyllä tonator sait valtakunnan halvimman backpacker-virityksen jos näin on, että ilman postikuluja. Ei mitään, hauskaa retkuilua kaikille!Loistavaa! Oma backpackeri vielä ties missä.
Kiitos näistä. Tilasin keskimmäisen 18.5. iltasella ja tänään 26.5. hain postin pakettiautomaatista. Hintaa tuli 57,89€ kaikkinensa.
Minulla kävi Amazonin paketti lähipostissa. Luin täältä, että kannattaa kysellä myyjältä. Myyjä ei vastannut, eikä kuriirifirma (olikohan joku Hermes). Vastauksia odotellessa paketti lähti takaisin ja kun menin postiin, niin sanoivat, että oli täällä, mutta ei ole enää. Eli olisi pitänyt kysyä heti suoraan Amazonilta tai älytä mennä lähiposteihin kysymään.Olisi kanssa pitänyt luottaa saksalaiseen pikkuliikkeeseen eikä Amazoniin. Vähän myöhässä tuli tieto. Noh, oppia ikä kaikki! muutaman euron nyt häviää suuremmissa ostoksissa helposti.