Tälle varmaa pitäs laittaa om ketju pystyy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta yllättävää jos Ciri tosiaan on päähenkilö.
Kakkosen jälkeen kirjat lukematta Triss oli ainoa oikea vaihtoehtoItsekin tuli toinen kierros juuri tänään aloitettua. Next-gen patch kun tuli niin piti silloin jo aloitella mutta nyt sitten.
Olipa toisaalta epämiellyttävä huomata, että savet oli hävinnyt. Mutta ei haittaa täysin puhdas aloitus, jos tällä kertaa yrittäisi gwenttiin paneutua enemmän. Platinaa tästä ei kyllä tule hinkattua.
Mutta suurin pähkäily, olisiko tällä kertaa Trissin vuoro![]()
Minulla taas kirjat oli luettuna ennen pelaamista, mutta ykkönen ja kakkonen pelaamatta, joten Yen oli ainoa vaihtoehto siinä kohtaa.Kakkosen jälkeen kirjat lukematta Triss oli ainoa oikea vaihtoehto
Tosin nyt on kirjatkin luettu joten Yennifer ei paha sekään.
Kieltämättä ykkönen ja kakkonen ei pohjustanut millään lailla miksi olisi valinnut Yenin. Kirjoja lukemalla olisi tullut toiseen tulokseen.Kakkosen jälkeen kirjat lukematta Triss oli ainoa oikea vaihtoehto
Tosin nyt on kirjatkin luettu joten Yennifer ei paha sekään.
Monta kertaa tuli mietittyä pelatessa, miksi monet muut pelifirmat tekevät niin huonoja pelejä. Sivutehtävätkin ovat oikeasti mielekkäitä ja pitkiä seikkailuja, sekä käsikirjoitus on niissä parempaa kuin joissain Ubisoftin tai Bethesdan päätarinoissa. Maailma on copy-pasten sijaan täynnä aidosti uniikkia löydettävää ja tarinan juonenkäänteet ovat oikeasti koskettavia ja mullistavia.
Toinen läpipeluukerta menossa Blood & Winen kohdalla ja täysin samaa mieltä. Parin viikon sisään olen nyt toiminut rikkaan lordin saattajana tämän 'valokuvatessa' erinäisiä otuksia, etsinyt patsaalta varastettuja kiveksiä sekä poistanut kirouksen puuksi muuttuneen naisen päältä.Monta kertaa tuli mietittyä pelatessa, miksi monet muut pelifirmat tekevät niin huonoja pelejä. Sivutehtävätkin ovat oikeasti mielekkäitä ja pitkiä seikkailuja, sekä käsikirjoitus on niissä parempaa kuin joissain Ubisoftin tai Bethesdan päätarinoissa. Maailma on copy-pasten sijaan täynnä aidosti uniikkia löydettävää ja tarinan juonenkäänteet ovat oikeasti koskettavia ja mullistavia.
Onhan tämä pelinä aivan liian pitkä, jos yrittää kaiken pelata läpi. Tai ehkä jollekin saattaa maistua, mutta itse pidin (osittain tahattomasti) vuoden tauon myös toisella läpipeluukerralla ennen kuin siirryin pääjuonesta lisärin pariin. Ja silti teen sivutehtäviä vain muutaman sieltä sun täältä, jottei ala maistua puulta.Kyllä mulla alkoi loppupuolella main story lineä olla jo vähän mitta täynnä niihin sivutehtäviin. Ehkä niiden ei olis kannattanut vetää sitä Bloody Baronia sinne alkukolmannekselle ettei olis syntynyt kohtuuttomia odotuksia jatkosta.
![]()
Witcher 2 pelattu vihdoin läpi ja aloittelin tätä. Mutta vähän teknisiä ongelmia tämän kanssa. Vähän aikaa pelailee ja kaikki ok mutta ennemmin tai myöhemmin fps tippuu jonkun 20-30. Yleensä myös inventaariossa tms. käynti aiheuttaa melkoisen lagaamisen kun palaa peliin.
Witcher 2 pelattu vihdoin läpi ja aloittelin tätä. Mutta vähän teknisiä ongelmia tämän kanssa. Vähän aikaa pelailee ja kaikki ok mutta ennemmin tai myöhemmin fps tippuu jonkun 20-30. Yleensä myös inventaariossa tms. käynti aiheuttaa melkoisen lagaamisen kun palaa peliin.
Googlettin aihetta ja vastaavia ongelmia vaikka kuinka. Kokeilin ensin next gen tekstuurimodeilla mutta 4070Ti:n vramn ei riittänyt millään. Poistin modin ja puhtaan asennuksen jälkeen tilanne parani. Mutta olen huomannut että alkuun vram käyttö siinä 10 gigaa mutta hiipii pikkuhiljaa kohti 12 ja pian fps on 90 => 60... Ilmeisesti tässä aletaan jossain välissä turvautumaan keskusmuistiin ja siitä syystä hyytyy.
Kaikenmaailman asetuksia tarjotaan syypääksi mutta en ole vielä paikallistanut ongelmaa omassa päässä ja suoraan sanottuna alkaa jo kyllästyttämään säätäminen kun tekisi mieli vain pelata.
Pitää varmaan pistää peli hyllylle ja odotetaan suosiolla että nahkatakkimies myy kohtuuhintaisen 16 gigan näyttiksen...
Juu on.Onhan sinulla siis varmasti asennettuna tämä viimeisin versio, johon ei käsittääkseni tarvitse mitään modeja. Minulla oli jäätävää lagia kunnes huomasin, että pelistä oli jotenkin asennettuna vanha versio.
Pitihän tätä testata ja pelailin puolisen tuntia ja kas, ei enää mitään ongelmiaKokeile tuota jos se vähentäisi memory leak ongelmaa.![]()
Memory Leak Fix (for any GPU)
When RT is On and ur GPU VRAM reach over 95% usage at playtrought or even after few loading/fast travel, then soon after memory leak issue is triggered, you can observe it by ur GPU BUS usage will growww.nexusmods.com
Itse sain pelin lopulta pelattua läpi tuossa kolme vuotta sitten ja siihen meni kokonaisuudessaan kuusi vuotta. Pelin loputon kontentti vaan tappaa kiinnostuksen ja loppua kohden ei painettu muuta kuin main questia.Onhan tämä pelinä aivan liian pitkä, jos yrittää kaiken pelata läpi. Tai ehkä jollekin saattaa maistua, mutta itse pidin (osittain tahattomasti) vuoden tauon myös toisella läpipeluukerralla ennen kuin siirryin pääjuonesta lisärin pariin. Ja silti teen sivutehtäviä vain muutaman sieltä sun täältä, jottei ala maistua puulta.
Ainakin ne miljoonat identtiset smugglerin cachet vesillä on vähän sellaisia äääähhh-juttuja kun muutaman sellaisen on käynyt koluamassa että aika varmasti jää tekemättä kaikki.Itse sain pelin lopulta pelattua läpi tuossa kolme vuotta sitten ja siihen meni kokonaisuudessaan kuusi vuotta. Pelin loputon kontentti vaan tappaa kiinnostuksen ja loppua kohden ei painettu muuta kuin main questia.
Itsellä melkein julkaisusta asti ollut tämä kesken. Jotenkin ei pääse yli tönköstä pelattavuudesta ja puuduttavasta Open Wolrdista.Ainakin ne miljoonat identtiset smugglerin cachet vesillä on vähän sellaisia äääähhh-juttuja kun muutaman sellaisen on käynyt koluamassa että aika varmasti jää tekemättä kaikki.
Itellä taas päinvastoin, en tykkää Soulsien pelattavuudesta en yhtään. Ei tää mitää juhlaa ole, mutta ei se jotenki tässä pelissä edes ole se pääasia.Tämä oli itselleni The game julkaisun jälkeen. Sitten tutustuin dark soulseihin ja vaikka witcherin maailma on monipuolisempi niin ei tuota kankeaa pelattavuutta jaksa
Et varmaan pelannu 4090, paska näykkäri joka antaa periks kyl sitko kuristelee.Pelasin 4070 Superilla läpi uusimman RT-version eikä mitään ongelmia.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.