Eli oletetaan, että ihan perus peluri tulee sivulle hakemaan tietoa. Lukee taulukosta, että ko. peli pyörii testilaitteistolla, 5070 näytönohjaimella keskimäärin 613fps. Kokee, että se vois olla hänen tarpeisiinsa sopiva. Ostaa samat laitteet kotiin, laittaa samat asetukset tiskiin ja peli pyöriikin oikeasti keskimäärin vaikkapa n. 300-400fps. Sitten voidaan nauraa hänelle, että et ymmärtänyt asiayhteyttä ja nyt
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis? Hyväksyn toki sen, että fps ei välttämättä ole sama kuin taulukossa, mutta jos liki puolet uupuu minkä lisäksi ohjaimien suhteelinen nopeusjärjestyskin on taulukossa virheellinen (olettama, n-muuta mediaa ja omat empiiriset havainnot) niin sit alkaa mennä kyllä todella vaikeaksi ymmärtää ketä listaus palvelee ja miten.
Mutta tuokin nyt on jo todettu niin monta kertaa. Sitäkin enemmän jäin todellisuudessa miettimään, että onko tuo ehdottamasi perinteikäs sanonta
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis - muka oikeasti kovinkaan hyvä tässä kohdin? Eikö se nyt enemmän tarkoita omista tyhmistä päätöksistä aiheutuvaa useimmiten fyysistä kipua tai haittaa. Esim. Päättelet pukea liian vähän vaatteita ulos -> saat kylmää ja sen johdosta flunssaviruksen -> kirjaimellisesti koko ruumis kärsii tyhmästä päästä. Mutta vaatii kyllä melkoista aivojumppailua, että CS2 ruudunpäivitysnopeuden toteutumattomuudesta tällaiseen lopputulokseen tulisi - ellei koko ruumista kurittava henkinen ruudunpäivityskärsimys ole sitten niin laajaa sorttia. Kai sitä siis voi käyttää, mutta omasta mielestä vähän turhan kenkälusikoitu täsmäesimerkiksi.
Ja joo, joo. Olen matkalla ulos kyllä. Olin jo siellä, mutta heikko hetki. En kirjaimellisesti kestä näitä opponointeja selvinpäin ja suo sen kuin jatkaa syvenemistään. Lopetetaan jo. Viimeisestä leppyneenä, jatkan kyllä kirjoittelua foorumilla jos se minulle sallitaan, mutta tästä aiheesta nyt ei enää jaksaisi yhtään. Kaikki tarvittava on sanottu ja jokainen voi vetää itse tarvittavat johtopäätökset. Minua saa ajatella idiootiksi, mutta pyydän ystävällisesti, että pidätte omana tietona tästedes. Anteeksi anteeksi.
Haluan toivottaa nyt kaikille oikein hyvää päivää ja alkavaa kevättä. Laitan loppukevennyksenä nyt kaikille vielä linkin
hauskaan ja ehkä jopa symboloivaan videopätkään.