Et edes jaksanut lukea uutista.Tuskinpa siinä hirveästi säästää jos se rekka on siellä Teslan pihassa kuitenkin josta ne autot haetaan.
Et edes jaksanut lukea uutista.Tuskinpa siinä hirveästi säästää jos se rekka on siellä Teslan pihassa kuitenkin josta ne autot haetaan.
Meinaat että se kuljetusfirman "parkkipaikka" on sitten teslalle ilmainen.Et edes jaksanut lukea uutista.
Jeps, ei niitä kuljetuksia kuitenkaan makseta silloin kun rekka pihaan kaartaa. Ne on maksettu aikoja sitten kootusti ja hinnalla saa sitten toimitukset aina kun uusi lasti satamaan saapuu.Veikkaan, että Teslalta veloitetaan ne kulut ihan samalla tavalla riippumatta mistä se auto noudetaan. Tuollaisissa volyymitoimituksissa ei ole kustannustehokasta alkaa säätämään pennien kanssa. Vähän sama kuin alkaisi postilta tinkaamaan alennusta, jos hakee noutopisteeseen tilatun paketin terminaalista noutopisteen sijaan.
Uutisessahan sanottiin että hakevat suoraan rekkafirmoilta niitä autoja. Tesla säästää omissa kuluissaan kun ei tarvitse lisää henkilöitä ja sen ajan voivat käyttää ”ilmaisiin” korjauksiin.Meinaat että se kuljetusfirman "parkkipaikka" on sitten teslalle ilmainen.
Prkl kun olisi ollut kuukausi pari sitten. Olisin pistänyt pomon ostamaan moisen työsuhdeautoksi. Tesla teki monta asiaa väärin mutta niin monta asiaa oikein vs juurikin Corolla hybrid mikä nyt on ajossa. Aikalailla päivittäin ikävä Tesla Model 3 Performancea päivittäisessä ajossa.Onhan tuo jännä että kymppitonnia halvemmalla saisit Teslaa kuin Skodaa. Ei ole paljoa liukumaa näkynyt.
Noh kohta pääsee kilpailee bensa Corollan kanssa.
Voi kai siellä niitäkin olla, osa sitten peruttuja tilauksia/vaihdettua mallia tms ja ylituotantoaOnko noi Teslan varastoautot sellaisia, jotka joku on jo hylännyt vastaanottotarkastuksessa?
Ainakin saksan Y-konfiguraattorissa saa poistettua koukun. Eiköhän monen muunkin maan.Varmaan pääasiallisesti jotain extra-autoja randomi varusteilla, koska esim. juuri missään varasto-Y:ssä ei ole vetokoukkua, vaikka se konfiguraattorista on valmiina, eikä saa edes pois.
Miksi sitä frunkkia pitää käyttää jatkuvasti kun konttikin on keksitty?Nyt vajaa viikko ja reilu 1000km takana uudella model Y LR autolla. Kaikenkaikkiaan aivan uskomaton laite, haluaisin vaan kokoajan ajaa. Eipä ole millään muulla autolla ajo koskaan tuntunut näin hyvältä. Jos jotain negatiivista pitää sanoa niin parkkisensorien puute, mutta todella hyvin tuosta kuskin paikalta etukulmatkin hahmottaa joten vaikka aluksi pelkäsin että oma ahdas sisäpihalle ajo ja parkkeeraus olisi ongelma niin eipä tuossa ole ollut mitään hankalaa.
Toinen mitä toivoisin olisi automaattinen konepellin sulkeutuminen, vähän ikävä painaa käsillä tuo kiinni jos on kurainen keli. Tosin tästä nyt selviää rahalla ja varmaan ostan tuon automaattisen avauksen/sulkeutumisen, mutta pitäisi olla mielestäni vakiona tuollainen.
Piuhat on minulla siellä, voisi tietysti pitää takakontissakin, mutta jotenkin minusta kätevämpi tuossa edessä, tai siis olisi jos tuo sulkeutuisi itse.Miksi sitä frunkkia pitää käyttää jatkuvasti kun konttikin on keksitty?
Jos Model 3:ssa olisi ollut automaattinen niin olisin itse käyttänyt latauskaapelille yms. Mutta juurikin tuo kura ja muu olivat esteenä. Ärsytti heittää kamojen sekaan märkiä kaapeleita. Normi parkkiksella kun ei oikein viitsi seinäänkään jättää.Miksi sitä frunkkia pitää käyttää jatkuvasti kun konttikin on keksitty?
Älä käytä frunkkia tuohon. Se jäätyy todella helposti.Piuhat on minulla siellä, voisi tietysti pitää takakontissakin, mutta jotenkin minusta kätevämpi tuossa edessä, tai siis olisi jos tuo sulkeutuisi itse.
Piuhat on minulla siellä, voisi tietysti pitää takakontissakin, mutta jotenkin minusta kätevämpi tuossa edessä, tai siis olisi jos tuo sulkeutuisi itse.
Itse ainakin pidän kaapelit takana, kun porttikin siellä on ja aina laturille tulee pakitettua, paljon helpompi mielestäni ottaa siitä läheltä, kuin frunkista lähteä kaivamaan. Toki S:ssä on takana se syvennys missä noita säilytän niin eivät pyöri mahdollisten tavaroiden seassa, ei hajua onko noissa muissakin vastaavaa.Jos Model 3:ssa olisi ollut automaattinen niin olisin itse käyttänyt latauskaapelille yms. Mutta juurikin tuo kura ja muu olivat esteenä. Ärsytti heittää kamojen sekaan märkiä kaapeleita. Normi parkkiksella kun ei oikein viitsi seinäänkään jättää.
Melkeinpä harmi, että kerkesin V90 laittaa alle pari kuukautta sitten. Meidän ajomäärillä tuo uusi Tesla olisi samanhintainen käytännössä rahoituksen kanssa (säästöjen kanssa), kun nykyinen.Melko kovia hinnan pudotuksia uusissa varasto Tesloissa. Alan jo harkitsemaan nykyisen auton laittamista autovex palveluun ja myyntiin. Pahus kun taloyhtiössä ei vielä ole lataus mahdollisuutta. Tästä tuskin hinnat enää putoaa, mutta milloin lähtee hinnat nousuun? Tesla laittaa kyllä perinteiset autoliikkeet koville
![]()
Jännä nähdä jääkö noin kovat alennukset pidemmäksi aikaa, vainko vain kvartaalin loppuun. Selvästi tesla haluaa nyt vain kasvattaa tuotanto- ja myyntimääriään lukumääräisesti, hinnasta viis. Tuossa on nyt jo 10700€ alennus karvalakissa vuoden alkuun verrattuna, eli about tasan -20%.Melko kovia hinnan pudotuksia uusissa varasto Tesloissa. Alan jo harkitsemaan nykyisen auton laittamista autovex palveluun ja myyntiin. Pahus kun taloyhtiössä ei vielä ole lataus mahdollisuutta. Tästä tuskin hinnat enää putoaa, mutta milloin lähtee hinnat nousuun? Tesla laittaa kyllä perinteiset autoliikkeet koville
![]()
Mulla on versio 2023.2.12. Koskas mä saan mahdollisuuden asentaa uuden päivityksen? Tippuuko noi vähitellen.Eilen juuri tuli 2023.6.8 asennettua. Toivottavasti tämän uuden saisi nyt nopeasti ja toivottavasti toimii hyvin.
Ne tulee itsellään tarjolle automaattisesti, välillä vähän mystisissä järjestyksissä. Semmonen oranssi latauskuvake ilmaantuu näytön yläreunaan, sitten sun pitää liittää auto Wifiin että se sitä rupee lataamaan ja tämä oranssi kuvake muuttuu vihreäksi.Mulla on versio 2023.2.12. Koskas mä saan mahdollisuuden asentaa uuden päivityksen? Tippuuko noi vähitellen.
Tippuu vähitellen. Päivitys tulee sitten kun on tullakseen. Autosta voi valikon ohjelmisto-osiosta katsoa milloin auto on viimeksi yrittänyt tarkistaa onko päivitystä saatavilla, noin kerran päivässä koittaa hakea päivitystä.Mulla on versio 2023.2.12. Koskas mä saan mahdollisuuden asentaa uuden päivityksen? Tippuuko noi vähitellen.
Itse arvelen, että noin kerran kuukaudessa päivittää. Ja siis ei asenna jokaista uutta päivitystä, vaan hyppää osan yli.Mulla on versio 2023.2.12. Koskas mä saan mahdollisuuden asentaa uuden päivityksen? Tippuuko noi vähitellen.
Model 3 AWD sais reilun kolmen tonnin alella myös, mutta uskoisin että ton kolmosen hinta tulee kohta laskeen. On se tuon alenkin kanssa IMO liian lähellä yyn hintaa. Saapa nähä.Melko kovia hinnan pudotuksia uusissa varasto Tesloissa. Alan jo harkitsemaan nykyisen auton laittamista autovex palveluun ja myyntiin. Pahus kun taloyhtiössä ei vielä ole lataus mahdollisuutta. Tästä tuskin hinnat enää putoaa, mutta milloin lähtee hinnat nousuun? Tesla laittaa kyllä perinteiset autoliikkeet koville
Jep. Tuolla hintaerolla ostaa mielummin Y:n.Model 3 AWD sais reilun kolmen tonnin alella myös, mutta uskoisin että ton kolmosen hinta tulee kohta laskeen. On se tuon alenkin kanssa IMO liian lähellä yyn hintaa. Saapa nähä.
![]()
Niin ja tuossa oli vielä kamerat puhtaina. Kurakelillä peruuttaminen lienee oikein kiva operaatio tuolla tarkkuudella.Toivottavasti vanhoissa autoissa vielä USS tuki pysyy vaikka softa päivittyy:
Ei voi toimia, eiköhän se käy tässä keskustelussa pian ilmiHyvihän tuo tuolla videolla toimii.
Autossa ei luultavasti ole premium connectivityä, joten joutunet jakamaan hotspotin omasta luurista autolle ja sitten yhdistämään auton wifillä tuohon luurin hotspottiin, tämän jälkeen voit avata spotify appin ja kirjautua sisään. Oletan ettei siis ole Teslalta otettu koeajo?Sovin model3 koeajon illaksi. Kyseessä on liikkeen auto, joten spotifyä tuskin on viritelty valmiiksi. Koska aika on hyvin rajoitettu, neuvokaapa joku miten tuon spotifyn käyttö onnistuu helpoiten (haluan testata poppivehkeet). Siihen varmaan voi kirjautua omilla tunnareilla suoraan? Ja saa uloskirjauduttuakin ettei tunnarit jää sinne?![]()
Kyllä me tiedetään että sun autossa se toimii, mutta väitätkö tosissasi että tuon henkilön autossa se toimi oikein roskakorin kanssa?Ei voi toimia, eiköhän se käy tässä keskustelussa pian ilmi![]()
Sorry mun autossa on USS joka ei toimi sekään läheskään aina 100% varmasti. Tesla Vision toimii yllättävänkin hyvin siihen nähden, että tällä oli useampi kommentti joiden mukaan varsinkin etupuskurin edessä olevat esteet jäisivät kokonaan havaitsematta.Kyllä me tiedetään että sun autossa se toimii, mutta väitätkö tosissasi että tuon henkilön autossa se toimi oikein roskakorin kanssa?
Niinhän ne jäivät? "Park Assist unavailable" heti kun kameran näkökyky katosi. Ja sitä ennen 60cm näyttämä kohteeseen onkin jotain ihan muuta.Sorry mun autossa on USS joka ei toimi sekään läheskään aina 100% varmasti. Tesla Vision toimii yllättävänkin hyvin siihen nähden, että tällä oli useampi kommentti joiden mukaan varsinkin etupuskurin edessä olevat esteet jäisivät kokonaan havaitsematta.
Tämä vaihtoehto toki oli mielessä myös, mutta siinä ei sitten paljon testailla miten toimiva se auton oma spotify on - jää pelkkien äänentoistovehkeiden ponnisteluun. Vaan parempi sekin toki kuin ei mitään. Ja olen käsityksessä että sen premium connectivityn kanssa tuo spotify toimisi autossa kuin ajatus, onko näin?Soita puhelimesta suoraan omalla Spotifailla, ei sun sitä auton omaa tarvi saada aktivoitua tuota varten.
Spotify/apple music/tidal jos haluu soittaa suoraan autosta vaatii tuon premiumin, muutoin joutuu turvautumaan hotspottiin/wifiin. Spotify taisi myös kuulua tuohon premiumiin niin että et välttämättä tarvitse edes omia spotify tiliä, muut vaatii sen tilin ja erillisen maksun sitten vielä itse palveluunTämä vaihtoehto toki oli mielessä myös, mutta siinä ei sitten paljon testailla miten toimiva se auton oma spotify on - jää pelkkien äänentoistovehkeiden ponnisteluun. Vaan parempi sekin toki kuin ei mitään. Ja olen käsityksessä että sen premium connectivityn kanssa tuo spotify toimisi autossa kuin ajatus, onko näin?
Jos katsot videon huolella niin näet, että kyseinen pönttö näkyy videolla pitkään. Heikempi erottelukyky on USS:n verrattuna se on faktaa, mutta ei niin huono kuin olisi voinut kuvitella. Olisi mukava nähdä miten peruuttaminen sujuu sehän se tärkein ominaisuus on.Niinhän ne jäivät? "Park Assist unavailable" heti kun kameran näkökyky katosi. Ja sitä ennen 60cm näyttämä kohteeseen onkin jotain ihan muuta.