Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Normaali alusta 18” vanteilla on mielestäni mukavampi ja sopii paremmin Suomen teille.Onko kenelläkään kokemusta Highland Perffin elektronisesta alustasta vs. perinteinen? Onko selkeästi parempi?
Minulla oli aikaisemmin 2022 performance ja vedin hienosti sillä läpi vuoden. ”Ikävin” sattumus oli kun ajoin Kehä 1: llä kuoppaan niin, että vanne halkesi. Pohjola kuitenkin korvasi taka-akselille uudet vanteet. Ihan kivaa sillä oli ajella.Normaali alusta 18” vanteilla on mielestäni mukavampi ja sopii paremmin Suomen teille.
Performance 20” vanteilla ja alusta sport asennolla on turhan kova, mutta normisäädöillä kehtaa ajaa töyssyihinkin.
En ostaisi performancea kauppakassiksi, eikä siitä ole normaaliin a-b ajoonkaan hyötyä muun liikenteen seassa. Mutta jos keksii sille muuta käyttöä, niin kyllä sillä normaalit ajotkin voi tehdä.
Kokkolan Autohuolto ei tee pumppuremontteja eikä kenelläkään muulla kuin Teslalla ole tietoa ongelman laajuudesta. Parhaat ovat Facebook gallupit vuoden kahden takaa, joissa 5-10 % kertoi rikkoutuneisuudesta. Nyt on ollut melko hiljaista ja nekin mitkä hajoavan, niin taustalla on saattanut olla aiempi rikkoutuminen -> syy voi olla osien jääminen järjestelmään loukkuun.Itse menetin kyllä tässä vähän kunnioitusta kaveria kohtaan kun Teslan pumppuvikojen osalta viitataan hyvinkin vahvasti vain foorumispekulaatioihin, eikä siihen mitä ollaan itse havaittu ja pystytty todentamaan kuten muissa "luukuissa". Myös se mitä ei sanottu ääneen kertoo paljon; muilla merkeillä pumput ei selkeästi samaan tapaan pauku, vaan mainitaan ainoastaan PTC-vastuksien ongelmista. Lopussa olevista kehuista voikin sitten jo olla pääosin samaa mieltä.
Aika oleellista on myös se, että paljonko arvo putoaa sen omistuksen aikana.En, vaan todellista luottohintaa. Käytettyjen autojen liikkeiden koroilla todellinen luottohinta on samaa luokkaa uuden kanssa, vaikka käytetty maksaisi reilu 50k.
Kokkolan Autohuolto ei tee pumppuremontteja eikä kenelläkään muulla kuin Teslalla ole tietoa ongelman laajuudesta. Parhaat ovat Facebook gallupit vuoden kahden takaa, joissa 5-10 % kertoi rikkoutuneisuudesta. Nyt on ollut melko hiljaista ja nekin mitkä hajoavan, niin taustalla on saattanut olla aiempi rikkoutuminen -> syy voi olla osien jääminen järjestelmään loukkuun.
Kaikki olemme foorumispekuloinnin vaikutuksessa. Mielestäni oikein objektiivinen näkemys asiasta, eikä siinä muistini mukaan otettu kantaa ongelman laajuuteen suuntaan tai toiseen. Teslan järjestelmän toimintaperiaate on uniikki, joka on syy miksi vastaavaa ongelmaa ei ole muilla.
Videolla sanottiin lähde ja esitettiin teoria henkilön toimesta, joka ymmärtää paljon käytännöstä ja saanut diplomi-insinöörin koulutuksen. Tässä on paljon eroa satunnaiseen nimimerkkipuhujaan. Teoria vaikuttaa olevan linjassa vähenevään ongelmamäärää, samaan aikaan Tesla on uskaltanut tehdä saksantuontiautoihinkin GW-korjauksia, joten tukisi ongelman poistumista.Niin, he eivät tee pumppuremontteja; miksi hän siis tietäisi niistä yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan spekuloija? Jolloin mikä tämän videon tarkoitus on? Itse kuitenkin käytit tätä toisessa ketjussa vähän sillä kulmalla, että ehkä ne ongelmat on ohi kun Jesse spekuloi näin tällä videollaan. Ja voivat ollakin ohi tai sitten eivät; viime talvi oli kuitenkin merkittävästi edellistä lauhempi, ja todella lauha on ollut tämäkin talvi toistaiseksi, joten jos spekulaatio pitäisi paikkaansa niin pumppuja pitäisi pelkästään tämän takia laueta merkittävästi vähemmän. Enemmänkin video oli sellaista "lohturuokaa" Teslaomistajalta toisille Teslaomistajille.
Videolla sanottiin lähde ja esitettiin teoria henkilön toimesta, joka ymmärtää paljon käytännöstä ja saanut diplomi-insinöörin koulutuksen. Tässä on paljon eroa satunnaiseen nimimerkkipuhujaan. Teoria vaikuttaa olevan linjassa vähenevään ongelmamäärää, samaan aikaan Tesla on uskaltanut tehdä saksantuontiautoihinkin GW-korjauksia, joten tukisi ongelman poistumista.
Tuleva näyttää, eihän tässä kukaan väitä asian olevan kyllä tai ei, vaan jonkin suuntaisesti. Se, että teitä ärsyttää Teslan ylivoima merkkinä korjata ja sen isoin ongelma näyttää olevan poistumassa, ei ole argumentti pitää mitättömänä videossa sanottuja asioita.
Jos videoista pitää kaivaa niin esim. Stellantiksen akku on tosi hyvä korjattava kun ko. rakenteen autoja on Eurooppa täynnä ja akku koostuu identtisistä moduuleista.
Oliko muuten näistä videoita kanavalla? Tesloja, Mebejä, Mersuja yms on mutten muista nähneeni Stellantiksen autoja Jessen videoilla. Siis näitä uudempia eli 2020->, onko liian uusia vielä?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.