Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

➡️ No glass roof
➡️ No second-row display
➡️ No tire pressure monitoring system (TPMS)
➡️ 18” wheels
➡️ Likely simplified suspension
➡️ Two audio options: “Essential” and “Essential with Commodity”
➡️ No heater for backup camera
➡️ No “airwave” in console
➡️ Simplified fiberglass headliner
➡️ Interior lighting limited to footwells only
➡️ Simplified seat controls (single-axis)
➡️ No power-folding side mirrors
➡️ No puddle lights

Emmä tiedä mitä näistä oikeati kaipaisin jos hinta olisi esim. 5000e halvempi mutta siis tarkoittaako tuo tokavika kohta ettei ollenkaan sähköpeilejä vai että ne eivät taitu sivuille? Mietin että missäköhän tossa säästö on jos kuitenkin oletettavasti sähköt peileihin tulee?
 
Powerfold on nimenomaan se taitto pysäköidessä. Laki vaatii TPMS:n euroopassa, ei varmaan oo sitten tänne tulossa.
 
Tuntuu kyllä sellaiselta rääpimiseltä, että keksitään jotain mistä vaan repiä osia pois. Kun oikeasti pitäisi tehdä vaan kylmästi se pienempi malli ja samalla tulee halvemmaksi.
Kuten kaikki muutkin on tehneet.
 
Tulee varmaan sillä renkaiden pyörimisnopeutta mittaavalla metodilla eurooppaan.

Ei se sitä tarkoita, TPMS sekin on. Ideanahan on varoittaa käyttäjää jos renkaasta paine vajoaa kesken ajon, se ei edellytä barin kymmenyksen tarkkuutta antureilla toteutettuna.
 
Model 3 (2020) ja vajaa 70 tkm mittarissa. Tuli mieleen tässä syksykelillä, että ei se talvikaan enää niin kaukana ole ja mitenhän kestääpi PTC-vastus? :p

Onko porukalla millä kilsoilla ja ikäisenä porsinu se vastus? Mietin, että jos olis viisas ja väkevä, niin tilais sellaisen valmiiksi hyllyyn, että jos hajoaa kovilla pakkasilla, niin olis muutaku laittaa uutta osaa paikoilleen & matka jatkuu :thumbsup:

Teslalle appin kautta tiedustelua?

Vai voiko niitä muualta ostaa?

En varmaan käytettynä kehtaa moista osaa ostaa, ku arpapeliä että onko paljon käytetty yms.

P.S: Yllättävän paljon ja nopeaa tulee sähköpirssillä kilsoja. Bensa-autolla ja hybridillä tuli ajettua joku 15-17 tkm vuoteen. Nyt M3:lla 17 tkm rapiassa puolessa vuodessa :D No vähän ajoja tullu lisää arkipäiville, mutta kuitenki.
 
Ei taida juurikaan olla hintaeroa viekö teslalle vai muualle niin veisin teslalle. Ja tosiaan se uusi PTC elementti kannattaa vaihtaa nyt eikä vasta kun vanha hajoaa... Uudessa on takuu mikä alkaa kuitenkin juosta.
 
Ei taida juurikaan olla hintaeroa viekö teslalle vai muualle niin veisin teslalle. Ja tosiaan se uusi PTC elementti kannattaa vaihtaa nyt eikä vasta kun vanha hajoaa... Uudessa on takuu mikä alkaa kuitenkin juosta.
Ok. Mietin vain sitä, että josko sen ois itse vaihtanu, niin sen takia olis hommannu hyllyyn ns. varalle :geek:

Eihän tuo tieten mahottomia maksa liikkeessäkään vaihdettuna. Ja olisi heti varaosa ottaa vaikkaa liikkeeseen, jos siellä asennuttaa.

Onko nuilla varaosilla kuinka pitkä takuu?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 607
Viestejä
4 934 446
Jäsenet
79 389
Uusin jäsen
Hannikki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom