Oletko koskaan laskenut kuinka paljon nopeammin SC:ltä pitäisi tulla virtaa jotta saat tuon 20min takaisin?
About, sen takia tuo 20min on aikalailla semmonen mukavuus/tehokkuusmaksimi mikä tuossa on itselle järkevä. Mutta liittyy tuohon muutakin.
*aika joka menee vaihtoehtoisen laturin etsimiseen ja lisääminen manuaalisesti auton naviin, muutamia minuutteja
*Pelkästä 250kw piikkiteho alussa vs potentiaalinen 70kw rajoitettu latausteho tjs., muutamia minuutteja
*epävarmuus toimiiko laturit, onko niissä jonoa?, Superchargerin tilanne näkyy suoraa auton käyttöliittymässä, epämukavuutta lisää matkaamiseen siis, voi lisätä matka-aikaa potentiaalisesti paljon kun pitää taas etsiä uusi laturi, enkä voisi ikinä luottaa ajaa autoa jonnekin 5% random laturille, jonka statusta en voi varmaksi tietää
*Sitten appisäätö, kirjautuminen ABC-mobiileihin tai mikä lie onkaan, pankkikorttien lisäilyt ja varmistelut, muutamia minuutteja
20min ero on itselleni se raja about, jolla pidän itseni erossa tuosta kaikesta säädöstä. Auton navin arvio latausajasta ym. on itselleni mukava tieto reissussa ja sen menettää jos menee muille latureille.
SC on Teslan omistajalle ylivoimaisesti helpoin tapa matkustaa. Kyllähän noita muitekin tulee käytettyä jos pitää mennä semmoiselle sukulaiselle jonne päin ei ole SC:tä, eli ihan kyllä päivittyy pari kertaa vuodessa kokemukset niistäkin ja varmaan niilläkin selviää jos on pakko, mutta SC:tä on aina ikävä jos pitää jonnekki ABC:n letkuun auto jättää KIA:n ja Hyundain viereen.
