Ehkä siinä Teslassa on muita asioita hyvin ja siksi sillä jaksaa vielä ajaa, mutta ei se edelleenkään noista idiooteista ratkaisusta tee yhtään parempia vain siksi, että kyseessä on Tesla ja Teslassa ei voi olla mitää vikaa. Monella on se asenne, että Teslan huonot ratkaisut annetaan anteeksi, koska Tesla ja autosta ei löydetä mitään virheitä. Kaikki Teslan ratkaisut kun eivät ole kuskin/asiakkaan kannalta askel eteenpäin vaan monessa mennään askel tai kaksi taaksepäin. Tuo pyyhkijän viiksen puute on yksi tai hanskalokeron avaaminen jostain näytön kautta puhumattakaan puutteellisista turvavarusteista eli takaovien avaaminen mekaanisesti puuttuu kokonaan. Kyllä näissä monissa valinnoissa on mietitty vain Teslan kassaa ja kärsijänä on asiakas.
Ihan samalla tapaa nuo oman ID4:n ratin hipaisunäppäimet ovat kilo paskaa verrattuna kunnollisiin fyysisiin rattinappuloihin. Auto on kohta 2kk ollut ja siltikin niissä tulee satunnaisia virhepainalluksia. Ratkaisu on askel taaksepäin vaikka kuinka Volkkari yrittää sanoa, että ne ovat tulevaisuutta. Autoilussa kaikki kosketukset ja toimenpiteet, jotka vaativat katseen siirtämistä pois tiestä ovat askel taaksepäin. Tässä mielessä kosketusnäytön kautta tapahtuva ohjaus on huonoin mahdollinen ratkaisu, koska painalluksia ei voi edes sormella tunnustelemaan ennen käskyn antamista vaan vaati aina myös varmistuksen katseella. Puhumattakaan kuinka kivaksi ne kosketuksien perille saaminen menee hiukankin epätasaisemmalla tiellä.